Geluidjes uit het blok

stukgaatie

MF'er
24 mrt 2005
102
0
beverdorp
Ik had bij brikken en klasiekers al een topic geopend, maar ik heb de titel een beetje ongelukkig gekozen. Maar goed dat ter zijde. Ik heb sinds enige tijd een srx, deze loopt nu, maar bij stationair lopen jank, of giert het blok een beetje. Is dit normaal?
Normaliter zou ik bij het eerste de beste geluidje het blok meteen opentrekken, maar misschien is dat overbodig, het blokkie is verder gezond, heeft compressie, start in een keer, en het fietsie trek als een beer(alles relatief natuurlijk)
Ik lees het wel. Mzzl mike
 
Altijd lastig om met zo'n posting te beoordelen of het een werkelijk probleem is of dat je iemand bent die élk geluidje tot een rampzalig probleem benoemt.
Is het geluid er bv. ook als je de koppeling inknijpt?
 
Ik ben technisch redelijk begaaft, de meeste geluiden kan ik wel verklaren. Ik heb echter nog nooit een andere buiten deze horen draaien. Het geluid laat zich het beste omschrijven als het gehuil van vfr, of vtr. Deze motor hebben een tand wiel aangedreven nokken trein( nc30 vtr sp1). dit zijn motor waar ik bekent mee ben.
Het is niet zo dat ik de indruk heb dat er wat defect is, maar ik kan het geluid niet verklaren, en youtube bood ook geen uitkomst wegens slechte geluidskwalteit. Ik snap dat je van achter een scherm een slechte voorstelling hebt van mijn vraag. Ik dacht alleen dat mijn vraag srx/xt bezitters bekent zo voorkomen.

Mzzl mike
 
Motor_oordoppen.jpg


Probleem opgelost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan