Hallo,
Nu ik ten einde raad ben en niet meer weet hoe of wat zoek ik hier naar de gouden oplossing. Ik heb een KTM EGS LC4 400 uit 1997 gekocht. 1997 is blijkbaar het laatste jaar dat ze deze motors bouwden zonder gelijkrichter. bij aankoop was het achterlicht kapot en heb ik meteen een LED achterlicht gekocht (gelukkig nog niet aangesloten).
Na lang gezocht te hebben vond ik op KTM Spare Parts finder een exploded view van het ontstekingsmechanisme. zonder gelijkrichter uiteraard. Ik heb de afbeelding gedownload en hierbij ingevoegd. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een gelijkrichter op de motor te monteren zodat ik mijn LED achterlicht alsnog kan gebruiken?
Na het doorgemeten te hebben kreeg ik een wissel spanning van 13/14 volt. als ik gas gaf zakte de spanning weg naar soms zelfs 1 volt. is dit normaal?
Nu ik ten einde raad ben en niet meer weet hoe of wat zoek ik hier naar de gouden oplossing. Ik heb een KTM EGS LC4 400 uit 1997 gekocht. 1997 is blijkbaar het laatste jaar dat ze deze motors bouwden zonder gelijkrichter. bij aankoop was het achterlicht kapot en heb ik meteen een LED achterlicht gekocht (gelukkig nog niet aangesloten).
Na lang gezocht te hebben vond ik op KTM Spare Parts finder een exploded view van het ontstekingsmechanisme. zonder gelijkrichter uiteraard. Ik heb de afbeelding gedownload en hierbij ingevoegd. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een gelijkrichter op de motor te monteren zodat ik mijn LED achterlicht alsnog kan gebruiken?
Na het doorgemeten te hebben kreeg ik een wissel spanning van 13/14 volt. als ik gas gaf zakte de spanning weg naar soms zelfs 1 volt. is dit normaal?