Gelijk aan de zomer kleding?

RuVi

Rookie
25 apr 2006
15
0
Haarlem
Heerlijk hoor dit weer maar mijn pak is een beetje warm :-( (zweet)

Heel erg wind en heel erg waterdicht dus. Net maar even een zomerjas geprobeerd (van Evolution) maar dat is net of je niks aan hebt, qua wind. Die waait er zo doorheen dat ik me dus afvraag. Als het ietsjes koeler is dan de afgelopen (gestoorde maar heerlijke) dagen...

Is zo een de-wind-waait-er-wel-erg-goed-doorheen-zomerjas wel lekker?

Of is het dus eigenlijk alleen een jas voor 25+???

Hoop dat iemand zo een ding heeft.

Bedankt vast (zweet)!
Rutger
 
Ik heb en doorwaai jas van Richa en een doorwaai broek van Grand Canyon en tot op de dag van vandaag geen spijt van die aankoop gehad, wat een feest is dat met deze temperaturen
 
Ik heb ook een doorwaai jas van speedy ,en dat is ideaal in deze temperaturen. :}

Alleen je levert wel weer een stukje bescherming in t.o.v. een leren pak. (maar het is natuurlijk altijd beter als een "hempje-kortebroek-teenslippers"" outfit.
 
Heb een Airflow 3 jas van bmw. Blijft koeler dan vergelijkbare jacks als er een felle zon op schijnt ivm gebruikte materialen en iets minder doorwaai materiaal erin verwerkt. Ehhh, moet nog wel getest worden zodra de bike er is. -O-
 
Ik heb het Advanced AX Jack van Difi (motoport) (Plus dito broek)


HELEMAAL GAAF :]

Ik rij van -15 tot +35 of zo (zoals nu) in dezelfde kleding.
De broek heeft twee lagen (Blijft met enkele laag waterdicht) en de jas heeft drie lagen. Binnenste is wintervoering, écht lekker warm, middelste is wind en waterdicht (zonder wintervoering vanaf +10 te gebruiken), buitenste laag is comfortabel dicht en met ritsen open kan ie doorwaaien als het moet :9

Wat mij betreft écht een aanrader



:}
 
tj_215_black_front_small.jpg

:)
Deze jas heb ik de afgelopen dagen aan gehad en is inderdaad lekker luchtig. De eerste dag dat ik het aan had naar mijn werk was het wel erg fris (18 graden) toen ik ´snachts naar huis ging, dus een trui meenemen is dan een goed idee. In de rug van de jas kan geloof ik een regenjas opgeborgen worden maar die heb ik niet.
Ik heb ook de broek die erbij hoort en die ventileerd ook goed. Alleen in je kruis blijft het nog warm (helm en laarzen ff niet meegerekend) maar dat is toch al lastig ventileren (zonder het hele zaakje eruit te hangen).

Bij een motor met toerkuip zul je minder snel last hebben van kou dan een naked bike.
Het is inderdaad een jas voor de warme (en droge) dagen maar omdat hij niet duur (ong. 100 euro) is echt een aanrader voor erbij. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan