Gelderland Zuid, West en omstreken, Rijders?? Join the group! Topic

Ha rijders, René uit Houten hier:WAls ik in de gelegenheid ben wil ik ook wel mee, ivm mantelzorg niet altijd beschikbaar hoor, ben niet een jakkeraar of racer met mn 76pk 750 dus weet niet of het de bedoeling is zsm van A-B? Dat hoor ik dan wel :)
 
Hoi René
Welkom! Ook ik houd wel eens van relax rijden hoor haha, ondanks dat ik een MT09 heb :P Dus dat komt wel goed tegen die tijd. Ik zou zeggen houd de topic in de gaten. Als er genoeg mensen zijn wil ik best proberen om iets te organiseren :) Heb je een foto van je motor, altijd leuk om te zien! 😀
 
Dat is wel leuk een ritje, zal mn Kawasaki hier neerzetten is een Zephyr 750 met een heerlijke 4 cilinder, bouwjaar 93
 

Bijlagen

  • IMG_20210402_185954380.jpg
    IMG_20210402_185954380.jpg
    429,7 KB · Weergaven: 12
Zoooo.... Ik ben even weg geweest i.v.m. werk, maar ben weer terug 8-) Wel grappig om te zien, deze topic is 781x weergegeven, maar weinig lui reageren er op :P Haha kom op mensen! Of je nu in de rode cirkel woont of er buiten, schroom niet.
Google maps.jpg
 
Dag allemaal, hier Habib, 32 jaar jong uit Arnhem. Voor het eerst op MF en toevallig opzoek naar groepje om mee te rijden. Goed initiatief Michael en voeg mij graag toe aan de Whatsappgroep, als die er komt. Heb recent een Kawasaki Z750 aangeschaft en nog niet veel kilometers mee gemaakt dus laten we rijden zou ik zeggen :p
 
Dag allemaal, hier Habib, 32 jaar jong uit Arnhem. Voor het eerst op MF en toevallig opzoek naar groepje om mee te rijden. Goed initiatief Michael en voeg mij graag toe aan de Whatsappgroep, als die er komt. Heb recent een Kawasaki Z750 aangeschaft en nog niet veel kilometers mee gemaakt dus laten we rijden zou ik zeggen :p
 
Leuk topic hoor. Aangezien ik op de grens van Veenendaal woon dacht ik dat het wel in de buurt zou zijn , maar soms haal ik Noord en Zuid door elkaar ;)
Zuidwest e.d zegt mij ook niet zoveel, maar als je eenmaal een groepje hebt ga je toch een beetje rekening houden met de woonplaatsen van iedereen, in het redelijke , lijkt me.
Maar een rondje door mijn eigen achtertuin kan ik ook wel in m'n eentje dus wat verder weg is geen probleem.
 
Meld ik me vast aan en dan hopen dat ik in juni mooi aan kan sluiten! :P
Heee Yorick!
Zag je aanmelding leuk! Op je Facebook las ik dat je uit Buren kwam? Klopt dat? Lekker dichtbij in ieder geval. Uit ervaring weet ik wanneer mensen dichtbij elkaar wonen spreekt men ook sneller af, dus sluit zeker aan, gezellig! Alleen pas in juni.... nog bezig met lessen? (:
 
Heee Yorick!
Zag je aanmelding leuk! Op je Facebook las ik dat je uit Buren kwam? Klopt dat? Lekker dichtbij in ieder geval. Uit ervaring weet ik wanneer mensen dichtbij elkaar wonen spreekt men ook sneller af, dus sluit zeker aan, gezellig! Alleen pas in juni.... nog bezig met lessen? (:
Ja klopt allemaal. Ben op het moment nog aan het wachten op AVD (9 juni) en hopen dat ik dan gelijk kan gaan kijken voor een geschikte motor. Waarschijnlijk de Z800, dus hopelijk komt het goed. Ik kreeg te horen dat ik nog 4 lessen kreeg voor dit examen, maar dat zal pas in mei gebeuren.

Ik weet niet of jullie het toevallig waren maar was zondag in Enspijk een burgertje halen en zag er veel motorrijders staan, waaronder eentje met een MT-09, en dat er in de facebookgroep ook een rit voor was aangemaakt. Zou wel heel erg toeval geweest zijn. :P
 
Goedemiddag!

Zelf kom ik niet uit Gelderland maar uit Oss in Brabant. Zelf rij ik het hele land door... dus het lijkt me leuk om ook bij de groep aan te sluiten.

Ik ben 21 en rijd een Kawasaki versys 650 en een Honda CBR 400r aero uit 1986. Vanavond rond half 7 ga ik nog een stuk rijden, bestemming onbekend. Als iemand heel last minute wilt aansluiten lijkt me dat gezellig!

Hieronder foto's van mijn 2 motoren.

Groetjes, Frans
 

Bijlagen

  • 20190315_151754.jpg
    20190315_151754.jpg
    103,2 KB · Weergaven: 15
  • 20200623_174017.jpg
    20200623_174017.jpg
    441,4 KB · Weergaven: 11
Ik ben trouwens de beheerder van een groepsapp met 16 mensen uit de omgeving den bosch. Echter zijn de leden in deze groep niet zo fanatiek merk ik :P

Als je in deze groep wilt kan dat met deze link. Motor Forum meeting 💪

Uiteraard als je een nieuwe groep maakt zou ik daar in willen.
 
Ja klopt allemaal. Ben op het moment nog aan het wachten op AVD (9 juni) en hopen dat ik dan gelijk kan gaan kijken voor een geschikte motor. Waarschijnlijk de Z800, dus hopelijk komt het goed. Ik kreeg te horen dat ik nog 4 lessen kreeg voor dit examen, maar dat zal pas in mei gebeuren.

Ik weet niet of jullie het toevallig waren maar was zondag in Enspijk een burgertje halen en zag er veel motorrijders staan, waaronder eentje met een MT-09, en dat er in de facebookgroep ook een rit voor was aangemaakt. Zou wel heel erg toeval geweest zijn. :P
Vet man, een Z800, heb ik ook een keer op proef gereden. Die looks blijven mooi!!
Waren het toevallig twee motorijders? We hadden om 13.00 uur afgesproken met ze tweeën en rond 16.00/16:30 waren we daar ook volgens mij. Als je een MT09 Sp dus met gouden voorvork zag rond die tijd dan kan het maar zo^^ haha. Zou inderdaad te toevallig zijn. Nog even geduld en dan kan je ook meerijden! We houden contact!
 
Goedemiddag!

Zelf kom ik niet uit Gelderland maar uit Oss in Brabant. Zelf rij ik het hele land door... dus het lijkt me leuk om ook bij de groep aan te sluiten.

Ik ben 21 en rijd een Kawasaki versys 650 en een Honda CBR 400r aero uit 1986. Vanavond rond half 7 ga ik nog een stuk rijden, bestemming onbekend. Als iemand heel last minute wilt aansluiten lijkt me dat gezellig!

Hieronder foto's van mijn 2 motoren.

Groetjes, Frans
Heee Frans!
Dit is toevallig, maar volgens mij kennen we mekaar al 👀 Voorheen hebben we een keer met ze 3en gereden samen met Vince uit Maarsen met zijn MT07 weet je nog? Ik had toen die groene kawasaki z750, met mijn Monster helm^^. Alleen die groepsapp werd net zo actief als die jij nu hebt met 16 mensen 😂

Zo gelijk reclame maken voor je eigen groepsapp. Jij durft! Haha. Ik heb je nummer volgens mij nog dus mochten we keer rondje gaan, zal ik je wel berichten ;)
 
Laatst bewerkt:
Heee Frans!
Dit is toevallig, maar volgens mij kennen we mekaar al 👀 Voorheen hebben we een keer met ze 3en gereden samen met Vince uit Maarsen met zijn MT07 weet je nog? Ik had toen die groene kawasaki z750, met mijn Monster helm^^. Alleen die groepsapp werd net zo actief als die jij nu hebt met 16 mensen 😂

Zo gelijk reclame maken voor je eigen groepsapp. Jij durft! Haha. Ik heb je nummer volgens mij nog dus mochten we keer rondje gaan, zal ik je wel berichten ;)
Ah jha micheal! Stom van me haha... k heb inderdaad zelfs nog een video gemaakt van die rit 😅😶

Je zit toch niet meer in de groep?
 
Hahaha Hallo 🖐🏼 Nee zit er niet meer in. Was weinig activiteit te bekennen! Dus daarom heb ik zelf het initiatief genomen om iets leuks op te zetten. Het feit blijft wanneer mensen dichtbij elkaar wonen spreekt men ook sneller af en dat is mijn intentie ook om mensen te leren kennen in nabije omgeving ;)
 
Vet man, een Z800, heb ik ook een keer op proef gereden. Die looks blijven mooi!!
Waren het toevallig twee motorijders? We hadden om 13.00 uur afgesproken met ze tweeën en rond 16.00/16:30 waren we daar ook volgens mij. Als je een MT09 Sp dus met gouden voorvork zag rond die tijd dan kan het maar zo^^ haha. Zou inderdaad te toevallig zijn. Nog even geduld en dan kan je ook meerijden! We houden contact!
Nu is het zeker ja, heb die Yamaha van jou nog zitten bekijken kwam me bekend voor van een foto! *D Gaaf ding en die voorvork viel me op vandaar dat ik hem nu gelijk ook weet. Jullie hadden er best even gestaan, was met m'n vriendin even wat eten en toen we gingen stonden jullie er nog, was rond 16.00 toevallig.

En gaan dan zeker keertje rijden tegen die tijd!
 
Vanmorgen mijn examen gehad en echt een super rit gehad en geslaagd, geen gekke op en aanmerkingen gekregen. Dus het nieuwe kaartje voor mijn rijbewijs is al aangevraagd :t

Vanaf CBR Tiel een rondje op het industrieterrein gedaan, de dijk op naar Echteld en van daar over de snelweg terug. Mooi ritje dus en een hele chille examinator.

Nu nog ff wat dingetjes afronden voor school en dan kijken voor een mooie motor!
 
Vanmorgen mijn examen gehad en echt een super rit gehad en geslaagd, geen gekke op en aanmerkingen gekregen. Dus het nieuwe kaartje voor mijn rijbewijs is al aangevraagd :t

Vanaf CBR Tiel een rondje op het industrieterrein gedaan, de dijk op naar Echteld en van daar over de snelweg terug. Mooi ritje dus en een hele chille examinator.

Nu nog ff wat dingetjes afronden voor school en dan kijken voor een mooie motor!
Lekker man! *O* Snel die school afronden en dan kun je gezellig mee :D haha Ben benieuwd wat voor motor het uiteindelijk wordt...
 
Ook ik meld me hier, Nieck 40 Jaar en woon in het mooie Beusichem. @

michaeeel, (of iemand anders :) ) mocht je een Whatapp groep hebben aangemaakt dan sluit ik me graag aan. Is wat makkelijker om meetings te regelen. Hopelijk gaan we snel een ritje maken!​

 
Terug
Bovenaan Onderaan