A
Anoniempje381
Guest
Ik wordt het liefst ook altijd in stilte gepijpt...Ik heb zelf overigens de pest aan herrie pijpen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wordt het liefst ook altijd in stilte gepijpt...Ik heb zelf overigens de pest aan herrie pijpen .
Oké, sorry, we zullen het niet meer doen.
He, niet over mijn vrouw zeuren ja.....
Naar het platteland, met mooie weggetjes lang de deur, waar op zondag de hele dag de racers met open pijpen voorbij komen?Ga ff je motor helemaal van de stoep af duwen, TS heeft duidelijk nog nooit motor gereden. Hoe meer geluid des te meer mensen je horen aankomen en dus minder snel over het hoofd zien. Verhuizen is de enige optie
Gaat de TS nog reageren of staat hij/zij ergens te huilen in een hoekje omdat er een motor langs gereden is?
Een Motorfiets maakt over het algemeen meer luid geluid dan een gemiddelde auto. En het is een enkeling dat niet luide geluid creëert, origineel ook.
En het luide geluid heeft vaak geen doel dan alleen imago. Het is voor sommige motoren zelfs niet aan te raden maar de eigenaren wisselen deze toch om. Dom dom.
Zijn dat de missende brommer tijden, luid en stoer gevoel?
Ook buiten de steden overheerst een overlast van Motor geluiden, het draagt daar verder en men rijd vaak in kluitjes van Motorfietsen. Hier hebben dan weer ander verkeer last van zoals Fietsers.
Het lange doorhalen van de motor waar de geluidsnorm naar straaljager niveau gaat, moet blijkbaar maar iedereen amuseren.
Zo klinkt het hier een beetje in deze forum.
En mag het überhaupt wel je Motorfiets starten op de stoep?
En als die dan te zwaar is voor je dan heb je op zoiets niets te zoeken lijkt mij.
Kan jij niet normaal aan de hand je motor voertuig voortbewegen, dan behoor je ook geen toegang tot dat gewicht te krijgen.
Er zijn maar genoeg voorbeelden te noemen dat je zonder moter je Motorfiets moet verplaatsen.
En nogmaals de helm en vaak ook in-oors gehoorbescherming geven de rijder een vals beeld/geluid van zichzelf.
Motorrijder denkt lekker te klinken en stoer te zijn maar de omgeving op straat hoort een gehoor beschadigend moter geluid. En ziet een 1 motorfietser geluid maken of hij bang in het bos is.
Het is toch niet moeilijk om als motorfiets fan dat soort mensen aan te spreken en minder waardering voor het brullen van de pijpen geven?
Dit zijn vaak ook de slechtste Motor rijders ook.
Geluidsoverlast is een serieuze materie. En wil je nog meer regels op motor fietsen is het belangrijk begrip te tonen aan mensen die Totaal niets gemeen hebben met Jouw hobby cq vervoer middel.
Al is de regel 80db...een fatsoenlijk mens wil daar gewoon onder blijven. Of de persoon moet en zal opvallen wanneer deze aan het overige verkeer deel neemt. Dat soort mensen hebben een naam.
Ik denk dat het beetje zwarte cross mentaliteit de motor industrie de das omgaat doen. Er is steeds minder plek voor asociaal gedrag en luidruchtige provocerende mensen en hun machines.
Een Motorfiets maakt over het algemeen meer luid geluid dan een gemiddelde auto. En het is een enkeling dat niet luide geluid creëert, origineel ook.
En het luide geluid heeft vaak geen doel dan alleen imago. Het is voor sommige motoren zelfs niet aan te raden maar de eigenaren wisselen deze toch om. Dom dom.
Zijn dat de missende brommer tijden, luid en stoer gevoel?
Ook buiten de steden overheerst een overlast van Motor geluiden, het draagt daar verder en men rijd vaak in kluitjes van Motorfietsen. Hier hebben dan weer ander verkeer last van zoals Fietsers.
Het lange doorhalen van de motor waar de geluidsnorm naar straaljager niveau gaat, moet blijkbaar maar iedereen amuseren.
Zo klinkt het hier een beetje in deze forum.
En mag het überhaupt wel je Motorfiets starten op de stoep?
En als die dan te zwaar is voor je dan heb je op zoiets niets te zoeken lijkt mij.
Kan jij niet normaal aan de hand je motor voertuig voortbewegen, dan behoor je ook geen toegang tot dat gewicht te krijgen.
Er zijn maar genoeg voorbeelden te noemen dat je zonder moter je Motorfiets moet verplaatsen.
En nogmaals de helm en vaak ook in-oors gehoorbescherming geven de rijder een vals beeld/geluid van zichzelf.
Motorrijder denkt lekker te klinken en stoer te zijn maar de omgeving op straat hoort een gehoor beschadigend moter geluid. En ziet een 1 motorfietser geluid maken of hij bang in het bos is.
Het is toch niet moeilijk om als motorfiets fan dat soort mensen aan te spreken en minder waardering voor het brullen van de pijpen geven?
Dit zijn vaak ook de slechtste Motor rijders ook.
Geluidsoverlast is een serieuze materie. En wil je nog meer regels op motor fietsen is het belangrijk begrip te tonen aan mensen die Totaal niets gemeen hebben met Jouw hobby cq vervoer middel.
Al is de regel 80db...een fatsoenlijk mens wil daar gewoon onder blijven. Of de persoon moet en zal opvallen wanneer deze aan het overige verkeer deel neemt. Dat soort mensen hebben een naam.
Ik denk dat het beetje zwarte cross mentaliteit de motor industrie de das omgaat doen. Er is steeds minder plek voor asociaal gedrag en luidruchtige provocerende mensen en hun machines.
Als ik die post van Guit lees moet ik meteen denken aan een vent van in de 60, ergonomisch gevormde sandalen met lekker wandelsokken en daarboven een heerlijk zachte afritsbroek van de ANWB...
Sorry kan er niks aan doen.