Geld terug actie safe, beurs utrecht

desmodue

Die hard MF'er
21 mei 2004
588
0
Heerhugowaard
Op de safe site kwam ik de uitslag tegen van de geld terug actie die ze hadden op de beurs in utrecht, misschien sta je dr zelf bij of ken je iemand.
(maar ff gekopieerd van de site, linkje naar artikel lukt me niet)

Naam Woonplaats Code
Stefan van den Berg Katwijk 19239
Joris Wolthers Amsterdam 18457
R.E.R. Straatman Den Helder 18400
W. Slagboom Gouda 18478
Rikse. G.F. Wijk bij Duurstede 19825
Astrid van der Does Zoetermeer 19822
A.Scheer Halsteren 19883
A.B.Strootman-van der Ent Ridderkerk 18399
Anneke Cremers Valkenswaard 19878
Hensen Westkapelle 18382
M. Schrieken Kolhorn 19882
l. Wijngaarden Almelo 18287
P. van Melsen Weesp 19031
H. Jansen Doetinchem 19914
M.L. Poppelaars Zundert 18253
De Vries Teuge 18358
H.M. Leemans Houten 19912
T. Freijser Rilland 18501
R.F. de Vries Baarn 18410
P. van der Wacht Utrecht 18508
 
Ja je zou inderdaad van een Safe motors verwachten dat ze de winnaars van te voren al gekozen hebben (familie, vrienden, 'goede' klanten). Maar een vriend vanme heeft gewonnen!! En dat terwijl ook hij over het algemeen ook een gloeiende hekel heeft aan de gang van zaken bij Safe.
 
Tja.... als de "gewone" argumenten op zijn tegen Safe en andere grotere zaken, dan beschuldigen we ze toch gewoon van dit soort bedrog??? Of heeft iemand énig bewijs dat het doorgestoken kaart is?

Als je daar niet wil kopen, dan doe je dat toch gewoon niet? Maar dat slappe gel*l over die zaken moet eens ophouden.
Maarreh.... Martijn? Vertel eens wat JIJ zoal persoonlijk hebt meegemaakt bij Safe? Of praat je maar gewoon iedereen na?

Overigens: die vriend van je heeft ook iets tegen Safe, maar hij koopt er wel? Typisch..... :X

Ik heb trouwens helemaal niks met Safe. Ik heb er zelf nog nooit iets gekocht.

 
Laatst bewerkt:
Overigens: die vriend van je heeft ook iets tegen Safe, maar hij koopt er wel? Typisch..... :X
Nee, dat zal wel zo iemand zijn met principes, die die teruggave weigert natuurlijk.

Of zal'ie z'n principes nu tóch maar aan de kant schuiven en z'n hebberige handje ophouden |(


})

[me]NitroMax is tot nu toe - al jaren - nog steeds erg tevreden over Safe Veenendaal !![/me]
 
Tja.... als de "gewone" argumenten op zijn tegen Safe en andere grotere zaken, dan beschuldigen we ze toch gewoon van dit soort bedrog??? Of heeft iemand énig bewijs dat het doorgestoken kaart is?

Dan wil ik mijn post even aanvullen mbt besodemieterd worden...
Dat was in zijn algemeenheid bedoeld en niet specifiek op SAFE gericht.
En ja, ik weet van veel dingen dat het doorgestoken kaart is en hoe de kaart doorgestoken wordt.

Avondje tv kijken :+

Ik heb met SAFE geen problemen en heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen.
 
Nee, dat zal wel zo iemand zijn met principes, die die teruggave weigert natuurlijk.

Of zal'ie z'n principes nu tóch maar aan de kant schuiven en z'n hebberige handje ophouden |(


})

[me]NitroMax is tot nu toe - al jaren - nog steeds erg tevreden over Safe Veenendaal !![/me]
Das toevallig [me]FragDaddy is ook een tevreden klant van Safe Veenendaal.
[/me]


Maar bij Safe Apeldoorn zien ze me niet meer :( Maargoed. Das weer een heel ander verhaal.
 
Tja.... als de "gewone" argumenten op zijn tegen Safe en andere grotere zaken, dan beschuldigen we ze toch gewoon van dit soort bedrog??? Of heeft iemand énig bewijs dat het doorgestoken kaart is?

Als je daar niet wil kopen, dan doe je dat toch gewoon niet? Maar dat slappe gel*l over die zaken moet eens ophouden.
Maarreh.... Martijn? Vertel eens wat JIJ zoal persoonlijk hebt meegemaakt bij Safe? Of praat je maar gewoon iedereen na?

Overigens: die vriend van je heeft ook iets tegen Safe, maar hij koopt er wel? Typisch..... :X

Ik heb trouwens helemaal niks met Safe. Ik heb er zelf nog nooit iets gekocht.
Volgens mij bedoelt hij het meer als pluspunt voor Safe ;)
Ondanks de slechte verhalen doen ze dit dus heel eerlijk. Geloof dat dat z'n punt is. :)

Op een bepaald moment lijkt alles ook negatief hè :P
 
De enige safe waar mensen terug komen is die in Veenendaal!

Nee hoor, kom inmiddels dik 2 jaar bij Safe Zoetermeer over de vloer })
(na 7 jaar daarvoor bij Goedhart vaste klant te zijn geweest...)

Btw wat voor geld terug actie was dat eigenlijk?
 
Ik heb twee heel goede ervaringen bij Safe Staphorst gehad, desondanks vond ik het wel een veel te massaal en commercieel gebeuren. Werkplaast prima, proefrit plus bod op oude fiets helemaal prima en super, maar uitstraling van bedrijf drie-en-dertig keer k*t
 
Nee hoor, kom inmiddels dik 2 jaar bij Safe Zoetermeer over de vloer })
(na 7 jaar daarvoor bij Goedhart vaste klant te zijn geweest...)

Btw wat voor geld terug actie was dat eigenlijk?

Er zijn er nog wel meer idd, maar vaak die in de randstad hebben geen goede naam. Zoetermeer is dat ook wel, maar daar hoor je ook niet vaak gezeur over. Maarre bij Goedhart weggegaan omdat je het daar niet goed vond? Of vond je het tijd voor iets anders?
 
Terug
Bovenaan Onderaan