Geluidprobleem

Komt de 3D cup ook weer naar zolder? :(

Dan kom ik zeer waarschijnlijk niet omdat:
A: Er zijn dan te veel rijders wat resulteert in sessies van 6 ronden wat ik gewoon belachelijk vind (waarschijnlijk schrijft een aantal zich ook weer leuk in voor de ZAC zodat ze dubbel kunnen rijden maar er minder rijtijd overblijft voor de normale ZAC rijders)
B: Wat Huub ook zegt die Duc's maken gewoon te veel geluid dat kon je met het blote oor al horen op 21 mei

Voorbeeldje: Een niet nader te noemen Ducati rijder staat op de lijst met 'herriemakers' volgens de geruchtenmachine omdat hij met een open uitlaat reed maar dat kan ik niet bevestigen. Daarnaast reed hij zowel in de 3D cup als de Sx. Behalve dat hij al gewoon te veel lawaai maakte was hij daardoor ook nog eens twee keer zo veel als anderen op de baan. Goh wat zou dat met ons daggemiddelde doen? En wij maar lekker ons kuipwerk beplakken.

2 manches van 6 ronden is altijd nog beter dan één Cup race van 8 ronden :X
 
Als ik een opsomming maak van alle geluidsdempende maatregelen die ik tot nu toe gelezen heb op dit forum kom ik tot de volgende maatregelingen :

Binnenkant van de kuipen isoleren m.b.v. isolatiemateriaal.

Glaswol in de demper proppen.

Ketting schoonmaken en goed smeren.

Zorgen dat de motor minder toeren maakt ter hoogte van de dynamische meting (b.v. een ander voortandwiel monteren).

Explosafe in de inlaat.

Alle uitstekende / loszittende indien mogelijk verwijderen of goed vastzetten\[/b].

Wie heeft er nog meer oplossingen om het geluid naar beneden te krijgen ?[afbeelding]

Is dit de oplossing;
Motorfreaks: Lightning Lithium: de elektrische R(E)1
 
~
Komt de 3D cup ook weer naar zolder? :(

Zo te zien dus wel. Zie ook mijn reactie in hoofdletters.

ZOMERAVONDCOMPETITIE CIRCUIT VAN ZOLDER
TIJDSCHEMA MOTORFIETSEN WOENSDAG 20 JUNI 2007
-------------------------------------------------------------------------
06.45 uur inschrijven en keuren Pitbox 5 -6
ABSOLUTE MOTORSTILTE TOT 9.00 UUR
-------------------------------------------------------------------------
09.05 uur vrije training S 3
09.25 uur vrije training S 2
09.45 uur vrije training S 1
10.05 uur vrije training S 0
10.25 uur vrije training 3 D >>>>>>>>>>>> WEER DE 3D aanwezig???? ER WERDT LAATST OP ASSEN GEMELD DAT DIT ABSOLUUT MAAR EENMALIG ZOU ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IEDEREEN STAAT AL OP Z'N ACHTERSTE POTEN I.V.M. DE RIJTIJDEN, LIEVER GEZEGD HET GEBREK ERAAN.
STOOM KOMT UIT ME OREN. NIET TE GELOVEN.

-----------------------------------------------------------------------------
10.45 uur tijd training S 3
11.05 uur tijd training S 2
11.25 uur tijd training S 1
---------------------------------------------------------------------------
PAUZE MET ABSOLUTE MOTORSTILTE
---------------------------------------------------------------------------
13.05 uur tijdtraining S 0
13.25 uur tijdtraining 3 D
13.50 uur 1e manche S 3 8 ronden
14.15 uur 1e manche S 2 8 ronden
14.40 uur 1e manche S 1 8 ronden
15.05 uur 1e manche S 0 8 ronden
15.30 uur 1e manche 3 D 8 ronden
-----------------------------------------------------------------------------
15.50 uur 2e manche S 3 8 ronden
16.15 uur 2e manche S 2 8 ronden
16.40 uur 2e manche S 1 8 ronden
17.05 uur 2e manche S 0 8 ronden
17.30 uur 2e manche 3 D 8 ronden
---------------------------------------------------------------------------------
daarna prijsuitreiking in de OTO bar
 
\
Komt de 3D cup ook weer naar zolder? :(

Zo te zien dus wel. Zie ook mijn reactie in hoofdletters.

ZOMERAVONDCOMPETITIE CIRCUIT VAN ZOLDER
TIJDSCHEMA MOTORFIETSEN WOENSDAG 20 JUNI 2007
-------------------------------------------------------------------------
06.45 uur inschrijven en keuren Pitbox 5 -6
ABSOLUTE MOTORSTILTE TOT 9.00 UUR
-------------------------------------------------------------------------
09.05 uur vrije training S 3
09.25 uur vrije training S 2
09.45 uur vrije training S 1
10.05 uur vrije training S 0
10.25 uur vrije training 3 D >>>>>>>>>>>> WEER DE 3D aanwezig???? ER WERDT LAATST OP ASSEN GEMELD DAT DIT ABSOLUUT MAAR EENMALIG ZOU ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IEDEREEN STAAT AL OP Z'N ACHTERSTE POTEN I.V.M. DE RIJTIJDEN, LIEVER GEZEGD HET GEBREK ERAAN.
STOOM KOMT UIT ME OREN. NIET TE GELOVEN.

tja wat wil je , de Fam Middelkoop zit van onder tot boven in organisatie 8-) , kwestie van een goede lobby en dan kan je véééééél rijden ( maar moet zeggen dat John erg hard rondgaat tegenwoordig :} )
 
Zijn er al mensen die hun kuip hebben beplakt met geluids dempende zooi??

Ik heb een R6 van 2002, en ik zou echt niet weten waar ik het kwijt moet.
Aan beide zijkanten van de kuip zitten al grote gaten voor de koeling, en tevens
zit de kuip dusdanig dicht op het blok dat er echt geen isolatie tussen past :?

Hoe hebben jullie dit opgelost?
 
Zijn er al mensen die hun kuip hebben beplakt met geluids dempende zooi??

Ik heb een R6 van 2002, en ik zou echt niet weten waar ik het kwijt moet.
Aan beide zijkanten van de kuip zitten al grote gaten voor de koeling, en tevens
zit de kuip dusdanig dicht op het blok dat er echt geen isolatie tussen past :?

Hoe hebben jullie dit opgelost?


Plak je het aan de buitenkant. :+
 
Ter info

Luc.



-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: W.C. Debeuf [mailto:spyro1@planet.nl]
Verzonden: woensdag 20 juni 2007 9:04
Aan: 'Hennie Lentink'
Onderwerp: RE: Vergadering 16 juli jongstleden



Hallo Hennie,



Bij “het verhaal” dat de knmv als houder van de database van alle licentiehouders/knmv leden de tools heeft om de betrokkenen aan te schrijven, i.v.m. een meeting waar een vertegenwoordiging van dezen zou kunnen gekozen worden, werd instemmend geknikt en beaamd door Harm Jansens! (in deze mail/uitnodiging zouden verkiesbare kandidaten zich al kunnen aanbieden).

Het voorstel kwam van mij dat op korte termijn te doen bv. Papendal en gehoord/gezien door zowat de ganse mediazaal.

Dit is ook zo overgekomen op verschillende fora, men verwacht dan ook actie op korte termijn van de knmv.

De tijd is meer dan rijp, voor het te laat is!(Als ik alle reacties van rijders die uitwijken/stoppen lees!)



M.vr.gr.

Luc Debeuf

Racing for Oscar

(forumdiscussies zijn mooi, duren al lang, maar brengen niets).



-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Hennie Lentink [mailto:hennie@crtholland.nl]
Verzonden: woensdag 20 juni 2007 8:39
Aan: spyro1@planet.nl
CC: Ubine Erbe; Kees van Hoek; Henk de Vries
Onderwerp: RE: Vergadering 16 juli jongstleden



Hallo Luc,



Ik stuur jouw mail door naar de KNMV, kan me niet goed herinneren of Harm Jansen (KNMV) inderdaad de toezegging heeft gedaan dat er een meeting op Papendal zou komen of dat hij dit zou doorspelen naar de KNMV.

Wel weet ik dat hij vond dat de KNMV een coördinerend rol dient te spelen bij de inventarisatie van de type 3 en type 4 huurders, (zowel motor als auto) teneinde een groot aantal huurders te vertegenwoordigen tijdens overleg met het Circuit van Assen en Provincie.

Bijgaand de mail welke ik ontving waarin Jan van Zeggelaar een oproep doet om via het forum te reageren.



Met vriendelijke groet,



Hennie Lentink

CRT bv, Management

internet www.crtholland.nl en www.knmvcup.nl

e-mail hennie@crtholland.nl

phone +31 55 5335530

fax +31 55 5335534








--------------------------------------------------------------------------------

Van: KNMV-Cup Administratie [mailto:info@knmvcup.nl]
Verzonden: dinsdag 19 juni 2007 22:13
Aan: 'Hennie Lentink'
Onderwerp: FW: Vergadering 16 juli jongstleden









Met vriendelijke groet,



Ubine Erbe

CRT bv, KNMV-Cup Administratie

internet www.crtholland.nl en www.knmvcup.nl

e-mail ubine@crtholland.nl

phone +31 320 282918

fax +31 320 228372




--------------------------------------------------------------------------------

Van: W.C. Debeuf [mailto:spyro1@planet.nl]
Verzonden: maandag 18 juni 2007 9:18
Aan: info@knmvcup.nl
Onderwerp: Vergadering 16 juli jongstleden



Hallo Ubine,

Kan je dit aan Hennie Lentink doorspelen?



Hennie,



Graag bevestiging van de toezegging van het K.N.M.V.

Wat betreft de rijdermeeting/licentiehouders in Papendal i.v.m. kiezen van vertegenwoordiger(s).

Dit om gestructureerd het overleg i.v.m. geluidsrestricties Assen mee te voeren.

Vooraf kunnen zich leden opgeven als kandidaat, graag contact op korte termijn.



M.vr.gr.

Luc Debeuf

Racing for O.s.c.a.r.
 
vervolg...

Hallo Géra,

Bij deze de mailwisselingen met Luc aangaande de geluidsproblematiek en de hieruit voortvloeiende financiële gevolgen.
Afgelopen zaterdag was Harm Jansen als KNMV-vertegenwoordiger aanwezig die namens de KNMV gesproken heeft.
Harm zal wel een verslag gemaakt hebben waarin hij zaken aan de orde stelt die in onderstaande mail ook besproken worden.

Met vriendelijke groet,

Hennie Lentink
CRT bv, Management
internet www.crtholland.nl en www.knmvcup.nl
e-mail hennie@crtholland.nl
phone +31 55 5335530
fax +31 55 5335534





--------------------------------------------------------------------------------
Van: W.C. Debeuf [mailto:spyro1@planet.nl]
Verzonden: woensdag 20 juni 2007 10:14
Aan: 'Hennie Lentink'
Onderwerp: RE: Vergadering 16 juli jongstleden


Hallo Lennie,



Het gaat om het feit dat de knmv actie moet ondernemen als vertegenwoordiger/organisatie van de belanghebbenden en ons daarbij moet betrekken!

Zij hebben de database en locatie en zij moeten de mail rondzenden m.b.t. vergadering/kandidaten op een gestructureerde manier.

Wij zijn de uiteindelijke klanten/gedupeerden (niet commerciële partij)en worden buiten het hele circus gehouden qua onderhandelingen/groep.

Het gaat hier alleen over het fenomeen”geluid” en de normen/standaards/parameters/overleg van dezen, het financiële is een gevolg, niet de oorzaak!

Het is niet aan ons om als “aanmeldingspunt” te fungeren, waarom zijn we lid of wat is de functie van de knmv dan?

Grtz

Luc







-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Hennie Lentink [mailto:hennie@crtholland.nl]
Verzonden: woensdag 20 juni 2007 9:58
Aan: 'W.C. Debeuf'
CC: Henk de Vries
Onderwerp: RE: Vergadering 16 juli jongstleden



Hoi Luc,



Afgelopen zaterdag werd er op geheel tegenstrijdige uitspraken door nagenoeg iedereen geklapt en dit gaf jammergenoeg de verdeeldheid aan.

Er werd in mijn optiek erg veel aandacht besteed aan de financiële kant van de zaak, deze is zeker voor alle partijen niet onbelangrijk, de echte discussie gaat volgens mij over het fenomeen geluid zoals verwoord door Jolle Wind.

De geluidskwestie is de afgelopen twee weken in een stroomversnelling gekomen maar KNMV en CRT zijn er al veel langer mee bezig en niet alleen maar de afgelopen twee weken.

Begrijp ik het goed dat kandidaten zich nu bij jou kunnen melden en via het forum bij Jan van Zeggelaar?

Ik stuur ook deze mail naar de KNMV.











Met vriendelijke groet,



Hennie Lentink

CRT bv, Management

internet www.crtholland.nl en www.knmvcup.nl

e-mail hennie@crtholland.nl

phone +31 55 5335530

fax +31 55 5335534
 
Voorlopig laaste mail...EN NU AFWACHTEN! O-)

Hennie bedankt, nu eens zien hoe “flexibel en ondernemend “ ze zijn! (btw , Evert van racesport.nl volgt deze discussie ook en nog 3 fora, MF, MMF en wegracesport)

Grtz

Luc



-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Hennie Lentink [mailto:hennie@crtholland.nl]
Verzonden: woensdag 20 juni 2007 10:54
Aan: 'W.C. Debeuf'
CC: Géra Nieuwenhuis; Henk de Vries
Onderwerp: RE: Vergadering 16 juli jongstleden



Hallo Géra,



Bij deze de mailwisselingen met Luc aangaande de geluidsproblematiek en de hieruit voortvloeiende financiële gevolgen.

Afgelopen zaterdag was Harm Jansen als KNMV-vertegenwoordiger aanwezig die namens de KNMV gesproken heeft.

Harm zal wel een verslag gemaakt hebben waarin hij zaken aan de orde stelt die in onderstaande mail ook besproken worden.



Met vriendelijke groet,
 
Mooi initiatief om ook vanuit de rijders gestructureerd aan het werk te gaan!

Ga zo door Spyro!
 
Laatst bewerkt:
Je bent geweldig goed bezig Luc!! Ik kan me ook geen betere vertegenwoordiger/spreekbuis voorstellen dan jij :} Je kunt rekenen op mijn onvoorwaardelijke steun!
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag vergadering in Arnhem met KNMV en CRT...houd jullie op de hoogte!
grtz
Luc
 
Vrijdag vergadering in Arnhem met KNMV en CRT...houd jullie op de hoogte!
grtz
Luc


Baal er wel van. Ik wilde naar de bijeenkomst maar dan moeten ze hem natuurlijk niet om 15.00 uur organiseren als ieder normaal mens moet werken. IVM naderende vakantie en bijbehorende voorafgaande deadlines kan ik ook niet effe een middagje vrijnemen. :(
 
Positieve vergadering, jullie (knmv/cup licentiehouders) krijgen binnenkort via mail het verslag! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan