gele CBR600RR 2003

full
 
De dame haar bijnaam staat op 't ruitje.
Daarom is dit de prinsesse-tuf! :+



full
 
mag ik even zeggen dat ik m heeeeel gaaf vind.. zo'n rr wordt mijn volgende stuntfiets waarschijnlijk!! lekker alle kuipen erop natuurlijk, en die met de usd vork :9~ :9~ :9~
 
mag ik even zeggen dat ik m heeeeel gaaf vind.. zo'n rr wordt mijn volgende stuntfiets waarschijnlijk!! lekker alle kuipen erop natuurlijk, en die met de usd vork :9~ :9~ :9~~



Da Liks... deze verkopen wij niet aan jou! :N
Deze is veel te mooi!!

Hoe vaak dat jij op je plaat gaat!!!


;)
 
valt wel mee toch? je zou stafford eens moeten zien _O- ik leg m alleen af en toe zachtjes neer,heb met dese fsport pas 1 echte crash gehad (zonder echte schade overigens :} ) maar eeeh succes met de verkoop, vet ding!!
 
Ik zou graag de seatcowl van je overkopen, aangezien jij hem toch weg doet..

Noem maar een mooie prijs

mvg Niels

Nielslenters@hotmail.com
 
Ik zou graag de seatcowl van je overkopen, aangezien jij hem toch weg doet..

Noem maar een mooie prijs

mvg Niels

Nielslenters@hotmail.com


Helaas, helaas... de seatcover is niet los te koop. :N
 
Laatst bewerkt:
Waar staat de motor ongeveer ergens in het land? Ik ben eigenlijk op zoek naar een suzuki gsx-r 600/750 '04/'05 Maar dit is misschien ook wel wat....


Voor deze motor moet je naar Midden-Limburg afreizen!
De laatste generaties Suzuki's zijn supermooi... maar qua techniek zweer ik bij Honda!

Voor zover het verkooppraatje! })
 
jep.. op de keiharde waarheid helaas... ik heb toevallig vandaag weer wat hechtingen uit mijn hoofd en armen laten halen... vond het nodig om met 47km/u op de racefiets even het asfalt van dichtbij te gaan bekijken...


hoe zit het met beurtjes? zit er nog wat onderhoud aan te komen?
 
Laatst bewerkt:
jep.. op de keiharde waarheid helaas... ik heb toevallig vandaag weer wat hechtingen uit mijn hoofd en armen laten halen... vond het nodig om met 47km/u op de racefiets even het asfalt van dichtbij te gaan bekijken...


hoe zit het met beurtjes? zit er nog wat onderhoud aan te komen?



Heeft z'n beurt gehad en de bandjes zijn ook nog goed!

Een helm wil ook al 'ns helpen! |(
 
volgende keer wel een helmpje ja... maar goed... Ik ga dit weekend bij een suzuki kijken, dan beslis ik of ik ook nog naar het verre limburg afreis...


We laten ons verrassen!
Trouwens Limburg is zo ver niet! Te voet naar Rome... da's pas ver!! ;)
 
das zeker waar... ik ben iets langer (1,92) zit je dan nog een beetje op deze motor, of is het dan erg opgevouwen?


Mijn vrouw is 1.71m. Die zit dus zeer comfortabel. Ik ben 1.85 en heb er één toertocht mee gereden. Ik zit er ook goed op.

Met jouw lengte is alleen de nieuwe R6 zwaar ongeschikt! :N





Sorry Yamaha!
 
Terug
Bovenaan Onderaan