Gel-accu preventief vervangen?

Jack be quick!!!

MF veteraan
10 nov 2003
2.425
1
Den Haag
Ik heb een Fjr1300 uit 2001 en er zit nog steeds de originele accu in. Eén druk op het knoppie en hij loopt, (kan ik van mijn vriendin helaas niet zeggen ;( )En die krengen zijn verrottes duur (die accuus dan he)
Hoe lang gaat een gel-accu eigenlijk mee? Is het slim om preventief te vervangen? . Het lijkt mij vervelend om ergens in Duistaland of Frankrijk met een kapotte accu te staan.
Jack
 
Rare opmerking over je vriendin :?

maarreh, als je accu het prima doet hoef je em niet te vervangen.

Hoelang een accu meegaat hangt van het gebruik af.
Hoe meer je em gebruikt hoe langer hij werkt.
en als je em niet gebruikt hang em dan aan een druppelladertje.

en als je dan toch preventief gaat vervangen:
vervang dan ook:
alle lampjes
remblokken
ketting
wiellagers etc. :+
 
Rare opmerking over je vriendin :?

maarreh, als je accu het prima doet hoef je em niet te vervangen.

Hoelang een accu meegaat hangt van het gebruik af.
Hoe meer je em gebruikt hoe langer hij werkt.
en als je em niet gebruikt hang em dan aan een druppelladertje.

en als je dan toch preventief gaat vervangen:
vervang dan ook:
alle lampjes
remblokken
ketting
wiellagers etc. :+

:^

en eventueel je vriendin.



:P
 
Ik heb 2 maand terug de originele 10 jaar oude accu uit men XJ900S ook preventief vervangen.
Hij starte nog prima met eerste druk op knoppie, maar merkte toch wel dat bij het vriesweer van afgelopen winter :? hij er net wat meer moeite mee had. Dus ipv te lopen klooien, maar vast preventief vervangen, het ging vroeg of laat toch "van dattum zijn". Zo'n oude accus zijn niet kapot maar versleten ....
 
Ik heb een Fjr1300 uit 2001 en er zit nog steeds de originele accu in. Eén druk op het knoppie en hij loopt, (kan ik van mijn vriendin helaas niet zeggen ;( )En die krengen zijn verrottes duur (die accuus dan he)
Hoe lang gaat een gel-accu eigenlijk mee? Is het slim om preventief te vervangen? . Het lijkt mij vervelend om ergens in Duistaland of Frankrijk met een kapotte accu te staan.
Jack

Als jij op t goeie knoppie van je vriendin drukt gaat ze ook wel lopen hoor.



En lopen


en lopen


en lopen....




:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan