Geluk bij een ongeluk!

Panther1880

MF veteraan
3 mrt 2004
1.348
0
Arnhem
Ik rijdt vandaag over de A12, m'n brommert al een beetje gek aan het doen heb ik 'opeens' een vastloper. Vraag me niet hoe,waarom, ik trek morgen het blok open.
Ik stuur m'n fiets naar de vluchtstrook en sta nog geen minuut mezelf te vervloeken/twijfelen tussen duwen of vervoer regelen, staat er opeens een andere motorrijder naast me.

>Of ik problemen had
<tja vastlopertje denk ik zo
>Lid van de ANWB?
<Nee...aj aj aj...kan mezelf nog verder de grond in trappen
>of ik ver moest
<dorpje verderop (Ede is en blijft een dorp)
>Moest die kerel ook heen, heb wel een busje staan ben d'r zo weer

Die man rijdt weg, en binnen een half uur staat ie weer voor m'n neus met een busje+oprijdplaat!
:} :} :} :} Many many thanx :} :} :} :}
Binnen 3 kwartier dat ik mijn akkefietje kreeg zit ik thuis op de bank en de brommert achter het huis.
Wat zijn motorrijders toch WERELDGASTEN!
M'n motor is onrijdbaar maar toch ga ik vanavond lekker slapen, heel vreemd... :?
 
Ik rijdt vandaag over de A12, m'n brommert al een beetje gek aan het doen heb ik 'opeens' een vastloper. Vraag me niet hoe,waarom, ik trek morgen het blok open.
Ik stuur m'n fiets naar de vluchtstrook en sta nog geen minuut mezelf te vervloeken/twijfelen tussen duwen of vervoer regelen, staat er opeens een andere motorrijder naast me.

>Of ik problemen had
<tja vastlopertje denk ik zo
>Lid van de ANWB?
<Nee...aj aj aj...kan mezelf nog verder de grond in trappen
>of ik ver moest
<dorpje verderop (Ede is en blijft een dorp)
>Moest die kerel ook heen, heb wel een busje staan ben d'r zo weer

Die man rijdt weg, en binnen een half uur staat ie weer voor m'n neus met een busje+oprijdplaat!
:} :} :} :} Many many thanx :} :} :} :}
Binnen 3 kwartier dat ik mijn akkefietje kreeg zit ik thuis op de bank en de brommert achter het huis.
Wat zijn motorrijders toch WERELDGASTEN!
M'n motor is onrijdbaar maar toch ga ik vanavond lekker slapen, heel vreemd... :?

Hulde aan de beste man :} en succes met je reparatie...
 
En vanavond haalt ie je motor uit de schuur })

Nee , Erg tof van die kerel .Kunnen we allemaal wel van leren :} :}
 
Nog maar eens: :} :}

Heb je 'm de link naar M-F gegeven? Kan ie de complimenten zelf in ontvangst nemen....
 
Ik ben pas ook even gestopt bij iemand die aan de kant stond met pech. Ik wist eigenlijk van tevoren al dat ik weinig kon doen ("je mag mn telefoon wel even gebruiken :+ ), maarja het gaat om het idee toch?
Vond het ook niet kunnen om er zo maar langs te rijden..
 
Aardige kerel, zo zouden er veel meer moeten zijn.

De kans dat je zo'n iemand treft is ook 1:1.000.000 tegenwoordig.

Hebbie z'n adres, kunnen we em namens MF een bedank kaartje sturen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan