Geluiden Dempers CBR600RR

De prijs voor de mooiste sound gaat naar:

  • Akrapovic

    Stemmen: 19 32,2%
  • Arrow

    Stemmen: 3 5,1%
  • Laser

    Stemmen: 10 16,9%
  • Remus

    Stemmen: 2 3,4%
  • Leovince

    Stemmen: 8 13,6%
  • Yoshimura

    Stemmen: 8 13,6%
  • DAM

    Stemmen: 6 10,2%
  • Devil

    Stemmen: 3 5,1%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Kijkt makkelijker ;)
full


Maar is dit niet de leovince sbk?
 
Iemand ervaring met de Two Brothers?? :)

Behalve dat ie vol regent als je hem buiten laat staan :+
Ja, gisteren gehoord op mijn RR. Klinkt gruwelijk... echt gruwelijk! Maar hij zit er scheef onder en dat vond ik lelijk. Ik krijg de standaard terug en er komt later een leovince onder. Ik heb trouwens de ervaring met de Two Brothers op mijn R1 (en die van een vriend van me), dat het uiteinde nu mooi glimt, maar dattie heel makkelijk en vrij snel dof en lelijk wordt. Je kan hem dan weer laten polijsten, maar dan komt het net zo snel weer terug. Voor mij geen Two Brothers meer.
 
Ah jammer dat het uiteinde zo vies wordt B|

Hij zal idd wel mooi klinken daar ben ik van overtuigd, klinkt deze netzo als de Devil?
 
Laatst bewerkt:
Als iemand nog een mp3'tje heeft van een demper (onder de 600RR) hoor ik het graag! ;)

Een BOS of een two brothers zou mooi zijn *D
 
Staat ergens in Arkan zijn topic geloof ik, in elk geval zo twee kleine dempers is niet goedkoop, om niet te zeggen f**king expensive :X
 
neen heb nooit gedacht die aan te schaffen daar ik de remus al had en daar ook blij mee ben. (had ik het eerder geweten zaten er wel DAM's op :P )
had DAM wel eens een mailtje gestuurd om een prijs te vragen om die dan hier te kunnen posten. heb ik blijkbaar goed aan gedaan, want het lijkt dat niemand nog antwoord krijgt :?
 
Sorry voor deze mega kick maar ik vond het ook onnodig om een nieuw topic te openen..

Ik ben dus op zoek naar de fragmenten en video's in de TS, deze zijn dus niet meer aktief en ik zou zweren dat ik nog een ander topic had gevonden met geluidsfragmenten maar die kan ik dus niet meer vinden!!

wie-o-wie heeft de fragmenten nog?

Ik ben erg aan het twijfelen tussen een akrapovic RS-5 of yoshimura, verschil in vermogen maakt me geen reed uit, ik wil gewoon zwaar, diep geluid, en vooral hard. (met de mogelijkheid tot db-killers)
 
Heb nog een hele mooie DAM demper te koop is eigenlijk voor een Kawa zx9 gemaakt maar zal wel op meerdere motoren passen
Interesse mail maar
 
Terug
Bovenaan Onderaan