Geluidsoverlast Motorrijders

dit is een grapje , toch ?
Een modje die weer eens een kloon aanmaakt om te jennen .
Ook een getergd burger gaat niet op een motorforum op zo'n zijige toon klagen over motorgeluid .



Ja toch ?


Alsjeblieft laat het niet waar zijn .




Ik heb zelf overigens de pest aan herrie pijpen .
En aan honden (misschien daarmee n's zeuren in het honden topic)
En aan duiven als je het over vogeltjesgeluid wil hebben , DAT is pas irritant.
 
Volgens mij is dit topic een dag te vroeg :+

Verder maakt een motor die stationair loopt over het algemeen niet zo gek veel geluid. Natuurlijk zijn er mensen met open uitlaten waarbij het geluid veel harder is, maar om iedereen over een kam te scheren...
 
Laatst bewerkt:
gifs-voertuigen-motoren-12330.gif
 
Laatst bewerkt:
Tip: probeer je er niet aan te ergeren maar geniet er van net als de motorrijders zelf :]

Dat is nu weer een beetje te gemakkelijk. Sjonnie met zijn Golf GTI dikke kachelpijp subwoofer boom boom alles, geniet ook van zijn gabbershizzle. Wil nog niet zeggen dat ik er blij van wordt dat mijn vullingen eruit knallen.
 
Toch lief dat iemand de moeite neemt (zelf waarschijnlijk niet motorrijder) om op een vooraanstaand topic beklag te doen en begrip te vragen.

Ik kan me best voorstellen dat een zware chopper een hoeveelheid decibel kan schoppen waar je servies van staat te trillen als het geluid in de stad lekker weerkaatst tussen de gebouwen.
Tsja.. doe je niets aan als de demper in NL is toegestaan.

Voor de rest is het een beetje een "ik heb van 1 motorrijder last, dus ik scheer het verhaal over alle motorrijders heen" verhaal.

Ik zou mij toch meer ergeren aan de brommers en scooters die over voet- en fietspaden schieten met 40+ km/u en die in alle richtingen op alle wegen waar ze niet mogen komen rijden.
 
Ik start mijn motoren zelfs in de tuin al. :$

Sterker, heb mijn tuin zo aangepast dat ik er zo uit kan rijden zonder al te veel moeite :Y
Maar goed, ik heb E-keur. Dus dan mag het.


Ik start mijn motor in de schuur en laat ´m warmdraaien terwijl ik binnen mijn broek, schoenen, jas, helm en handschoenen aan doe....... en daarna rij vertrek ik pas...

shit.. mijn buren wonen dik een eind verder op _O-
 
En je dan speciaal aanmelden hier op MF om dit kwijt te kunnen... :?
Het forum voor motorliefhebbers |( |( |(

Het zit je wel hoog hè. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik woon naast een park, een paar keer per jaar wordt hier een concert gegeven. De ramen trillen dan in de sponningen. Allemaal omdat mensen hiervan genieten, en dat is hun goed recht. Ik zet me er die paar dagen per jaar wel overheen.

Ook wonen we naast het ziekenhuis, waar de traumaheli regelmatig op landen moet. Gemiddeld zo`n 2 keer per dag schat ik. Voor veel mensen een punt van ergernis. Als ik die trauma heli weer hoor dan erger ik me daar niet aan, dan denk ik eigenlijk altijd even aan diegene waar dat ding voor vliegen moet.

Naast die trauma heli heb je natuurlijk ook nog de ambulances die aardig wat decibellen produceren, de spoedeisende hulp zit aan onze kant van het ziekenhuis. Eigenlijk hetzelfde als met die trauma heli, je zal hem maar nodig hebben.

Ook wonen we hier aan een lange rechte weg... jaja. Een mooi stukje om het gas even goed open te trekken. Ik erger me er geen moment aan, die weg lag er immers al voordat ik er kwam wonen...

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Waarom zou het stil moeten zijn om ons heen? Wellicht denk ik hier over als ik oud ben, maar misschien dat ik dan gewoon ergens anders ga wonen?
 
Ga ff je motor helemaal van de stoep af duwen, TS heeft duidelijk nog nooit motor gereden. Hoe meer geluid des te meer mensen je horen aankomen en dus minder snel over het hoofd zien. Verhuizen is de enige optie :+
 
Hallo het is een wel gemeende ervaring opmerking vraag.
Geen kwaad bloed hoor.
 
Er zijn nog 1001 dingen waaraan je kan ergeren in een stedelijk gebied. ;)

Kan je daar niet tegen verhuis dan naar siberie daar kom je niet zoveel motorrijders tegen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan