Geluk gehad!!!

Oh joy!

Niemand die zich afvraagt WAAROM bewijsstuk (a) is losgeraakt, waardoor Bauke niet alleen een gevaarlijke situatie voor zichzelf creërde, maar ook voor zijn omgeving?

@Bauke; enig idee wat er gebeurd is? Zou liever de eventuele oorzaak lezen zodat een ander deze ellende bespaard blijft, in plaats van mee te doen aan de rituele MF-lofzang..

Normaal kan een rugzak goed worden vastgemaakt met spanbanden, zodat je dat ding niet op je rug hebt als je valt. Dan kan je er gemakkelijk je rug mee breken als er iets hards in zit.
 
1 van die agenten zei nog "ik zou dr gebruik van maken en ff wat gas geven, je hebt nu toch geen last van flitspalen :+ " _O-

@Honda crx
tis een 60l rugtas(defensie), das nogal een flinke tas. het is al geen pretje om die op je rug te hebben ivm rijwind etc. Laat staan dat je onderuit gaat... dan breek je je rug/nek :X

Hmm, ik heb een speciale rugtas die gewoon prima de luxe zit, moet ik met twee clips (onder en boven) dichtzetten en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niks van merk dat ik dat ding aanheb. Anyways, ik denk dat je tijdens die rit een engeltje op je schouder had :)

Wel opvallend overigens dat de politie zo heftig reageert op een motor zonder kentekenplaat. Toch een goede zaak, ik lees de laatste tijd te vaak "gestolen" berichten hier... :Y
 
Dit is k@t met peren...... ;(
Maar het is in ieder geval goed afgelopen.
Misschien moet je overwegen om zo'n voederbak van Givi ofzo op je brommer te zetten.
Je tas gebruiken waar ie voor gemaakt is, is helemaal geen optie. :X
Ik noem het spottend een dwarsleasietas....
 
Hey Bouke .. Ben blij dat het met een sisser is afgelopen :} *O*
Is gewoon een dom ongelukkig voorval, heeft niks met jou of je rugzak te maken ;)





En ja hoor, we hebben er weer een RelNichtje bij , ene Honda CRX Kloon
Leuk he ? andermans topic verne*ken , gossie toch wat een held !! :W :W :W

Nou , kom maar dan!! kom maar *O*
 
Laatst bewerkt:
Hey Bouke .. Ben blij dat het met een sisser is afgelopen :} *O*
Is gewoon een dom ongelukkig voorval, heeft niks met jou of je rugzak te maken ;)





En ja hoor, we hebben er weer een RelNichtje bij , ene Honda CRX Kloon
Leuk he ? andermans topic verne*ken , gossie toch wat een held !! :W :W :W

Nou , kom maar dan!! kom maar *O*


Rustig jij schat....... ;) kom maar krijg je een knuff en een :j
 
2 minuuten later komt diezelfde auto die in de file stond met toeters en bellen aanrijden. Ik heb uitgelegd waarom ik zonder plaat reed(heb de resten ff laten zien) en na een complimentje dat ik mn motor zonder brokken op de vluchtstrook had gekregen en nadat zn mn rbw+motor gegevens gecontroleerd hadden mocht ik weer verder.
Belachelijk. Voor 't zelfde geld rij je alijd zo rond.
En ik ben 't gedeeltelijk met CRX eens. Een RUGtas hoort op je rug en koop anders tassen speciaal voor op motoren. Niet alleen ben je een gevaar voor jezelf maar ook voor degene die achter je rijdt. Voor 't zelfde geld krijgt een andere motorrijder die kentekenplaat voor z'n kop. Voor wat dat betreft heb je gelijk: je hebt geluk gehad.
 
je bent opzich nog goed weggekomen man succes met het herstel van de schade. en die crx snel een ban geven die snapt er helemaal niks van. Op je bek naaien met een rugzak op is helemaal linke soep
 
je bent opzich nog goed weggekomen man succes met het herstel van de schade. en die crx snel een ban geven die snapt er helemaal niks van. Op je bek naaien met een rugzak op is helemaal linke soep

Ik snap sowieso niet waarom iemand op z'n bek zou willen naaien, maargoed... ;)

@Bouke: Mazzelaar!

@Crx: Nou en!
 
Sjah dat is toch geen goed idee Bauke bouke. CrxTjoenerd heeft ergens wel een punt.
En ik kan het weten want ik heb een keertje 5 kilometer gereden met een fietsslot door m'n achterwiel. KLAKLAKLAKLAKLAKLAKLAKLAKLAK. Dacht eerst dat er iets met de motor was _O-

Dus toch maar een andere beverstigingsmethode be-ves-ti-gings-me-tho-de zoeken???
 
Laatst bewerkt:
Belachelijk. Voor 't zelfde geld rij je alijd zo rond.
En ik ben 't gedeeltelijk met CRX eens. Een RUGtas hoort op je rug en koop anders tassen speciaal voor op motoren. Niet alleen ben je een gevaar voor jezelf maar ook voor degene die achter je rijdt. Voor 't zelfde geld krijgt een andere motorrijder die kentekenplaat voor z'n kop. Voor wat dat betreft heb je gelijk: je hebt geluk gehad.


Hoezo belachelijk? een beetje vertrouwen in elkaar hebben kan geen kwaad.... bovendien had ik de afgebroken houder+plaat in mn tas. Ze hadden me ook een boete kunnen geven ja, was ook terecht geweest. ik reed idd zonder een kentekenplaat.

maar wat hadden ze daarmee bereikt? Niks, helemaal niks....

en jij rijd neem ik aan nooit te hard? ook dan KUN je een gevaar voor je medeweggebruikers zijn ;) en die tassen die speciale tassen kunnen ook los schieten, net zoals een spandband kan breken.... of je ketting breekt(gebeurt nog wel eens geloof ik) zet je je autoradio wel eens op een andere zender? of.... of... of... of.... als.... als..... als...

ik zal morgen wel ff foto's maken, dan kun je zien hoe ik mn tas normaal vast zet. ik wil t ook wel eens irl laten zien :z :z :z

Nogmaals, die tas zat goed vast! anders zou ik dr niet mee rijden |(

Hmm, ik heb een speciale rugtas die gewoon prima de luxe zit, moet ik met twee clips (onder en boven) dichtzetten en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niks van merk dat ik dat ding aanheb. Anyways, ik denk dat je tijdens die rit een engeltje op je schouder had :)

Wel opvallend overigens dat de politie zo heftig reageert op een motor zonder kentekenplaat. Toch een goede zaak, ik lees de laatste tijd te vaak "gestolen" berichten hier... :Y


ik vind t een goede zaak dat ze zo gereageerd hebben. Voor hetzelfde geld was dr wel iets met mij of mn motor aan de hand geweest.
kheb dr btw wel een waarschuwing voor gekregen en omdat ik nog maar +/- 2km moest rijden tot ik thuis was mocht ik verder.
 
Laatst bewerkt:
tsss, idd wat een mazzel ja... ik hoop dat je niet al je geluk nu hebt verbruikt voor de komende tijd :+

met betrekking tot dat kloontje...
heeft zich 4 dagen geleden aangemeld, en schijnbaar nog niet echt ingelezen hier op t forum, dus ik negeer dat dan maar even volledig, want ik heb er een handje van om discussies te voeren voor de discussie, en das in combi met zon kwiebus wss een gebed zonder end.. })
 
met betrekking tot dat kloontje...
heeft zich 4 dagen geleden aangemeld, en schijnbaar nog niet echt ingelezen hier op t forum, dus ik negeer dat dan maar even volledig, want ik heb er een handje van om discussies te voeren voor de discussie, en das in combi met zon kwiebus wss een gebed zonder end.. })

Ik ben het NIET je eens........ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan