gelaserd

behappy

Die hard MF'er
21 sep 2003
478
0
nieuw buinen
Ik ben laatst gelaserd (reed 38 km te hard op een 60 km weg) staande gehouden en een bekeuring gekregen, nu komt het!! op de bekeuring (dat gele formulier) staat in het kopje snelheid geen snelheid, de agent in kwestie heeft helemaal boven in op de bekeuring zijn berekening gezet. Denken jullie dat het nut heeft deze bij de rechter te laten voor komen.

Kosten om zo hard te rijden 270 eurootjes ;(
 
Nee

Jammer van de centen

Maar hee, be happy :Y ;)
 
Dat klopt toch, vanaf 30 te hard is er geen vast bedrag voor, dat bepaalt de Officier van Justitie. Die denkt naar je verleden en dergelijke.
 
Bedankt voor je bijdrage aan de samenleving *D *O*

Ik reed gisteravond trouwens langs de stomste mobiele snelheidscontrole OOIT.. ze stonden gewoon NAAST een vaste flitspaal :?
 
Ik ben laatst gelaserd (reed 38 km te hard op een 60 km weg) staande gehouden en een bekeuring gekregen, nu komt het!! op de bekeuring (dat gele formulier) staat in het kopje snelheid geen snelheid, de agent in kwestie heeft helemaal boven in op de bekeuring zijn berekening gezet. Denken jullie dat het nut heeft deze bij de rechter te laten voor komen.

Kosten om zo hard te rijden 270 eurootjes ;(
Dat gele formulier is niet de bekeuring. Dat is alleen een kennisgeving voor jou dat je een bekeuring gaat krijgen. Je kunt daar dan ook helemaal geen rechten aan ontlenen. Gewoon dokken en een jaartje rustig aan doen, dus.
 
Bedankt voor je bijdrage aan de samenleving *D *O*

Ik reed gisteravond trouwens langs de stomste mobiele snelheidscontrole OOIT.. ze stonden gewoon NAAST een vaste flitspaal :?
Zouden er dan nog van die idioten op de weg rijden die dan dubbel zo hard genaaid zijn na het passeren van dat punt :+ ?
 
Zouden er dan nog van die idioten op de weg rijden die dan dubbel zo hard genaaid zijn na het passeren van dat punt :+ ?

B| 50 km/h te snel meneer, dat wordt inleveren
;( Maar meneer de officier, die laserjongens belazeren de boel
B| hoe bedoelt u
;( Volgens de flitspaal reed ik maar 49 km/h te hard
 
Hoop wannabee mods hier tegenwoordig B|













Kan me nog de tijd herinneren dat ik de enigste was _O-
 
Bedankt voor je bijdrage aan de samenleving *D *O*

Ik reed gisteravond trouwens langs de stomste mobiele snelheidscontrole OOIT.. ze stonden gewoon NAAST een vaste flitspaal :?


Was vast een lege paal. In Hollandscheveld (vlak bij Hoogeveen voor wie het niet weet te liggen :P ) Heb ik ze regelmatig 200 meter na de flitspaal zien staan, zodat ze iedereen te pakken nemen, die het gas weer intrapt. Best wel doortrapt })
 
Was vast een lege paal. In Hollandscheveld (vlak bij Hoogeveen voor wie het niet weet te liggen :P ) Heb ik ze regelmatig 200 meter na de flitspaal zien staan, zodat ze iedereen te pakken nemen, die het gas weer intrapt. Best wel doortrapt })
Neh, een paal die zo nu en dan wel werkt, en waar iedereen dus netjes met 80 langssukkelt. En de driepootjes stonden echt op nog geen 5 meter van de flitspaal :z
 
Zouden er dan nog van die idioten op de weg rijden die dan dubbel zo hard genaaid zijn na het passeren van dat punt :+ ?

Is goed mogelijk. Hangt een beetje van de plaats af denk ik. Vannacht ook zoiets vreemds gezien. Komt een koekblik redelijk hard (naar ik vermoed ook door rood) voor me langs rijden, waarna ik dus duidelijk een dubbele flits zag. Dit zou een rood-licht EN een snelheidscontrole kunnen zijn, maar wellicht diezelfde controle als die Gilles heeft gezien. Koekblik wel gelijk vol in de ankers.....VEEEELS te laat natuurlijk :Y _O- *O*
Was overigens ergens in Hilligersberg.
 
Die van mij was in Hoofddorp. Je ziet dat wel vaker, een dubbele flits; misschien een foto extra voor de zekerheid?
 
Is goed mogelijk. Hangt een beetje van de plaats af denk ik. Vannacht ook zoiets vreemds gezien. Komt een koekblik redelijk hard (naar ik vermoed ook door rood) voor me langs rijden, waarna ik dus duidelijk een dubbele flits zag. Dit zou een rood-licht EN een snelheidscontrole kunnen zijn, maar wellicht diezelfde controle als die Gilles heeft gezien. Koekblik wel gelijk vol in de ankers.....VEEEELS te laat natuurlijk :Y _O- *O*
Was overigens ergens in Hilligersberg.


Remmen ná de flits ... Héél nuttig :} :} :}
 
Bedankt voor je bijdrage aan de samenleving *D *O*

Ik reed gisteravond trouwens langs de stomste mobiele snelheidscontrole OOIT.. ze stonden gewoon NAAST een vaste flitspaal :?
Hahaha, die heb ik ook gezien: 2 motoren en een auto bij een "onopvallende" flistkast in Breda. Waren met zijn 5-en aan het koffiedrinken *O* . Gelukkig voor mij, want ik had ze anders daar niet gezien.

@ TS: klote, maar zoals zovelen zeggen, ben ik bang, dat het wat centen gaat kosten -O-
 
Remmen ná de flits ... Héél nuttig :} :} :}
Die snelheidscontroles staan er ter bevordering van de verkeersveiligheid. Op die plaats is er gevaar voor de verkeersveiligheid, anders zou men daar niet controleren. Het lijkt mij logisch dat van zodra je een snelheidscontrole opmerkt dat je je snelheid zo vlug mogelijk naar beneden brengt, zelfs al ben je een paar meter te laat.
 
Die snelheidscontroles staan er ter bevordering van de verkeersveiligheid. Op die plaats is er gevaar voor de verkeersveiligheid, anders zou men daar niet controleren. Het lijkt mij logisch dat van zodra je een snelheidscontrole opmerkt dat je je snelheid zo vlug mogelijk naar beneden brengt, zelfs al ben je een paar meter te laat.

:Y
eeehhhh...
B|
eeehhhh...
:N
eeehhhh...
'(
 
Die snelheidscontroles staan er ter bevordering van de verkeersveiligheid. Op die plaats is er gevaar voor de verkeersveiligheid, anders zou men daar niet controleren. Het lijkt mij logisch dat van zodra je een snelheidscontrole opmerkt dat je je snelheid zo vlug mogelijk naar beneden brengt, zelfs al ben je een paar meter te laat.
_O- horen we hier de opvolger van Spee praten? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan