Gekochte Tracer 900 blijkt schadeverleden te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik heb even een account aangemaakt voor dit topic waar ik op werd gewezen. Ik ben Richard de Groot en woon in de buurt van Den Haag. Ik heb een motor gekocht bij Van Vliet. Helaas niet zo positief

Ik ben zelf ook slachtoffer van de oplichtingspraktijken van Van Vliet. Ik denk dat ze wel degelijk weten waar ze mee bezig zijn. Ik weet ook zeker dat van Vliet hier mee leest dus ik moet oppassen met wat ik zeg.

Ik heb na mijn verhaal ook een review geplaatst op Google. Dit was geen positieve review. Er staan bijna geen negatieve reviews op internet omdat, wanneer je een negatieve plaatst zal je worden gestalkt tot in den treure om je review weg te halen.

Ik kan dan ook niet volledig hier neerzetten wat ik zou willen, want dan weet van Vliet direct waar het om gaat.
Wat ik in ieder geval kan zeggen is dat ik achteraf ook ben geconfronteerd met een aantal gebreken en onwaarschijnlijkheden.

teruggedraaide kilometerstand, oud schade motor, na een aantal weken waren er zoveel gebreken dat het niet meer te ontkennen was. Dingen die ik heb gezien aan de motor zijn niet over het hoofd te zien.

Heel veel loze beloften vanuit van Vliet. Zoals inderdaad: ik bel je morgen terug, we komen met een oplossing. Het komt goed. Er is niks met die motor aan de hand.

Ik heb uiteindelijk met pijn en moeite mijn geld bijna helemaal terug gehad (op een par honderd euro na). De motor heb ik daarna nooit meer gezien. Het zal mij niks verbazen als die er nog staat of de handel in is gegaan.

Wat CD130 zegt klopt. Hij heeft: “mannetjes”. Het is naar mijn mening geen toeval dat de motor eerst particulier op naam is gezet en daarna op zijn bedrijfsnaam. Dit is natuurlijk altijd een mooie dekmantel om eronder uit te komen.

Als je interesse hebt in mijn verhaal kan je me een DM sturen en kunnen we desnoods bellen. Ik kan het niet aanzien dat je namelijk zo “ingepalmd” wordt, dat werd ik ook. Dit bedrijf klopt niet.

Tuurlijk, Er zullen vast een aantal fietsen staan die kloppen en waar niks mee aan de hand is. Maar uit mijn research die ik toen de tijd (2019,2020) heb gedaan zijn alle reviews en verhalen idd niet allemaal positief.
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb even een account aangemaakt voor dit topic waar ik op werd gewezen. Ik ben Richard de Groot en woon in de buurt van Den Haag. Ik heb een motor gekocht bij Van Vliet. Helaas niet zo positief

Ik ben zelf ook slachtoffer van de oplichtingspraktijken van Van Vliet. Ik denk dat ze wel degelijk weten waar ze mee bezig zijn. Ik weet ook zeker dat Rob van Vliet hier mee leest dus ik moet oppassen met wat ik zeg.

Ik heb na mijn verhaal ook een review geplaatst op Google. Dit was geen positieve review. Er staan bijna geen negatieve reviews op internet omdat, wanneer je een negatieve plaatst zal je worden gestalkt tot in den treure om je review weg te halen.

Ik kan dan ook niet volledig hier neerzetten wat ik zou willen, want dan weet van Vliet direct waar het om gaat.
Wat ik in ieder geval kan zeggen is dat ik achteraf ook ben geconfronteerd met een aantal gebreken en onwaarschijnlijkheden.

teruggedraaide kilometerstand, oud schade motor, na een aantal weken waren er zoveel gebreken dat het niet meer te ontkennen was. Dingen die ik heb gezien aan de motor zijn niet over het hoofd te zien.

Heel veel loze beloften vanuit Rob van Vliet. Zoals inderdaad: ik bel je morgen terug, we komen met een oplossing. Het komt goed. Er is niks met die motor aan de hand.

Ik heb uiteindelijk met pijn en moeite mijn geld bijna helemaal terug gehad (op een par honderd euro na). De motor heb ik daarna nooit meer gezien. Het zal mij niks verbazen als die er nog staat of de handel in is gegaan.

Wat CD130 zegt klopt. Hij heeft: “mannetjes”. Het is naar mijn mening geen toeval dat de motor eerst particulier op naam is gezet en daarna op zijn bedrijfsnaam. Dit is natuurlijk altijd een mooie dekmantel om eronder uit te komen.

Als je interesse hebt in mijn verhaal kan je me een DM sturen en kunnen we desnoods bellen. Ik kan het niet aanzien dat je namelijk zo “ingepalmd” wordt, dat werd ik ook. Dit bedrijf klopt niet.

Tuurlijk, Er zullen vast een aantal fietsen staan die kloppen en waar niks mee aan de hand is. Maar uit mijn research die ik toen de tijd (2019,2020) heb gedaan zijn alle reviews en verhalen idd niet allemaal positief.
Het viel mij haast op hoeveel google reviews hij heeft, en dat deze allemaal de rare, positieve saaie zelfde zinnetjes gebruiken.... het leek haast nep.
Hopelijk kun je de getroffen persoon wat helpen of adviseren hierbij, mooi klote dat je dit overkomt. -O-
Zou in het geval van de TS toch direct professioneel aanpakken, ipv toch de man de kans geven om het recht te breien. De motor is gewoon TL en het lijkt mij naar alle redelijkheid om je geld terug te eisen. Denk dat als je er een zaak van maakt je grote kans hebt dat dit lukt. Ding was gewoon harstikke plat.....

Voor hetzelfde geldt is de motor gewoon niet veilig meer. Na het zien van de motor na de crash vraag ik mij af hoe ze het uberhaupt weer in elkaar hebben gekregen :X :X :X
 
@Gwiedert heeft zorgvuldig geen namen genoemd om schade te voorkomen. Waarvoor hij dan ook al enkele keren een veer in de bips heeft gekregen.
Nee, dan melden er zich wel anderen aan om wel namen te noemen, en zo de zaak voor @Gwiedert te verzwakken.


Goed gedaan hoor! :N
Hehe, iemand die het begrijpt...
 
@Gwiedert heeft zorgvuldig geen namen genoemd om narigheid te voorkomen. Waarvoor hij dan ook al enkele keren een veer in de bips heeft gekregen.
Nee, dan melden er zich wel anderen aan om alsnog namen te noemen, en zo de zaak voor @Gwiedert te verzwakken.


Goed gedaan hoor! :N

Ik heb de voornaam even weggehaald voor je. Wist niet dat je boos werd 😛. Maargoed iedereen weet wie het zijn want dat staat op internet.
 
Ik heb de voornaam even weggehaald voor je. Wist niet dat je boos werd 😛. Maargoed iedereen weet wie het zijn want dat staat op internet.
Prima dat je me hier op atendeerd maar je kunt beter het hele bericht in pm laten. Dit geeft voer voor allerlei soorten van bagger gooien, terwijl het bij mijn kwestie nog helemaal niet duidelijk is wat de afloop gaat zijn.
 
@Gwiedert heeft zorgvuldig geen namen genoemd om narigheid te voorkomen. Waarvoor hij dan ook al enkele keren een veer in de bips heeft gekregen.
Nee, dan melden er zich wel anderen aan om alsnog namen te noemen, en zo de zaak voor @Gwiedert te verzwakken.


Goed gedaan hoor! :t
:N:N:N:N:N
Maar we hebben de advertentie foto gezien. Daar staat de naam toch echt vermeld.

Of gaat het daar niet over?

Die foto gaat inmiddels al rond in mijn vrienden groeps app. :+
 
Het viel mij haast op hoeveel google reviews hij heeft, en dat deze allemaal de rare, positieve saaie zelfde zinnetjes gebruiken.... het leek haast nep.
Hopelijk kun je de getroffen persoon wat helpen of adviseren hierbij, mooi klote dat je dit overkomt. -O-
Zou in het geval van de TS toch direct professioneel aanpakken, ipv toch de man de kans geven om het recht te breien. De motor is gewoon TL en het lijkt mij naar alle redelijkheid om je geld terug te eisen. Denk dat als je er een zaak van maakt je grote kans hebt dat dit lukt. Ding was gewoon harstikke plat.....

Voor hetzelfde geldt is de motor gewoon niet veilig meer. Na het zien van de motor na de crash vraag ik mij af hoe ze het uberhaupt weer in elkaar hebben gekregen :X :X :X
Het is als ondernemer niet zo moeilijk om positieve reviews te scoren. Dat is gewoon een kwestie van inkopen.. letterlijk.
Daarom zie je ook reacties en namen, waarvan je weet dat deze gewoon niet waar kunnen zijn... ;)
 
@Gwiedert heeft zorgvuldig geen namen genoemd om narigheid te voorkomen. Waarvoor hij dan ook al enkele keren een veer in de bips heeft gekregen.
Nee, dan melden er zich wel anderen aan om alsnog namen te noemen, en zo de zaak voor @Gwiedert te verzwakken.


Goed gedaan hoor! :t
:N:N:N:N:N
Maar er staat wel een advertentiefoto in het topic met de naam van het bedrijf er bij... ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: RG8
Maar we hebben de advertentie foto gezien. Daar staat de naam toch echt vermeld.

Of gaat het daar niet over?

Die foto gaat inmiddels al rond in mijn vrienden groeps app. :+
Dat is niet het punt nee ;)
 
Even een voorbeeld van iemands review over de betreffende motorzaak. Dit is iemand met 780 reviews, voornamelijk Duitse bedrijven, maar ook diverse Nederlandse motorzaken en autobedrijven.

Allemaal zeer positief en naar mijn mening duidelijk betaalde reviews. We hebben het over een Duitser, die zogenaamd allerlei zaken in NL “bezoekt”... yeah, right... :z...
 

Bijlagen

  • 817B35FE-86A4-447D-92DA-A8373652BE0E.jpeg
    817B35FE-86A4-447D-92DA-A8373652BE0E.jpeg
    173,1 KB · Weergaven: 61
  • 3404195B-C280-4605-85CD-D68296B536D2.png
    3404195B-C280-4605-85CD-D68296B536D2.png
    66,7 KB · Weergaven: 65
  • DFC5A106-7888-403C-9251-42B0EB34AAB5.png
    DFC5A106-7888-403C-9251-42B0EB34AAB5.png
    391,7 KB · Weergaven: 61
  • 453C1014-3B52-46F6-AFE6-186B1BC9012C.png
    453C1014-3B52-46F6-AFE6-186B1BC9012C.png
    777,2 KB · Weergaven: 57
Een auto kun je toch ook meenemen als verhuisgoed? Dat kan ook voordelig zijn ofzo... ik roep maar wat ook, weet ik veel _O-
Zeker, als je verhuisd naar NL kan je een voertuig/voertuigen meenemen als verhuisgoed zonder bpm af te dragen. Moet je hem wel een jaar op naam hebben staan voor je doorverkoopt. Als je kijkt wat een wagen in US kost en hier in NL... Dat scheelt niet een beetje :-) Kan wel weer groot drama worden bij reparaties/storingen, aangezien je US spec en EU spec hebt. Een EU spec abs computer kan je niet zomaar monteren en programmeren op een US spec voertuig. Enfin...dwaal af 😉

Gwiedert hoop snel dat de motorzaak met een redelijk voorstel komt voor terugname!
 
Even een voorbeeld van iemands review over de betreffende motorzaak. Dit is iemand met 780 reviews, voornamelijk Duitse bedrijven, maar ook diverse Nederlandse motorzaken en autobedrijven.

Allemaal zeer positief en naar mijn mening duidelijk betaalde reviews. We hebben het over een Duitser, die zogenaamd allerlei zaken in NL “bezoekt”... yeah, right... :z...
Ik denk dat dat gewoon zn hobby is :+
 
Even een voorbeeld van iemands review over de betreffende motorzaak. Dit is iemand met 780 reviews, voornamelijk Duitse bedrijven, maar ook diverse Nederlandse motorzaken en autobedrijven.

Allemaal zeer positief en naar mijn mening duidelijk betaalde reviews. We hebben het over een Duitser, die zogenaamd allerlei zaken in NL “bezoekt”... yeah, right... :z...
Ik heb me vooral gefocust op het uitspitten van het verleden van mijn motor. Nog niet aan de verkoper zelf begonnen omdat het daar tot nu toe nog niet om draaide, maar daar zou ik wellicht een nieuwe soap over kunnen beginnen :P

Nogmaals, laten we niet op de feiten vooruit lopen...
 
Prima dat je me hier op atendeerd maar je kunt beter het hele bericht in pm laten. Dit geeft voer voor allerlei soorten van bagger gooien, terwijl het bij mijn kwestie nog helemaal niet duidelijk is wat de afloop gaat zijn.

@Gwiedert Zou ik me niet al te druk over maken hoor, jij hebt echt wel een goede zaak inmiddels. En daar heb je vnl zelf voor gezorgd, en iemand die je dan wil helpen, in het nadeel van de motorzaak, zal jou zaak er niet slechter op maken.
Ik snap je wel, maar maak je daar geen zorgen om. Laat zorgen maken maar aan van Vliet over. Die krijgt vanaf nu gegarandeerd meer stront over zich heen. Niet jouw probleem.
Dat is een probleem wat hij zelf gecreëerd heeft, door niet al te kieskeurig geld te willen verdienen. Als je gaat handelen in motoren met dit soort afkomst dan kun je maar beter vanaf het begin eerlijk zijn en wat minder winst pakken, of je gaat een x hard op je bek.
En dat iemand als @RG8 zich hier meld, is volkomen te begrijpen. Als het echt zo slecht gesteld is met die zaak zullen er in de tijd dat jij op vakantie bent nog wel meer volgen. Leuk he? Internet meneer van Vliet?
 
Wat een verhaal joh, ben benieuwd hoe dit afloopt. Als ik zo tussen de occasions kijk die er staan vind ik ze vrij goedkoop geprijsd of ligt dat aan mij?
 
Ik heb me vooral gefocust op het uitspitten van het verleden van mijn motor. Nog niet aan de verkoper zelf begonnen omdat het daar tot nu toe nog niet om draaide, maar daar zou ik wellicht een nieuwe soap over kunnen beginnen :P

Nogmaals, laten we niet op de feiten vooruit lopen...
Nee, dat begrijp ik ook... maar je weet nu wel wat je moet doen, als je een volgende motor gaat kopen... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan