Geluk gehad

Erg vervelend van de motor.
Maar belangrijkste is dat jij er goed vanaf bent gekomen, thank God!

Succes met de afhandeling van alles. :)
 
Wat ook nog zo is, ik heb mijn motor net een grote beurt gegeven, waaronder ook 2 nieuwe schijfremmen voor en voor en achter een nieuwe mpp bandje. Al met al veel geld ingestoken en waarschijnlijk krijg ik alleen de dagwaarde terug ;(

Iemand ervaring?

mijn band lag er ook net 50km op toen ik crashte.
geraak je wel kwijt hoor.

en het is waar, je was er beter tegen gereden. mij hebben ze ook zo liggen gehad

camionette uit ondergeschikte weg van rechts. wat doet een motorrijder ?
ontwijken natuurlijk. daarna ging die camionette ff 180 graden draaien zonder kijken...geen ontwijken meer aan gezien ik nog met het eerste ontwijkmaneuver bezig was.
Nu kunnen ze nog in mijn schoenen schuiven dat ik slecht een voorbijsteekmaneuver uitvoerde... gelukkig had ik veel getuigen

Maar zonder die getuigen ging die k*lle (ja zo noem ik haar als ze hun schuld toegeven als ze mij daar zien liggen en eenmaal de politie komt ze begint te beweren dat ze wel haar pinker gebruikte e.d. !! ) er mij dus een oor aannaaien.
Gelukkig kan ze niet, leve de getuigen :} hoop voor jou hetzelfde
 
Auch, motor ziet er idd niet meer uit! Nog veel beterschap met je spierpijn.
Trouwens, geen last van je noten? :X :X

R.B.

Is idd erg lelijk geworden '(
Haha van mijn noten heb ik gelukkig geen last, waarschijnlijk doordat ik gelanceerd ben O-) thx voor de reacties
 
mijn band lag er ook net 50km op toen ik crashte.
geraak je wel kwijt hoor.

en het is waar, je was er beter tegen gereden. mij hebben ze ook zo liggen gehad

camionette uit ondergeschikte weg van rechts. wat doet een motorrijder ?
ontwijken natuurlijk. daarna ging die camionette ff 180 graden draaien zonder kijken...geen ontwijken meer aan gezien ik nog met het eerste ontwijkmaneuver bezig was.
Nu kunnen ze nog in mijn schoenen schuiven dat ik slecht een voorbijsteekmaneuver uitvoerde... gelukkig had ik veel getuigen

Maar zonder die getuigen ging die k*lle (ja zo noem ik haar als ze hun schuld toegeven als ze mij daar zien liggen en eenmaal de politie komt ze begint te beweren dat ze wel haar pinker gebruikte e.d. !! ) er mij dus een oor aannaaien.
Gelukkig kan ze niet, leve de getuigen :} hoop voor jou hetzelfde

Dt vind ik inderdaad onbegrijpelijk! Gelukkig heb ik ook veel getuigen, maar mevr in de auto heeft haar schuld al bekent, en waarom zou ze ook niet :? Het is toch verzekeringswerk! Gelukkig dat jij zoveel getuigen had!

@ Eleo thx voor de reactie
 
Ik heb het niet van haar zelf gehoord, maar ik hoorde van een vriend die met haar gepraat heeft dat ze me wel zag, maar de auto er toch voor gooide, ze besefte het niet ofzo....

Voor haar en haar man (die er ook naast zat) is het ook erg, zij is namelijk zwanger en over een maand uitgeteld, ze was behoorlijk overstuur

Dan is ze niet de eerste en ook niet de laatste zwangere vrouw, die brokken maakt. Heb zoiets zelf van dichtbij bij goede vrienden ook meegemaakt.
Heb het idee, dat sommige vrouwen onder invloed van de hormonale veranderingen in het lichaam soms raar op dingen kunnen reageren. Of zoals bij onze vriendin een blackout krijgen en zo de weg af kachelen.
IK vind gevoelsmatig een hoogzwangere vrouw achter het stuur dan ook een enge zaak.
mede door de nodige ervaringen op dat gebied.
Wat niet wegneemt, dat veel zwangere vrouwen probleemloos kunnen autorijden, maar soms.............................
 
Oeffff.... Geluk gehad! Niet mouwen over je schijven, wees blij dat je er nog bent! Er zijn meerdere motoren, maar jou daar hebben we er maar één van! Die koekblikkers..

Ja joh slimme reactie... weet je wat, hij belt de verzekering, laat de hele vergoeding maar zitten, hij heeft zelf niets, dus wat maakt het uit!

Zeg dan niks...

Maar de TS is er iig redelijk goed vanaf is gekomen, en dan nu zorgen dat je alles uit voor die motor eruit sleept!! :)
 
zet dat idee maar om in feit. vrouwen zijn gewoon onhandelbaar in bepaalde periodes :(
:+

Haha ervaring ;)

Ik heb er geen ervaring mee, maar ja als je iemand ziet aankomen en toch gooien ze hem er voor :? Dan kun je bij elk kruispunt wel stoppen en zwaaien om er zeker van te zijn dat ze je zien :+ en stoppen!!
 
hoelang duurt het normaal gesproken voor dat een schade-expert contact opneemt?
 
Wat ook nog zo is, ik heb mijn motor net een grote beurt gegeven, waaronder ook 2 nieuwe schijfremmen voor en voor en achter een nieuwe mpp bandje. Al met al veel geld ingestoken en waarschijnlijk krijg ik alleen de dagwaarde terug ;(

Iemand ervaring?

Ja,toen mijn Gilera Runner (toen nog scooter, 70cc)gestolen was,had ik nog geen week een nieuwe koppeling (340 euro) en net onderhoudsbeurt gehad, en 2 dagen geleden heb ik een nieuwe zij en middenstandaart gezet.

Kon erger zijn want was van plan om in september een nieuwe uitlaat zetten.
 
hoelang duurt het normaal gesproken voor dat een schade-expert contact opneemt?

hangt er van af welke verzekeringen je te maken hebt en zo.

normaal kan dit vrij snel gaan maar mss is het een idee om hem niet in de garage te laten staan, je zit toch zowiezo met een totaalverlies. ik persoonlijk zou het zonde vinden om nog geld uit te geven om een devie te laten opmaken door een garagist,
natuurlijk heb ik zelf een 2takt en dan leer je op 2 jaar tijd je bike kennen tot het laatste stuk inclusief de marktprijs ervan. Dus als je dit beslist maak dan wel dat je
goed op de hoogte bent van je schade en wat je er nog voor kan krijgen.

Dit alles met inbegrip dat je particulier een andere motor zoekt natuurlijk, als je geïnteresseerd bent in een motor bij een bepaalde zaak is 't natuurlijk wel een idee
om daar devie te laten opmaken..
 
Dan is ze niet de eerste en ook niet de laatste zwangere vrouw, die brokken maakt. Heb zoiets zelf van dichtbij bij goede vrienden ook meegemaakt.
Heb het idee, dat sommige vrouwen onder invloed van de hormonale veranderingen in het lichaam soms raar op dingen kunnen reageren. Of zoals bij onze vriendin een blackout krijgen en zo de weg af kachelen.
IK vind gevoelsmatig een hoogzwangere vrouw achter het stuur dan ook een enge zaak.
mede door de nodige ervaringen op dat gebied.
Wat niet wegneemt, dat veel zwangere vrouwen probleemloos kunnen autorijden, maar soms.............................

Psies, soms. Ik heb zelf bij mijn eerste zwangerschap niet meer gereden na de 6e maand. Ik merkte dat ik minder geconcentreerd was. Mijn man vond dat wel jammer, kon hij er eindelijk vanuit gaan dat ik wel de BOB zou zijn, moest ie alsnog rijden }) . Ik ben bang dat ook hier alcohol de reden was waarom de vrouw reed en niet de man. Ik hoor vaak mannen blij zeggen: nu ze zwanger is, kan ik altijd drinken, want zij rijdt wel.
Het is overigens sowieso niet wijs om met een dikke buik achter het stuur te gaan zitten. Zo'n stuurwiel kan heel onaangename dingen doen.
Wel erg akelig dat iemand anders dan het slachtoffer wordt. '(
 
hangt er van af welke verzekeringen je te maken hebt en zo.

normaal kan dit vrij snel gaan maar mss is het een idee om hem niet in de garage te laten staan, je zit toch zowiezo met een totaalverlies. ik persoonlijk zou het zonde vinden om nog geld uit te geven om een devie te laten opmaken door een garagist,
natuurlijk heb ik zelf een 2takt en dan leer je op 2 jaar tijd je bike kennen tot het laatste stuk inclusief de marktprijs ervan. Dus als je dit beslist maak dan wel dat je
goed op de hoogte bent van je schade en wat je er nog voor kan krijgen.

Dit alles met inbegrip dat je particulier een andere motor zoekt natuurlijk, als je geïnteresseerd bent in een motor bij een bepaalde zaak is 't natuurlijk wel een idee
om daar devie te laten opmaken..

Hij staat ook niet bij een garage, hij staat bij mij thuis in de garage. Ik ga er vanuit dat de schade-expert (van Univé) in één oogopslag kan zien dat hij total loss is. Verder moet hij ook mijn pak, helm e.d. zien. Een vriend van mij heeft een sms met het kenteken gestuurd naar een nummer (weet niet wat precies), maar dan krijg je de dagwaarde terug, dit was € 3000,-. Dit zou ik wel redelijk vinden, ik ga er wel op achteruit omdat ik er veel geld in gestoken heb, maar ja dat is het risico! Verder denk ik dat ze een vast bedrag voor kleding en helm uittrekken. We zullen zien....

Ik heb al wel weer zin in rijden :9~ , alleen mijn nek niet
:N
 
Psies, soms. Ik heb zelf bij mijn eerste zwangerschap niet meer gereden na de 6e maand. Ik merkte dat ik minder geconcentreerd was. Mijn man vond dat wel jammer, kon hij er eindelijk vanuit gaan dat ik wel de BOB zou zijn, moest ie alsnog rijden }) . Ik ben bang dat ook hier alcohol de reden was waarom de vrouw reed en niet de man. Ik hoor vaak mannen blij zeggen: nu ze zwanger is, kan ik altijd drinken, want zij rijdt wel.
Het is overigens sowieso niet wijs om met een dikke buik achter het stuur te gaan zitten. Zo'n stuurwiel kan heel onaangename dingen doen.
Wel erg akelig dat iemand anders dan het slachtoffer wordt. '(

Tja, het zal ongetwijfeld verschillen per vrouw, als bewezen was dat het gevaarlijk is dan zou er wel een rijverbod komen, na de 6e maand ofzo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan