Gekocht R6 2001, felicitaties zijn welkom :)

Franzzz

Die hard MF'er
30 jul 2003
663
2
Heerhugowaard
Zoals jullie misschien al hadden kunnen lezen in een vorig topic was ik bezig met een R6. Hij is vandaag bekeken/bereden/gecheckt/gekocht. Om 17:21 kon ik haar de mijne noemen. We hebben het over een R6 uit 05-2001, het is een rode geworden en als je het mij vraagt, de mooiste kleurstelling in het rood van de R6 serie ooit. Ze heeft 14.600 km op de klok en gekocht van eerste eigenaar, laatste beurt gehad bij 10.000 km en de planning is om hem bij 15.000/16.000 km een nieuwe beurt te geven. Op 2 kleine schaafjes na(zo goed als niet te zien) is hij gewoon nieuw. Leuke bijkomstigheid was dat ik ervan uitging dat de motor enkel was voorzien van een monoseat en donker-ruitje, maar laat er nou toch ook nog een goedgekeurd origineel cyclelok alarm op zitten. Uiteraard 2 originele sleutels gehad van de motor en 2 ab's van het alarm. Ik ben zeer in mn nopjes en denk dat ik nog niet helemaal het besef heb van mijn aankoop want ben er vrij rustig onder, maar inwendig is het niet te beschrijven!!! Eerst volgende modificatie zal zijn: Andere demper(bos/2brothers/akrapovic) verder wil ik dus zon mooie kentekenplaatbevestiging, waardoor er een mooi groot gat tussen wiel en kont zit, andere knippertjes en misschien na wat testkilomters een dyna-jet.
Ik plaats wat fotootjes, ze zijn niet bijzonder van kwaliteit want had op dat moment alleen mn samsung gsm bij me met camera. Digi uitgeleend aan zuslief. Betere foto's volgen dus nog. Gr. Frans. :]
full
 
aanstekelijk dat enthousiasme! Ik herken het gevoel, ik had hetzelfde bij m'n eerste R1, veel plezier ermee!!! :9
 
Absoluut een zeer mooie motor :9~

gefeliciteerd ermee :) veel :] plezier

[me]Bounty vind dat er dan toch wat te zeuren moet zijn :? is het nou een hij of een zij ;) [/me]

[edit]zijn dit originele kleuren ik heb het namelijk nog niet veel gezien zeer STOER[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Nee zit niet zozeer te denken aan een hotcam, als je het mij vraagt is dat de eerste echte knappe uitlaat die ze hebben, mn zwager heeft hem onder zijn 98'er R1 maar ik voel toch meer voor iets van bijvoorbeeld 2BrothersRacing, Zelfde bos-systeem als mn zzr of een akrapovic. Het is ook maar net wat er aangeboden wordt, en hoe klinkt het. Overweldigend btw de reacties. Begin nu beetje te beseffen wat ik gekocht heb. *D
 
Yeps helemaal origineel, op de andere rode uitvoeringen had ik altijd wat te zeiken, maar deze vind ik echt VET. Hij lijkt op de 2002 versie, alleen zul je opgemerkt hebben dat onder andere op de achterkant het logo R6 bij de mijne in een zwart vlak staat en bij het 2002 model in een wit vlak en nog wat andere kleine dingetjes. Zie foto.
full
 
ik vind hem (jouwe dus) eigenlijk wel stoerder dan de 2002 versie :}

[me]Bounty vindt zelfs de standaard uitlaat wel iets hebben (de befaamde X factor ;) )[/me]
 
Vink zelf ook, aangezien ik op de andere rode versies altijd wat aan te merken had. Bedankt voor je compliment.
 
is de mooiste R6 die ze uitgebracht hebben :}
ik weet iemand die de zelfde had met een Bos uitlaat echt SUPER :9~
ik zou wel overwegen om een stuurdemper op te zettn

veel plezier met je Bike *D
 
Yeps helemaal origineel, op de andere rode uitvoeringen had ik altijd wat te zeiken, maar deze vind ik echt VET. Hij lijkt op de 2002 versie, alleen zul je opgemerkt hebben dat onder andere op de achterkant het logo R6 bij de mijne in een zwart vlak staat en bij het 2002 model in een wit vlak en nog wat andere kleine dingetjes. Zie foto.
(Afbeelding)
Gefeliciteerd met je R6je.
ps van die foto, dat is de mijne
 
Terug
Bovenaan Onderaan