gele CBR600RR 2003

Leo!

MF veteraan
25 aug 2004
1.004
8
Echt
Heb het in de winter reeds geprobeerd...
Toen was er op MF niet veel animo.

Daarom nu, met het seizoen voor deur, in de herhaling:
Honda CBR600RR

bouwjaar: 2003
kilometerstand: ± 6000 km.
extra's:
- kleine knipperlichten
- andere kentekenplaathouder
- in kleur gespoten duozitcover. (op de foto niet gemonteerd)

Alle originele onderdelen zitten er uiteraard bij!

€ 7300,-


full


 
Heb het in de winter reeds geprobeerd...
Toen was er op MF niet veel animo.

Daarom nu, met het seizoen voor deur, in de herhaling:
Honda CBR600RR

bouwjaar: 2003
kilometerstand: ± 6000 km.
extra's:
- kleine knipperlichten
- andere kentekenplaathouder
- in kleur gespoten duozitcover. (op de foto niet gemonteerd)

Alle originele onderdelen zitten er uiteraard bij!

€ 7300,-


[afbeelding]

Ga je daar gen spijt van krijgen? Of komt er een hele mooie andere fiets voor in de plaats. Succes in ieder geval met de verkoop van deze super mooie motor!!
 
Dit is de prinsesse-tuf van mijn vrouwtje!
De bevlieging is alweer afgelopen!!
De motor staat alleen maar stof te happen in de garage... en ikzelf vind het niet meer leuk om op de straat te rijden, sinds ik drie jaar geleden met een baanbanaan begonnen ben. }) })

Bovendien starten we dit voorjaar met de bouw van een nieuwe woning. Dat zal de vrije tijd ook niet echt ten goede komen.



Wie kunnen we blij maken met dit gele apparaat? *O* *O*
 
Ik heb eventueel wel interesse. Is het een origineel nederlandse motor? Heeft de motor ooit schade gereden?
 
Ik heb eventueel wel interesse. Is het een origineel nederlandse motor? Heeft de motor ooit schade gereden?


De motor is oorspronkelijk uit Duitsland afkomstig. Eerste tenaamstelling: 18-3-2003
Mijn vrouw heeft hem een keer laten omvallen. Daarbij is alleen kuipwerk beschadigd geraakt. Dat is netjes vervangen.

Motor is perfect in orde! *D
 
En zie hier t levende bewijs O-) (ondertussen gelukkig al 7 maanden niet meer *O* )

Deze bike mag je niet verkopen veel te mooi :(

Succes met de verkoop ;)



Dank voor alle lovende woorden...
maar wie kunnen we nu daadwerkelijk blijmaken met dit masjien?! :P
 
wat ik dus begrijp is dat het dus wel mogelijk is om een cbr600RR legaal (dus niet op uitdraai, of via buitenland ) op 25 KW te zetten? want hij staat niet op de lijst, en kan via google ook niks vinden...
echt mooie motor, succes met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
wat ik dus begrijp is dat het dus wel mogelijk is om een cbr600RR legaal (dus niet op uitdraai, of via buitenland ) op 25 KW te zetten? want hij staat niet op de lijst, en kan via google ook niks vinden...
echt mooie motor, succes met de verkoop.
Hij kan niet "legaal" op 25kw. Maar geloof me met op uitdraai rijden mankeerd niets aan! *D
Je bent gewoon goed verzekerd etc. enige wat mogelijk zou kunnen zijn is een bekeuring voor rijden zonder rijbewijs :z
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan