Gelderland Tourderstopic #12:Winter=Wachten op.............

Mooie race! Pedrosa zal vannacht niet slapen denk ik...

1. Lorenzo
2. Rossi
3. Marquez
4. Pedrosa

:]
 
The Doctor is back! Nog nooit bij een seizoenstart zo op het puntje van de bank gezeten :} *O*

Als telt niet. Maar bij een betere kwalificering of zonder het foutje aan het begin, had hij gewoon gestreden voor P1!

En Marquez heeft nu al bewezen dat het een kandidaat is om rekening mee te houden. Geeft niet op! Pedrosa zal altijd een sub-topper blijven.
Jammer van Crutchlow.
 
The Doctor is back! Nog nooit bij een seizoenstart zo op het puntje van de bank gezeten :} *O*

Als telt niet. Maar bij een betere kwalificering of zonder het foutje aan het begin, had hij gewoon gestreden voor P1!

En Marquez heeft nu al bewezen dat het een kandidaat is om rekening mee te houden. Geeft niet op! Pedrosa zal altijd een sub-topper blijven.
Jammer van Crutchlow.

Hey Peterrrrrrr,

Heb je die gele kanarie nog?

Dan was dit een gave helm geweest....

nieuws-51517348ee4f3.jpg


http://www.araihelmet-europe.com/IOMTT/2013/

Voor slechts 1099 bij Termaat: Termaat Motoren - Het laatste nieuws

Dan hebben wij een goeie investering gedaan in ons model 2010! :Y
 
Laatst bewerkt:
Hebben ze samen denk ik ondertussen 43 helmen, maar rijden ho maar.......tiens tiens
 
Stormlooptopic wel.

Heb vandaag eindelijk de goedkeuring voor een Brits kenteken gehad. Nou ja, de eindelijk was vooral van mijn kant, niet van hen. Heb 't iets te lang uitgesteld, maar vervolgens was 't wel in een paar dagen geregeld. Zaterdag maar eens laten maken bij de Halfords en dan volgende week de GS weer 's van stal halen om legaal rond te rijden :]
 
Stormlooptopic wel.

Heb vandaag eindelijk de goedkeuring voor een Brits kenteken gehad. Nou ja, de eindelijk was vooral van mijn kant, niet van hen. Heb 't iets te lang uitgesteld, maar vervolgens was 't wel in een paar dagen geregeld. Zaterdag maar eens laten maken bij de Halfords en dan volgende week de GS weer 's van stal halen om legaal rond te rijden :]

*O* Moet toch heerlijk zijn om bij jullie in de omgeving te touren :] :Y
 
Dank jullie wel.

De vader van mijn moeder en mijn vader en vrijwel al zijn broers reden ook motor, daar zal het wel vandaan komen.

Volgens mijn moeder was het een AJS die mijn vader had.

AJS - Wikipedia
 
Thanks Faithy. We gaan er een mooie uitvaart van maken. Haar de laatste eer bewijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan