Gelderland Zuid, West en omstreken, Rijders?? Join the group! Topic

Gisteren onverwachts een proefritje gemaakt op een kawasaki Z800, zag hem net online komen en kon het niet laten. Hij reed heerlijk maar het was wel ff wennen om op een andere motor te rijden dan met het lessen.

Vanmorgen gebeld om de koop rond te maken. Hij krijgt eerst nog een beurt, controle en dat soort dingen voor ik hem mag ophalen. Dus ik hoop met 1,5/2 weken deze voor de deur te hebben!:t
 
Gisteren onverwachts een proefritje gemaakt op een kawasaki Z800, zag hem net online komen en kon het niet laten. Hij reed heerlijk maar het was wel ff wennen om op een andere motor te rijden dan met het lessen.

Vanmorgen gebeld om de koop rond te maken. Hij krijgt eerst nog een beurt, controle en dat soort dingen voor ik hem mag ophalen. Dus ik hoop met 1,5/2 weken deze voor de deur te hebben!:t

Super gaaf, in het verleden ook een Z800 gehad en was daar erg tevreden over!! Hopelijk wordt hij snel geleverd. ( enne komende 1,5 toch slecht weer dus prima tijd om te wachten )
 
Ik heb een kleine week geleden mijn nieuwe Ktm duke 890 opgehaald. Wilde eerst deze en dan in 2023 de duke 1290 ( waarschijnlijk dan weer een upgrade )
 

Bijlagen

  • 1A9DF8E6-E53F-4117-8C19-8EEAA2146FF9.jpeg
    1A9DF8E6-E53F-4117-8C19-8EEAA2146FF9.jpeg
    561,5 KB · Weergaven: 21
Ziet er mooi uit, kan je nog wel ff op vooruit. Meestal zie je dat soort KTM's in het wit met oranje, maar vindt dat met zwart/oranje wel strak!

Blijf je in ieder geval niet stil zitten met al die dingen dr op en aan te bouwen. Ben benieuwd hoe dat zit bij een motor, met de auto wel handig maar nog niet iets aan een motor gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan