Gekochte Tracer 900 blijkt schadeverleden te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt positieve Google reviews bijkopen/laten plaatsen, maar dat wil niet zeggen dat daarmee de slechte reviews verdwijnen. Neem als voorbeeld HP motoren en dan sorteren op laagste beoordeling.
 
Nu we toch hier bezig zijn met “reviews”. Iemand bekend met “De Friese Motorfiets” ??
zoonlief wil zijn eerste motor gaan kopen en heeft zijn zin gezet op een GS500:

http://www.defriesemotorfiets.nl/aanbod/#suzuki-gs-500-e-m1366104
alvast dank allemaal
Tent zelf niet bekeken, maar motor ziet er uiterlijk goed uit, km stand klopt aardig met het bouwjaar, alhoewel nog vrij laag. Vraag even het kenteken en het framenummer op. Als ze daar moeilijk over doen moeten ze wel met een hele goede rede komen.
We gaan hier een nieuwe topic voor oprichten, zoals al eerder gemeld;)

Admin, slotje graag :t

wat een sticky is weet ik niet...
 
Tent zelf niet bekeken, maar motor ziet er uiterlijk goed uit, km stand klopt aardig met het bouwjaar, alhoewel nog vrij laag. Vraag even het kenteken en het framenummer op. Als ze daar moeilijk over doen moeten ze wel met een hele goede rede komen.
We gaan hier een nieuwe topic voor oprichten, zoals al eerder gemeld;)

Admin, slotje graag :t

wat een sticky is weet ik niet...
volgens het kenteken dat ik op de foto zie (MG-GB-71) een originele NL fiets van de 1e eigenaar. Bijna te mooi om waar te zijn maar wellicht de moeite om naar de andere kant van het land te rijden 😊😊
Wat/waar kan ik info krijgen aan de hand van het framenummer ??
 
volgens het kenteken dat ik op de foto zie (MG-GB-71) een originele NL fiets van de 1e eigenaar. Bijna te mooi om waar te zijn maar wellicht de moeite om naar de andere kant van het land te rijden 😊😊
Wat/waar kan ik info krijgen aan de hand van het framenummer ??
Misschien in het onderdelen gedeelte op de suzuki site. Er zijn hier pas al posts geplaatst over een aantal merken waarbij je op hun website het framenummer in kunt voeren om onderdelen te bestellen. Je krijgt dan ook gelijk te zien hoe de motor oorspronkelijk geleverd is en in welk jaar.

Er is trouwens tegenwoordig een topic specifiek voor dit soort vragen, alleen begrijp ik wel dat het misschien onhandig is om dit specifieke geval op te splitsen.
 
Ik lees nu pas en ben nog lang niet aan het eind,
maar is het al opgevallen dat de borgmoer (de bovenste)van het balhoofdlager wel erg ver afzit van de onderste?
Mij niet opgevallen, maar lees eerst maar eens verder dan ;)
 
misschien de research in dit topic naar een nieuw topic plaatsen (sticky) en dan Gwiedert de titel MF rechercheur geven!
zo kan geen enkel geheim van welke motor dan ook, verborgen blijven!!! :t:+

@Gwiedert: mooi opgelost zo.
nu uitkijken naar een andere (eerlijkere) tracer :]
benieuwd wat er voor in de plaats komt.
 
Deze man verdient echt een medaille...

SmartSelect_20200725-095835_Gallery.jpg


Mooie afsluiter van dit verhaal wat mij betreft.
@MeanBlueMan
 
Het is een heel mooi verhaal met veel potentie om van te leren, het illustreert ook dat zonder hulp van de vorige (buitenlandse) eigenaar dit allemaal niet aan het licht gekomen was. Een motor zonder boekje is daarmee waarschijnlijk al een doodlopend spoor, denk ik.
 
Het is een heel mooi verhaal met veel potentie om van te leren, het illustreert ook dat zonder hulp van de vorige (buitenlandse) eigenaar dit allemaal niet aan het licht gekomen was. Een motor zonder boekje is daarmee waarschijnlijk al een doodlopend spoor, denk ik.
Hey psssst,boekje kopuh😁
 
Tent zelf niet bekeken, maar motor ziet er uiterlijk goed uit, km stand klopt aardig met het bouwjaar, alhoewel nog vrij laag. Vraag even het kenteken en het framenummer op. Als ze daar moeilijk over doen moeten ze wel met een hele goede rede komen.
We gaan hier een nieuwe topic voor oprichten, zoals al eerder gemeld;)

Admin, slotje graag :t

wat een sticky is weet ik niet...
ok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan