Geld terug Motorsportschool

Loek92

MF'er
22 mei 2011
168
2
Hallo,

Twee maanden geleden heeft Motorsportschool Zolder een trackday geannuleerd.
Ik heb toen via de mail een bevestiging gehad dat ze het inschrijfgeld zouden terugstorten.
Echter heb ik tot op heden nog niks ontvangen.

Ik heb al contact gezocht via mail, telefoon en sociale media maar ik krijg nergens een fatsoenlijk antwoord.

Zijn er hier meer mensen die hier last van hebben, of juist wel het geld terug hebben gehad?
 
Wat staat er in de levervoorwaarden ten aanzien van het annuleren van een circuitdag ?
Check de clausule op “overmacht” / ontbindende voorwaarden etc... Als ik die voorwaarden moest schrijven kreeg je geen cent van mij.....dan staat er een wirwar van ontbindende voorwaarden en uitzonderingen in :P
 
hier ook slechte ervaring , geen geld terug , wel de mogelijkheid om een nieuwe datum te boeken en dan " gratis " weer mee te rijden .......... gratis :? :+
Ook bij mij een dag die door motorsportschool ZELF geannuleerd werd !!
en dan nog je geld niet terug , maar je moest maar aan een nieuwe dag deelnemen :(
 
Ze schriftelijk in gebreken stellen en aangetekend opsturen en desnoods bij een advocaat eens informatie inwinnen.
 
Gaat lekker daar, eerst Peter den Heijer een hak zetten en nu dit soort berichten. Boycotten die hap en hopen dat Peter de dagen op Zolder weer overneemt.
 
Peter is inderdaad wel te bereiken, hopen dat het snel verbeterd. Zolder is zo lekker dichtbij om effe te rammelen
 
Gaat lekker daar, eerst Peter den Heijer een hak zetten en nu dit soort berichten. Boycotten die hap en hopen dat Peter de dagen op Zolder weer overneemt.

Dat gaat dus echt nooit gebeuren het heet niet voor niks motorsportschool zolder. Zelf eigelijk alleen maar goede ervaringen met msz en hun mensen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan