Geldige en niet geldige Likes

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.656
113.268
Rèswèk
@Duderuud het is geen quantumtechnologie om van de mij totaal toegekende likes van 115006 (op dit moment, still counting) slechts de likes 👍, 😍 en 🤣 gewaardeerd worden als tellend voor mijn totaal van 106769 likes. Van oudsher weten we dat 😲, 🙁 en 😡 niet meetellen in de score waar ik dan het niet meetellen van 😲 en 🙁 discutabel vind omdat die meestal als positief toegekend worden. Nadat de likes enige tijd in gebruik zijn geweest is :^aan de mogelijke beoordeling toegevoegd, ook meer dan positief maar ook deze likes worden niet meegeteld in de score, overweeg eens om een en ander bij te stellen. mij maakt het niet uit, ik sta toch wel op nummer 1 maar het klopt gewoon niet

Groetjes, Rob (recordhouder met 106789 likes)
 
... of als je een genuanceerder beeld wilt, dat je alle 'waarderingen' kunt zien 🤔
als je met de mouse pointer erover hoovert.
 
@Duderuud dit is fantastisch nieuws. Ik was net op een begrafenist en dat is nu een uitbundig feest geworden met zang, dans en drank, mijn weekeinde kan niet meer stuk...
 
@Rob RD Heb een (dis)like toegevoegd
@Duderuud, het blijkt dat de Dislikes wel meetellen in de totaalscore, let op:

Volgens onderstaand wiskundig hoogstandje is mijn score aan geldige likes 112912 likes, waarmee ik nog steeds bovenaan de lijst sta, hou daar rekeningn mee met banneigingen.

1712929480438.png

In het geldige overzicht heb ik volgens onderstaand diagram twee likes minder, 112910, ik weet niet hoe je het voormakaar hebt geboxed maar ze worden dus in mindering gebracht op de totaalscore... Zo kan ik @Dhr. Bosso even op een gigant van een achterstand gaan zetten, als ik effe een beetje mijn best doe komt hij dan in de rode cijfers




1712929782081.png
 
@Duderuud, het blijkt dat de Dislikes wel meetellen in de totaalscore, let op:

Volgens onderstaand wiskundig hoogstandje is mijn score aan geldige likes 112912 likes, waarmee ik nog steeds bovenaan de lijst sta, hou daar rekeningn mee met banneigingen.

Bekijk bijlage 1995037
In het geldige overzicht heb ik volgens onderstaand diagram twee likes minder, 112910, ik weet niet hoe je het voormakaar hebt geboxed maar ze worden dus in mindering gebracht op de totaalscore... Zo kan ik @Dhr. Bosso even op een gigant van een achterstand gaan zetten, als ik effe een beetje mijn best doe komt hij dan in de rode cijfers
🤔 nee dat lukt niet, je kunt er wel 40.000 vanaf liken 😌😎

... tegen vergoeding kan ik er ook .... vanaf .... 😇
 
Wat is er onduidelijk in mijn startpost???
Het blijkt dat het je alleen om de totaal score aan likjes gaat Rob. En dat je graag de meeste wilt hebben, dat is triest.
MF is meer dan slechts een loterij van de meeste lijkjes. Ikke ben de beste.. en bij een eventuele ban moet een mod daar maar rekening mee houden.. :N:N
 
Dat je al denkt een bijzonder positie te hebben door t aantal likes :t
je kunt maar nieuw zijn op m-f dan moet je straks misschien wel eerst likes scoren om mee te mogen doen :+
Wat maakt nou dat je weet wat iemand denkt? wellicht vindt iemand het wel gewoon leuk, Ik weet het niet. Voor mij ook niet belangrijk waarom iemand iets graag zou willen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan