Geluk gehad

vandaag belde de vrouw die mij heeft aangereden mij op, ze was zelf ook nog behoorlijk overstuur. We hebben het er even over gehad en ze bood haar excuses aan, wat ik heel erg netjes vind. Ze verklaarde dat ze mij wel zag maar dat ze toch de auto de weg op draaide, ze weet zelf ook niet waarom.... Haar vriend schreeuwde nog van STOP, maar te laat.
Alles wordt nu verzekeringstechnisch geregeld. Wat ik me wel afvraag, wat gaat er met de motor gebeuren?
 
Harmen, aan de foto's te zien heb je veel mazzel gehad :}
Volgend jaar waarschijnlijk andere fiets, en dan rijden we wel ff weer een keer :]

Jeroen.
 
vandaag belde de vrouw die mij heeft aangereden mij op, ze was zelf ook nog behoorlijk overstuur. We hebben het er even over gehad en ze bood haar excuses aan, wat ik heel erg netjes vind. Ze verklaarde dat ze mij wel zag maar dat ze toch de auto de weg op draaide, ze weet zelf ook niet waarom.... Haar vriend schreeuwde nog van STOP, maar te laat.
Alles wordt nu verzekeringstechnisch geregeld. Wat ik me wel afvraag, wat gaat er met de motor gebeuren?
Een kawaknikkie geworden....sterkte en beterschap.
Kastje is volgens mij van tv/upc.
 
Beterschap. Je hebt echt veel geluk gehad.
Zie ik het nou goed of niet, maar staat er ook nog een dikke boom vlakbij dat kastje? 't Is maar goed dat je daar niet tegen aan bent gevlogen.
 
Harmen

Ik ben BLIJ te zien dat je dit zelf heb kunnen en mogen typen

De schade aan je motor valt in het niet als je ziet wat er van JOU over had kunnen blijven
Blik kan vervangen worden.. Jij als persoontje niet

Ik schrok wel van de fotoos.. man man wa een klap met je fiets -O-




heel veel beterschap nog.. en ik hoop voor jou dat je lieve fijne vrienden je nie gaan pesten... door steeds dreigend op je blauwe beurse plekken te drukke :X :X

iets wa ik WEL deed bij mn Bikermouse nadat hij de grond begon te zoenen met 140 km p uur O-) _O-
 
Oef! Volgens mij ben je echt heel goed weggekomen!

Jammer van je motor... megabalen natuurlijk, maar hoe lullig ook, het is maar materieel. Wazig verhaal van die koekblikker, maar gezien d'r zwangerschap vermoed ik dat ze er niet helemaal bij was met d'r gedachten. :? Wel netjes dat ze nog ff bellen en zo...

Veel succes met de afwikkeling van de verzekering en zo.

Blij dat je er nog bent om het na te vertellen!! :Y
 
vandaag belde de vrouw die mij heeft aangereden mij op, ze was zelf ook nog behoorlijk overstuur. We hebben het er even over gehad en ze bood haar excuses aan, wat ik heel erg netjes vind. Ze verklaarde dat ze mij wel zag maar dat ze toch de auto de weg op draaide, ze weet zelf ook niet waarom.... Haar vriend schreeuwde nog van STOP, maar te laat.
Alles wordt nu verzekeringstechnisch geregeld. Wat ik me wel afvraag, wat gaat er met de motor gebeuren?

Suc6 met de afhandeling ik hoop dat je er niet teveel op achteruit gaat .... en de situatie klinkt mij zo herkenbaar .... ik sta soms met verbazing te kijken naar de acties/rijstijl van sommige vrouwen in het verkeer als ik als passagier meerijdt ...... |( niet dat ik nou zo'n schoonheids chauffeur ben maar toch .....
 
Bedankt voor alle reacties, voel me er al een stuk beter door! Er staat idd 3 meter rechts van het kastje een hele grote eik, als ik die geraakt had.........

@ Jeroen en Billie dat rijden gaat wel weer lukken, alleen ik denk dat dat pas weer volgend jaar wordt! Eer ik het geld binnen heb is het seizoen voorbij, en ff rustig aan is ook niet verkeerd.

Verder bedankt voor de reacties!!
 
Balen zeg, hoop dat je zelf snel weer beter bent :X
Gelukkig is en gaat de afhandeling verder wel goed verlopen zo te horen
 
Ik dacht dat de stijfheid juist minder hoort te worden, maar dat is niet het geval. Het lijkt wel of er juist meer klachten bijkomen! Maar het zal er allemaal wel bij horen! Thx verder voor de reacties, deze week komt de schade expert. Ik hou jullie op de hoogte
 
Bij sportblessures is het zo dat de stijfheid op dag 3 het ergste is en daarna pas afneemt, Maar gezien de klap kun je je spieren ook nog wel verzuurt hebben en zonder goede beweging kan dat wel een week blijven hangen.

Ik ben geen dokter maar voor je spieren is beweging nu het beste ...niet keihard gaan fitnissen natuurlijk :9 maar probeer niet als een plank te lopen ;)

En inderdaat super dat je dit zelf hebt kunnen posten....als ik ooit zo iets meemaak hoop ik ook een beetje van jou geluk te hebben *O*

Beterschap en op naar de nieuwe motor :]
 
nog een van het ptt kastje (er was daar tijdelijk geen internet :+ )

[afbeelding]

godver, heel de avond zonder internet gezeten... nu weet ik de dader wonen ;)

nee, k zegget, wees blij dat je niks ernstigers hebt meegemaakt en indd, voor die bureaucratische instellingen draait het allemaal om nummertjes en woordjes en situaties... een ongeluk is pas een ongeluk als er twee partijen zijn, anders is er niets aan de hand en kan je zelf ovor de kosten opdraaien (waarom zijn we weer verzekerd??? oh ja...)
in ieder geval, je kawa zit er uit als een roadkill... die ptt kastjes zijn blijkbaar toch wel stevig dan...

vraag me enkel af hoe snel je dan nog aan het rijden was? want die impact ziet er wel ok uit...

anyhow, platte bedrust en vooral niet opgeven en zo snel mogelijk terug de tweewieler op. it happens every day, just make sure it'll happen again way way later...
 
Bij sportblessures is het zo dat de stijfheid op dag 3 het ergste is en daarna pas afneemt, Maar gezien de klap kun je je spieren ook nog wel verzuurt hebben en zonder goede beweging kan dat wel een week blijven hangen.

Ik ben geen dokter maar voor je spieren is beweging nu het beste ...niet keihard gaan fitnissen natuurlijk :9 maar probeer niet als een plank te lopen ;)

En inderdaat super dat je dit zelf hebt kunnen posten....als ik ooit zo iets meemaak hoop ik ook een beetje van jou geluk te hebben *O*

Beterschap en op naar de nieuwe motor :]

Hmm oke, dan zou morgen de ergste dag worden :( !
Die nieuwe motor komt er ook wel, maar denk pas volgend voorjaar, thx voor de reactie
 
godver, heel de avond zonder internet gezeten... nu weet ik de dader wonen ;)

nee, k zegget, wees blij dat je niks ernstigers hebt meegemaakt en indd, voor die bureaucratische instellingen draait het allemaal om nummertjes en woordjes en situaties... een ongeluk is pas een ongeluk als er twee partijen zijn, anders is er niets aan de hand en kan je zelf ovor de kosten opdraaien (waarom zijn we weer verzekerd??? oh ja...)
in ieder geval, je kawa zit er uit als een roadkill... die ptt kastjes zijn blijkbaar toch wel stevig dan...

vraag me enkel af hoe snel je dan nog aan het rijden was? want die impact ziet er wel ok uit...

anyhow, platte bedrust en vooral niet opgeven en zo snel mogelijk terug de tweewieler op. it happens every day, just make sure it'll happen again way way later...

Sorry voor het geen internet hebben })

Zoals het kastje er nu op staat, zo was ie niet, hij lag plat O-)
Ik weet niet precies hoe hard ik reed op het moment dat ik het kastje raakte, maar ik schat ongeveer 50 B|
En tja motor ziet er inderdaad niet uit. Hier heb ik nog wel een vraag over, deze week zou de schade-expert komen en ze zeiden dat je ook je pak en hel e.d moet laten zien. Nou is mijn pak niet bijzonder erg kapot, maar er zitten wel krassen op e.d. Zou die expert zeggen dat zo'n pak nog wel kan of komt hij je daarin wel tegemoet? Van een helm weet ik dat die na een ongeval sowieso vernieuwd moet worden. Als mensen ervaringen hebben hoor ik het graag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan