Gelderland Tourderstopic: Met warme choco de winter in!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zow, net ff een rondje Maasbandijk gereden, ff mijn kop leeg maken.

Vandaag alleen maar kl@te zooi van en voor anderen op mogen knappen en nauwelijks aan mijn eigen taken toegekomen.

Brrrrrr.... was lekkerrrrr frrrrrrisssss, maar prachtig weer om te rijden, en nog rustig op de binnenwegen.

Mijn voorkeur qua rijden voor dit weekend gaat uit naar de zondag. Volgens de weerman van gisteravond is zondag ook de beste dag. Zaterdag kan ik ook, moet dan alleen op tijd (17:30 uur) thuis zijn, maar daar hoeven jullie geen rekening mee te houden.

Grtz,

Ontstresste Kees
Minder, gelukkig heb je een mooie manier van ontstressen :] ;)

afscheid nemen was moeilijk ( "Hé Feef!!! Hoe is het je opleiding!" zo opgewekt mogelijk toen ze even een helder moment had _O- )

echt... -O- maar wel fijn om nog even geweest te zijn en te zien hoeveel MFers er daar waren om Barbier, Bikermouse en kinderen te steunen. Hartverwarmend!

Nu maar slapen.. afscheiden nemen ;( ik heb het nog nooit zó bewust gedaan -O-
:j
 
Ben je gek, dan had ik ook in die 7km file gestaan vanmorgen ;) Nu kwam die precies op tijd om weer rustig te rijden en mijn handen weer wat op te laten warmen.
 
Vandaag ben ik eens een keer op de fiets naar het werk gegaan. Zoals elke dag eigenlijk :P
Maar het was wel verdomde koud vanochtend. Brrrr.....
 
Laatst bewerkt:
Goed ik zeg hierbij dat we zondag gaan rijden aangezien niemand anders dat doet ;)

Ik zeg zondag 12.00 verzamelen bij mij (PM voor adres), dan zorg ik voor koffie/thee en een koekje. En dan gaan we route van Kees rijden die ergens in Cuijk zou beginnen. Wie rijdt hem voor?
 
Goed ik zeg hierbij dat we zondag gaan rijden aangezien niemand anders dat doet ;)

Ik zeg zondag 12.00 verzamelen bij mij (PM voor adres), dan zorg ik voor koffie/thee en een koekje. En dan gaan we route van Kees rijden die ergens in Cuijk zou beginnen. Wie rijdt hem voor?

Prima idee! Ik wil hem wel voorrijden, heb hem al in de TomTom staan.

Wil je mij je adres PMmen?
 
Er is een kleine kans dat ik mee ga zondag. Anders gezegd: de kans ik klein dat ik mee ga zondag ;)

Vuns, je lijkt wel een rammelaar! Dat doe je maar zaterdagnacht, zondagochtend en zondagavond, ff middagje pauze voor je vriendin. })

Het laatste toerritje mag niemand missen. :N
 
Laatst bewerkt:
nee, ik heb pas dit weekend tijd om er naar te gaan kijken. Ik zie wel even :)
 
Triest nieuws: Einde van het merk Buell -O-

Dan zullen de prijzen wel flink stijgen, zijn in één klap unieke collectors items geworden, allemaal Limited Editions.... ;)

Ik heb helemaal niks met Buell, maar voor de motorsport in het algemeen is het natuurlijk erg jammer. Maar dit zijn dingen van alle tijden. Merken komen en verdwijnen.
 
[me="Fladder"]rijdt onder voorbehoudt ook mee zondag :Y :)[/me]En dat is triest omdat..... :?

het ondanks dat het amerikaanse motoren zijn, wel hele mooie zijn :Y

en die klinken lekker :Y

afgelopen zomer was in druten het beachtournooi weer, in combi met een amerikaanse dag.
daar waren toen een aantal harley's en 1 buell. en heb alleen maar naar die buell gekeken :Y

maarja onderhouds gevoelige machines he. niet betaalbaar voor studenten en net werkende jongeren.
zelfs een huisje huren is d'r op t moment niet bij :( en kopen is praktisch onmogelijk atm.
anders had ik allang m'n eigen keet gehad met een schuur voor de motor :Y
 
Een kennis van mij heeft een Buell. Ik vind het een karakteristieke motor (maar ik vind veel motoren mooi). En het geluid is fantastisch, vooral toen we een keer door de tunnels op de A73 gingen en ik nog open Leo's had.
Buell had volgens mij wel bestaansrecht. Meer dan bijvoorbeeld toentertijd Voxan (die overigens ook hele gave motoren maakten).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan