geluid vering

julesmushu

Die hard MF'er
18 okt 2005
332
0
maastricht
Hallo ik heb een vraagje, ik hb dus een vf 750 f en nou reed ik door de parkeergarage en toen hoord ik een geluidje uit mijn vering als de motor omhoog komt. misschien ben ik wel paranoide hoor. maar als ik dus stil sta en ik duw met mijn hele gewicht de vering in maakt tie dus zo'n zuigend geluid als die omhoog komt (hij komt wel gewoon normaal omhoog). is dit gewoon wisseling van lucht of olie in de vering of mag dat geen geluid maken??

alvast bedankt
 
ja ik moet eerlijk zeggen dat mij dit natuurlijk nu opvalt omdat ik in een stille parkeer garage over een drempel rijd, normaal rijd je met 20 a 30 km per uur over een drempel buiten en dan gaat dat te sne natuurlijk, dan hoor je dat niet he
 
Is volkomen normaal. Olie perst zich door kleine gaatjes, gas verplaatst zich, dat maakt geluid.
 
ok dank jullie allemaal, erg he beginnend motorrijden is ook wel eng hoor al die geluiden die ik nog niet kende 8)

thanks
 
Volgens mij draag jij nog geen oordoppen...... :+
Denk er om, motorrijden is zeer slecht voor het gehoor. Een enkele snelwegrit kan al een onherstelbare gehoorschade veroorzaken!
Enkele jaren geleden is er een groot onderzoek gedaan bij mensen die voor hun werk motorrijden, en vrijwel iedereen had gehoorschade. Zelfs degenen die al jaren oordoppen droegen (maar heel vroeger nog niet) hadden mimimale tot ernstige gehoorschade.
 
jawel jawel, maar ik moest een klein ritje van thuis naar het werk, ik had mijn textiel pak aan en mijn dippies zaten in mijn leren pak
 
Volgens mij draag jij nog geen oordoppen...... :+
Denk er om, motorrijden is zeer slecht voor het gehoor. Een enkele snelwegrit kan al een onherstelbare gehoorschade veroorzaken!
Enkele jaren geleden is er een groot onderzoek gedaan bij mensen die voor hun werk motorrijden, en vrijwel iedereen had gehoorschade. Zelfs degenen die al jaren oordoppen droegen (maar heel vroeger nog niet) hadden mimimale tot ernstige gehoorschade.


Ja mam. :$
 
WAT ZEG JE? IK HOOR JE NIET......... :+
banaaninjeoor.jpg

:+
 
Misschien een muis die zich genesteld heeft... ? Of een vogelnest?

Verder heb ik eerlijk gezegd geen idee...

Denk dat je paranoide aan het worden bent.

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan