Gelderland Tourderstopic: Met warme choco de winter in!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faithy

MF veteraan
3 feb 2006
30.323
13
Hoi :)
logo.gif


Vorige delen:

Deel 1 - Het Moedertopic
Deel 2 - Het Tweede topic
Het Derde Deel


Welkom in het toch wel goed lopende tourders topic van Gelderland en omstreken.
Een groep mensen die het vooral leuk vindt om lekker rustig om en rond Gelderland te touren op een normaal tempo, zonder ellende van rijbewijsstress en zulks.
Iedereen is welkom, van RSV-Fladder tot Oubollig lieve Divjes en GTR-slagschepen, zolang je het tempo en je rijstijl maar beschaafd houdt: knallen doe je maar lekker in je eigen tijd :P

Centraal staan gezelligheid, terrasjes, koffie en BBQ's.

Inmiddels heeft zich een leuke groep mensen verzameld, te weten:

:] Anke (officiele camera-vrouw en achteropzitdame)

anke.jpg


:] Blue_Eyes (MT-03 / XJR1300)
blue_eyes.jpg


:] Blub Blub (Pan European)

:] Bouwvakkertje (Soes Bandit)

:] El Rojo (SV1000S)

elrojo.jpg


:] Faithy (Diversion 900 / XT 600 E)

faithy.jpg


:] Fladder (Jane / Marietje)

fladder.jpg


:] gtsridder (What's in a name)

gtsridder.jpg


:] hans-cbr1000 (What's in a name)

:] Jeltel (Diversion 900)

jeltel.jpg


:] Michiel (GPZ)

:] michielvl (Speed Triple 955i)

michielvl.jpg


:] NR34 (GSX-R 600)

nr34.jpg


:] StefanZ (GSR 25KW)

:] T-ZxRMarco (nog lessend, Termaat infiltrant)

:] Wolve (GTR1000 / XL600R)

wolve.jpg


:] _mjam_ (GS5000)





Ritjes die we al gemaakt hebben:
Klik op de rit'naam' voor de route!

*D 5 april: ritje Nijmegen-Emmerich voorgereden door michielvl
*D 13 april: ritje Duiven-Zutphen voorgereden door Hans-cbr1000
*D 19 april: ritje Ochten-IJsselstijn voorgereden door Wolve

*D 26 april: ritje voorgereden door Jeltel met veel doodlopende wegen :')

*D 30 april: "De Queeste naar Kootwijk en daarmee de langste rit (254 km)"

*D 9 mei: Ritje om en rond Nijmegen (Vennengebied), voorgereden door Wolve, met afsluitend een BBQ

*D ontbrekende informatie, aanvullen graag!

*D 1 juni: Rondje Nijmegen - Varsseveld, Nijmegen, voorgereden door Wolve, erna eten op de Waalkade.
8-) **Met FILMPJE**

*D 13 juni: Rondje Achterhoek, Deventer - Plek naast spoor - Deventer, voorgereden door Kofferrek.
8-) **Filmpje Deel 1** en **Filmpje Deel 2**

*D 26/27/28 juni Eifel en Zuid-Limburg-weekend, vanuit In Den Hof in Heerlen. Initiatief van Blue_Eyes en Anke.
8-) **Filmpje Deel 1** en **Filmpje Deel 2**




In de planning:
8-) BBQ-rondje O-) komende zomer touren wij langs de tuinen of balkons van de GLD-tourders.... prik je datum maar ;) MF komt naar je toe deze zomer! *D




Wat groepskiekjes:

groep1.jpg
groep2.jpg
groep3.jpg
 
Hoi, Met warme choco de winter in: Ben net Worstenbroodjes aan het warm maken met daarbij lekkere chocomel :)
 
Laatst bewerkt:
jum :9

weekend rijden weet ik nog niet. Ligt wederom aan de studie :')
 
wil eigenlijk voor ik weer ga rijden (echt) de motor wel weer even opkalefateren. Vanavond rijd ik even naar Veghel op en neer om afscheid te nemen van barbie-crosser, maar da's niet echt een rit.

ik houd het even in de gaten iig dit weekend :)
 
jum :9

weekend rijden weet ik nog niet. Ligt wederom aan de studie :')
Studeren moet je doordeweeks doen, niet in het weekend :P

wil eigenlijk voor ik weer ga rijden (echt) de motor wel weer even opkalefateren. Vanavond rijd ik even naar Veghel op en neer om afscheid te nemen van barbie-crosser, maar da's niet echt een rit.

ik houd het even in de gaten iig dit weekend :)
Ik rij vanavond in gedachten met je mee. :)
En heel veel sterkte alvast :j
 
Laatst bewerkt:
wil eigenlijk voor ik weer ga rijden (echt) de motor wel weer even opkalefateren. Vanavond rijd ik even naar Veghel op en neer om afscheid te nemen van barbie-crosser, maar da's niet echt een rit.

ik houd het even in de gaten iig dit weekend :)
Mijnes is ook nie gewassen hoor ;)
 
haaaai

morgenavond in nijmegen motoren kijken.
en dan vrijdag wss lokaal weer eens rondsnuffelen :Y

iemand nog tips?
 
Ga es rijden op een Street Triple. Krijgt geweldige recensies, wint alle vergelijkingen met andere 600/700 cc nakeds, ziet er cool uit, is speciaal en goed betaalbaar.
(in de laatste motoplus stond een vergelijking tussen een speed triple (waarvan ik een oudere versie heb) en de street triple, en de laatste won, tot ieders verbazing)
Dealert staat in Grave, bij Brabant Motors. Sommigen vinden de baas een zak maar ik heb er geen problemen mee.
 
wil eigenlijk voor ik weer ga rijden (echt) de motor wel weer even opkalefateren. Vanavond rijd ik even naar Veghel op en neer om afscheid te nemen van barbie-crosser, maar da's niet echt een rit.

ik houd het even in de gaten iig dit weekend :)
Sterkte vanavond!
 
wil eigenlijk voor ik weer ga rijden (echt) de motor wel weer even opkalefateren. Vanavond rijd ik even naar Veghel op en neer om afscheid te nemen van barbie-crosser, maar da's niet echt een rit.

ik houd het even in de gaten iig dit weekend :)

Sterkte gewenst... -O-
 
Zow, net ff een rondje Maasbandijk gereden, ff mijn kop leeg maken.

Vandaag alleen maar kl@te zooi van en voor anderen op mogen knappen en nauwelijks aan mijn eigen taken toegekomen.

Brrrrrr.... was lekkerrrrr frrrrrrisssss, maar prachtig weer om te rijden, en nog rustig op de binnenwegen.

Mijn voorkeur qua rijden voor dit weekend gaat uit naar de zondag. Volgens de weerman van gisteravond is zondag ook de beste dag. Zaterdag kan ik ook, moet dan alleen op tijd (17:30 uur) thuis zijn, maar daar hoeven jullie geen rekening mee te houden.

Grtz,

Ontstresste Kees
 
Ga es rijden op een Street Triple. Krijgt geweldige recensies, wint alle vergelijkingen met andere 600/700 cc nakeds, ziet er cool uit, is speciaal en goed betaalbaar.
(in de laatste motoplus stond een vergelijking tussen een speed triple (waarvan ik een oudere versie heb) en de street triple, en de laatste won, tot ieders verbazing)
Dealert staat in Grave, bij Brabant Motors. Sommigen vinden de baas een zak maar ik heb er geen problemen mee.


:? Huh, daar heb ik een abonnement op, en dat artikel ben ik niet tegengekomen, denk dat het een ander blad was...?

Maar wat je schijft over de Street Triple (R) klopt wel hoor, superfiets en net wat agieler dan de Speed Triple.

Ik zeg DOEN!!! :} :]
 
Hmmm...mss ander blad, maar ik dacht het niet.
Kijk es in de kattenbak?

Gekeken... alleen maar kattenbakkorrels en drollen... :r

Geloof me, ik lees dat blad 6x helemaal, maar daar heeft dat vergelijk niet ingestaan, maar dat maakt niet uit toch. Waar het om gaat is dat het een toppertje van een fiets is. :]

Kijk jij nog ff in de oud-papier bak? ;)
 
afscheid nemen was moeilijk ( "Hé Feef!!! Hoe is het je opleiding!" zo opgewekt mogelijk toen ze even een helder moment had _O- )

echt... -O- maar wel fijn om nog even geweest te zijn en te zien hoeveel MFers er daar waren om Barbier, Bikermouse en kinderen te steunen. Hartverwarmend!

Nu maar slapen.. afscheiden nemen ;( ik heb het nog nooit zó bewust gedaan -O-
 
afscheid nemen was moeilijk ( "Hé Feef!!! Hoe is het je opleiding!" zo opgewekt mogelijk toen ze even een helder moment had _O- )

echt... -O- maar wel fijn om nog even geweest te zijn en te zien hoeveel MFers er daar waren om Barbier, Bikermouse en kinderen te steunen. Hartverwarmend!

Nu maar slapen.. afscheiden nemen ;( ik heb het nog nooit zó bewust gedaan -O-
erg lief van je.
 
Gekeken... alleen maar kattenbakkorrels en drollen... :r

Geloof me, ik lees dat blad 6x helemaal, maar daar heeft dat vergelijk niet ingestaan, maar dat maakt niet uit toch. Waar het om gaat is dat het een toppertje van een fiets is. :]

Kijk jij nog ff in de oud-papier bak? ;)
Hmmm....daar lag alleen de motoplus...
Het was misschien eigenlijk zeker wel de kikxstart ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan