Geld

Status
Niet open voor verdere reacties.

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Simpel vraagje.
Wat is de bedoeling van mf eigenlijk? Een non-profit vereniging of is't de bedoeling dat er echt winst mee gemaakt gaat worden?
 
Simpel vraagje.
Wat is de bedoeling van mf eigenlijk? Een non-profit vereniging of is't de bedoeling dat er echt winst mee gemaakt gaat worden?

Kan me wel herinneren dat er ooit is gezegd.
dat er wat aan over gehouden moest worden.
 
Ha zo, had een stukkie van de discussie gemist.

Ben benieuwd waar Nap met die 10.000 euro's hene wil dan :? :?

Het lijkt mij dat dit inderdaad niet winstgevend hoeft te worden, Ruud en de rest verdienen er toch neit hun brood mee? Alles op vrijwillige basis toch?
 
Zelf ben ik bestuurslid bij een motorclub. Kosten die je voor de club moet maken worden in principe vergoed. Maar voor activiteiten betaal ik ook gewoon het volle pond. Ik kan hoogstens een kleine kilometervergoeding krijgen als ik voor de club bijvoorbeeld een rit uitzet. Maar andere leden die een rit uitzetten krijgen die vergoeding ook (indien ze willen).

Ik vind het niet kunnen dat je niet voor een activiteit hoeft te betalen, omdat je die toevallig georganiseerd hebt. Gemaakte onkosten moeten tot op zekere hoogte vergoed worden. Maar voordeeltjes, nee...

... het blijft vrijwilligerswerk.
 
Zelf ben ik bestuurslid bij een motorclub. Kosten die je voor de club moet maken worden in principe vergoed. Maar voor activiteiten betaal ik ook gewoon het volle pond. Ik kan hoogstens een kleine kilometervergoeding krijgen als ik voor de club bijvoorbeeld een rit uitzet. Maar andere leden die een rit uitzetten krijgen die vergoeding ook (indien ze willen).

Ik vind het niet kunnen dat je niet voor een activiteit hoeft te betalen, omdat je die toevallig georganiseerd hebt. Gemaakte onkosten moeten tot op zekere hoogte vergoed worden. Maar voordeeltjes, nee...

... het blijft vrijwilligerswerk.

:^ :}
 
Jep volledig vrijwillig zonder winst of wat dan ook.
Mocht dit wel zo gaan worden dan zal dat zeker wel bekend worden , 'mocht' dit ooit gaan gebeuren.

Het enige wat een Mod of admin krijgt is een hoop gezeik van sommigen aan hun hoofd.
Complimenten hoor je zeer weinig tot niet omdat ze niet inzien hoeveel werk het is ( tussen de bedrijven door van je eigen werk ).

Ik sluit dit topic omdat het nu duidelijk is hoe het inelkaar zit en de onnodige 'zeur'discussie te voorkomen omdat anderen het zgn weer beter weten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan