'Gelaserd', wat nu?

ik bedoel: echt NIET bebouwde kom
Lees ook mijn reactie in dit topic.

Posts kun je trouwens wijzigen met deze knop:
edit.gif
 
50 km/u... Johan Huizingalaan. Ik noem dat dus echt net bebouwde kom.

Ik vind trouwens dat hele 'lazeren' dubieus.

Is dat die weg die onder station Lelylaan gaat met een trambaan aan de linkerkant? of is het juist de weg die bovenstaande weg kruist (onder viaduct).

Ik ben op de weg gepakt die vanaf station Lelylaan naar Osdorp ging. Ze stonden dus gewoon weer op zelfde plek, waren imho dezelfde agenten.
 
het is die weg onder de viaduct door, langs IBM-gebouw. Ik kwam van de andere kant: vanaf utrecht a2, via de a9 de a4 op en dan de eerste afslag.

op het rechte stuk stonden ze stiekem te lazeren van achter een vuilcontainer, toen ik daar voorbij was kwam er een agent met portofoon achter een geparkeerde touringcar vandaan gesprongen. Toen wist ik dat het prijs was. Achter de viaduct stond het ontvangstcomitee.
 
lekkere **** zooi, maar ik heb echt het gevoel dat ze nu super veel aan het controleren zijn. Dus oppassen, wordt leuk als die 30 km/h zooi daadwerkelijk wordt ingevoerd
 
JAnus J Jaspers:
zou het net een nog veel beter gevoel zijn geweest als je gewoon over hem heen was gereden?? Lijkt mij wel.

:?

Zou ik niet proberen, heb je ook nog een poging tot doodslag aan je broek hangen....
 
JAnus J Jaspers:
zou het net een nog veel beter gevoel zijn geweest als je gewoon over hem heen was gereden?? Lijkt mij wel.

:?

Zou ik niet proberen, heb je ook nog een poging tot doodslag aan je broek hangen....

dat zou ik natuurlijk ook niet echt doen. Maar na een dag als gisteren kan ik het toenemende geweld tegen agenten wel begrijpen.
Het irriteert me gewoon dat die eikels altijd op plekken staan waar de verkeersveiligheid niet in het geding is en waar ik dus hard rijd.
Ik snap zowieso niet wat iemand bezielt om zich achter een vuilcontainer te verstoppen, een momentopname te kiezen waarop het voertuig het hardst reed en dan lekker een rijbewijsje in beslag te nemen. Stelletje zielige hufters. Mooie baan is dat. Trek een uniform aan en doe wat je verteld wordt, vooral niet nadenken. :r
 
mensen al 7 weken en nog steeds niks gehoord, zullen ze dan het toch niet genoteerd hebben?

Heb met verscheidene agenten gesproken en die zeggen dat normaal gesproken je heel snel bericht krijgt indien je meer dan 2 keer de toegestane snelheid passeert.
 
de :r "boevenvangers" :r worden met de dag zieker in ons kleine kikkerlandje.
verstoppen in/achter/onder/op :j :j dingen triest heel triest.
maar ja om ze terug te pakken gaan we gewoon weer verder met flitpalen opblazen/beschieten/bespuiten/bestikkeren/om rijden/leeg flitsen/of als we van voor geflitst worden GAS BIJ :9
 
:^

Anders kunnen ze willekeurige rijders een bon aansmeren.
Of direct aanhouden of een foto (maar dat doen ze niet met laseren) :)
Dat vind ik nou ook zoiets vaags bij die klik/horken-lijn. Zo heb ik dus een niet al te beste relatie (waarschijnlijk mij motor moedwillig omgereden) met een bepaald persoon hier in het dorp, deze man is dus agent en deze zou mij zomaar een bekeuring kunnen laten toesturen door een telefoontje te plegen?
 
Sorry dat ik de boel weer verpest hoor, maar laseren mag wel degelijk op kenteken.
 
de :r "boevenvangers" :r worden met de dag zieker in ons kleine kikkerlandje.
verstoppen in/achter/onder/op :j :j dingen triest heel triest.
maar ja om ze terug te pakken gaan we gewoon weer verder met flitpalen opblazen/beschieten/bespuiten/bestikkeren/om rijden/leeg flitsen/of als we van voor geflitst worden GAS BIJ :9

Ja daar pak je "ze" echt mee hoor! Paal kost ongeveer anderhalve ton, is gemeenschapsgeld, kapotte paal is binnen een dag vervangen en "ze" liggen er echt niet wakker van hoor!!!
 
Inmiddels al bijna 1,5 jaar verder, nog steeds niks gehoord :) .
Motor is helaas verkocht, mis haar enorm. Rij nu in een Subaru Impreza GT, 270 pk om het gemis enigzins goed te maken. Af en toe race ik nog wel eens met een motor. Sommigen houden me niet bij, sommigen spelen met me (R1, Fireblade).


Het gaat mij goed vrienden, hoop julli ook.
Advies: verkoop je motor niet.
 
Inmiddels al bijna 1,5 jaar verder, nog steeds niks gehoord :) .
Motor is helaas verkocht, mis haar enorm. Rij nu in een Subaru Impreza GT, 270 pk om het gemis enigzins goed te maken. Af en toe race ik nog wel eens met een motor. Sommigen houden me niet bij, sommigen spelen met me (R1, Fireblade).


Het gaat mij goed vrienden, hoop jullie ook.
Advies: verkoop je motor niet.
 
Inmiddels al bijna 1,5 jaar verder, nog steeds niks gehoord :) .
Motor is helaas verkocht, mis haar enorm. Rij nu in een Subaru Impreza GT, 270 pk om het gemis enigzins goed te maken. Af en toe race ik nog wel eens met een motor. Sommigen houden me niet bij, sommigen spelen met me (R1, Fireblade).


Het gaat mij goed vrienden, hoop julli ook.
Advies: verkoop je motor niet.
Advies : verkoop je subaru en koop trug een moto ... is sneller en je kan er ook nog een normaal koekblik naast hebben voor hetzelfde geld ....
 
Ja daar pak je "ze" echt mee hoor! Paal kost ongeveer anderhalve ton, is gemeenschapsgeld, kapotte paal is binnen een dag vervangen en "ze" liggen er echt niet wakker van hoor!!!

Ja, maar dat wordt meestal door de gemeente bekostigd. En die zijn daar niet zo blij mee. Die bedragen zijn gewoon gebudgeteerd, en als het geld op is, kunnen ze geen nieuwe meer flitspalen meer betalen. Dus die dingen vernielen heeft wel degelijk zin, en het frustreerd natuurlijk behoorlijk.

Ik probeer het niet goed te praten, maar er zijn al gemeentes die besloten hebben om voor de aankomende tijd geen nieuwe palen te plaatsen, omdat ze toch vernielt worden.

En gemeenschapsgeld en belastingen blijf je toch vor de rest van je leven betalen, dus daar merk je niks van. Hadden ze dat geld maar aan nuttige dingen moeten besteden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan