geluk bestaat nog

pth

Die hard MF'er
13 jan 2006
314
5
Vandaag alle geluk van de wereld gehad, na een toer ritje bijna thuis wordt ik aangehouden door de hermandad......na correctie 51km te hard, ik dacht shiiit.
Oom agent kijkt niet blij op deze (modder ed, (was trouwens wel schoon)) wegen laagstaande zon onverantwoord.
Maarrrr in het kader van de kerstgedachte hield hij het bij een waarschuwing........................ wouw wat een mazzel en oom agent dank u.

:} :} :}

het betekend wel niet in de top 500 maar dat heb ik er wel voor over :+
 
Pfiieewww mazzelaar :D Net ook nog gereden, even stukje 240+
Heerlijk :D

Doei :W
 
Netjes!

Ik denk niet dat je vaak zó'n coulante agent zal treffen, maar wel mooi dat'ie niet alleen naar de gemeten snelheid kijkt maar ook een beejte naar de omstandigheden. Persoonlijk zou ik al tevreden zijn geweest als'ie van 51 te snel 49 zou maken ;)

Tijd voor een nieuw topic: meest gematste mensen 2009 :Y

Groeten, Karl
 
Lijkt wel alsof ze allemaal aardig zijn tegewoodig, ik was gister gepakt met 63 te hard.... Politie: Nouw jongenman let volgende keer even wat beter op de snelheid, fijne dagen nog! :}
 
Vandaag alle geluk van de wereld gehad, na een toer ritje bijna thuis wordt ik aangehouden door de hermandad......na correctie 51km te hard, ik dacht shiiit.
Oom agent kijkt niet blij op deze (modder ed, (was trouwens wel schoon)) wegen laagstaande zon onverantwoord.
Maarrrr in het kader van de kerstgedachte hield hij het bij een waarschuwing........................ wouw wat een mazzel en oom agent dank u.

:} :} :}

het betekend wel niet in de top 500 maar dat heb ik er wel voor over :+

PPppfftt... hij had natuurlijk net geen goede meting en doet nu net alsof hij je matst |(
 
PPppfftt... hij had natuurlijk net geen goede meting en doet nu net alsof hij je matst |(

goede meting? moeten ze dat hebben??

had anders een x een politie achter me aan, in gewone auto zonder meet apperatuur of camera..

En ben gepakt op de snelheid die hij op zijn autokmteller had staan!
47 te hard
 
goede meting? moeten ze dat hebben??

had anders een x een politie achter me aan, in gewone auto zonder meet apperatuur of camera..

En ben gepakt op de snelheid die hij op zijn autokmteller had staan!
47 te hard

en ik durf te wedden dat het niet eens politie was ook nog 's niet....
 
Drie dagen geleden hetzelfde gehad. Een waarschuwing voor het veel te hard inhalen over een doorgetrokken streep zonder richting aanwijzer.

Maar omdat ik daarna bij het binnenkomen van de bebouwde kom weer netjes +- 50 reed, kreeg ik ook alleen een waarschuwing.
Was overgens wel een hele jonge motoragent. *:)
 
wow altijd mooi om gematst te worden.
misschien niet zo mooi als dat van jullie
maar had mijn motor 1 dag en werd door de agent van de weg gehaald
na correctie 19 te hard en ook een waarschuwing.

fijne dag meneer agent
en gauw verder

fijne kerstdagen

Edje :)
 
Drie dagen geleden hetzelfde gehad. Een waarschuwing voor het veel te hard inhalen over een doorgetrokken streep zonder richting aanwijzer.

Maar omdat ik daarna bij het binnenkomen van de bebouwde kom weer netjes +- 50 reed, kreeg ik ook alleen een waarschuwing.
Was overgens wel een hele jonge motoragent. *:)

jij zou beter moeten weten met je eerdere overtreding in behaneling...
 
Pas op (wees voorzichtig), dit was natuurlijk een eenmalige waarschuwing.

Heb jij een engeltje op je portemonnee? :+
 
PPppfftt... hij had natuurlijk net geen goede meting en doet nu net alsof hij je matst |(


Jaaa dat idee had ik ook wel maar wat voor draai hij er aan geeft interesseert me eigenlijk niet. Ik heb mijn rijbewijs nog en geen boete *:)

Hij kan altijd gooien op onverantwoord rij gedrag(was natuurlijk niet zo :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan