Gelijk wakker geschud!!

Ik heb toen de verzekering via internet geregeld.
Als ik de motor niet mee nam had ik iets van 8 dagen om nog op te zeggen.

Ken bij bijna alle maatschappijen.

Onverzekerd had ik hem wel achterin me broer zijn bus gezet.
 
zo zie je maar met al je lessen kan je nog niet motorrijden... Sry voor deze harde kritiek.. Zelf heb ik + 30000km ervaring op de baan met motor en nog nooit zoiets meegemaakt.. Altijd defensief rijden.. Ervan uitgaan dat niemand jouw ziet!!! Zoals iedereen zegt.. Gaatje houden, net achter of voor vrachtwagen..etcetera....
Die 160 vind ik niet zo erg...zelf plus 200 op 1ste rit, zolang je erzelf goed bij voelt moet je rustig je grenzen verleggen en gassen..... Succccceeeeessss :-).
 
Heb onlangs een motor gehuurd, eerste keer zelfstandig rijden na het behalen van het rijbewijs. Nu was mijn rit niet zo knotsgek als van de TS, maar zelfs met de auto maak je de nodige dingen mee en dus ook op de motor.

Het keizer karelplein in Nijmegen bijvoorbeeld. Rechts heeft daar voorrang, en ik reed dus de rotonde op en moest driekwart rond. Een auto reed helemaal aan de binnenkant en dacht gewoon door te kunnen rijden. Hij had gewoon schijt aan mij als motorrijder. Met de auto had ik de auto er min of meer voorgegooid, maar op de motor doe je dat niet.

Zelfde geldt voor de snelweg, ik zocht continu de ruimte op en haalde auto's met een redelijk snelheidsverschil in, er op bedacht dat ze wel een eens naar links kunnen komen. Daar heb ik ook niks geks meegemaakt behalve een enkeling die wel erg dicht achter me kwam rijden. Verder een auto die met 170 aan kwam rijden, ik reed rechts, vriend op de motor reed al links a 140, dus ik geef naar links aan, maar die auto moest per se zo laat mogelijk remmen, dus heb ik maar even gewacht.

Al met al zijn het dingen die je in de auto ook meemaakt. Op de motor ben ik er echter een stuk beduchter op. Oh en ik heb ook 200 gereden, om 01.30 op de A12. En ook te hard op een 80 weg. Wees nou eerlijk, met een motor gaat dat zo snel, en zit je zo snel weer op 80-100, dat valt toch reuze mee? Verstandig is het misschien niet, maarja, dat is motorrijden statistisch gezien sowieso niet :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan