Geluid brandstofpomp?

Mr. R.

MF veteraan
20 jan 2007
9.556
954
Zevenhoven (Zuid Holland)
Hallo,

Ik heb van het weekend een elektrische bradnstofpomp op mijn Diversion 600 gezet, deze pomp komt van een 900 af.

Alles werkt en bij het aanzetten van het contact begint ie indien nodig te pompen en slaat af als ie op druk is.

Alleen het geluid is een beetje apart, een soort plop-plop-plop-plop etc. etc. in plaats van bij een auto een korte zoem. Is dit normaal of moet ik de pomp nog ontluchten? :?
 
Geef je groot gelijk.

Zoek voor je wat wil vragen,
vraag wat je niet weet en niet vinden kan,
en reageer niet als je niets te melden hebt.

Ploppen zegt mij zo niets. Weet wel dat tikken vaker voor komt en apart klinkt, maar wel lijkt te horen. Geluid is een beetje lastig te communiceren over een forum. Heb je niet iemand in de buurt die even mee kan luisteren!?
 
Toch heeft ie in de kern wel gelijk. Je geeft zelf aan dat alles goed werkt. Dan kán er geen lucht in zitten.......
Nee, maar dan zou er nog wel iets stuk kunnen zijn. Krijgen we straks een topic:

ik sta langs de kant van de weg in Spanje en mijn brandstofpomp is stuk. Dat dacht ik zelf al, want hij maakte een raar geluid, maar iedereen op M-F zei dat ik gewoon moest gaan rijden, dus heb ik dat maar gedaan.. :X

Zal allemaal wel loslopen trouwens, maar goed.. Internet advies over omschreven geluiden in motoren is natuurlijk altijd een beetje dubieus. :+
 
Nee, maar dan zou er nog wel iets stuk kunnen zijn. Krijgen we straks een topic:
Zal allemaal wel loslopen trouwens, maar goed.. Internet advies over omschreven geluiden in motoren is natuurlijk altijd een beetje dubieus. :+

Klopt, maar volgens mij is dat de keus die TS zélf maakt.
Nou kún je weigeren te antwoorden, uit angst dat het advies tot een slecht resultaat leidt, maar dan kun je beter dit soort fora sluiten........
 
Klopt, maar volgens mij is dat de keus die TS zélf maakt.
Nou kún je weigeren te antwoorden, uit angst dat het advies tot een slecht resultaat leidt, maar dan kun je beter dit soort fora sluiten........
Misschien kun je M-F wel aanklagen wegens een slecht advies :+ Je kunt de beheerder tenslotte ook aansprakelijk stellen als het om racisme gaat. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan