Gelukkig hebben we Eurosport NOT!!

Wie pakt de titel in het WK SBK?

  • Laconi

    Stemmen: 8 42,1%
  • Toseland

    Stemmen: 2 10,5%
  • Vermeulen

    Stemmen: 7 36,8%
  • Haga??

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19

DesmoDevil

Die hard MF'er
1 aug 2003
412
0
Capelle aan den IJssel
Ik hoop dat de BBC komende week de Finale van het WK Superbike uitzend... man man man wat een nivaeu van commentaar op eurosport. ik weet niet waar die gozer ineens vandaan komt maar echt opgelet bij het wk Superbike heeft ie niet. En iedereen die het wk een beetje volgt weet hoe goed de prestatie van ten Kate is.
ik weet niet hoe het bij anderen zit maar ik ben niet geinteresseerd wie de koffie zet binnen het team.

Wel spannend jaar

Wie denken jullie dat het WK gaat winnen??
 
ik gok op laconi. Hij was erg goed bezig afgelopen weekend :}

Haga kun je schrappen. Dan zou ie moeten winnen terwijl de rest uitvalt en dat zie ik niet 123 gebeuren. ;)

BBC zend het meestal wel uit maar pas 's avonds tegen een uur of 12 B|
 
Nou de BBC heeft assen en nog een aantal wedstrijden live uitgezonden... En het commentaar van Haydon is wel wat beter dan die kerel van Pleurosport. Die zich willen profileren als motorsportzender nummer 1 maar het pas om een uur of 7 uitzenden :(

en nu de motogp zaterdag is is er wel een kans
 
Ach, ik vind die jongen van Eurosport helemaal zo beroerd nog niet. Ik denk dat het niet meevalt in je eentje zo'n hele wedstrijd aan elkaar lullen.
 
op BBC was het hele seizoen best goed te volgen, Eurosprot zond alleen de laatste 2 races live uit, weet niet waarom BBC afhaakte?

Denk dat Laconi de beste kansen heeft, fransman in frankrijk, ookal lukte het jurgen niet in nederland, ik hoop zelf op to52land

Hoorde trouwens dat Haga toseland in race 1 voor moest laten, zodat de fabrieksrijders de beste plaatsen in het klassement hebben, en die zouden dan volgende race nieuw materiaal hebben :?
Zou ducatie dat kunnen/mogen doen B| . ALs ik alles moet geloven zet ducati alles op alles om de kampioen te worden en honda te verslaan. Dat haga de 2de race op kop reed was omdat hij
1. of de orders niet meer opvolgde, wat betekend dat hij zeker naar Yamaha gaat in 2005.
2. van plan was de 2 fabrieksrijders in de laatse fase voor te laten gaan

Vind het een heel erg vaag bericht, het zou kunnen maar lijkt me heel onwerkelijk :? iemand die hier meer van weet??, wil graag meer weten :P
 
Ik weet niet of het waar is... lijkt me een vreemde zaak. misschien wou ie middels een karate trap Laconi van de motor rossen haha :P ik heb gelezen dat Haga 600.000 pleuro salaris eiste en dat Yamaha dat een beetje te gortig vind. Verder zouden Foret en Pitt goede kans maken. En het zou nog niet zeker zijn welk team (belgarda of Yamaha Deutschland) met steun het WK superbike in zou gaan.

Over de commentator, ipv de teamleden van Ten Kate op te noemen zou hij zich bezig kunnen houden met belangrijkere dingen, zoals de geruchten en feiten voor 2005

Wat ik heb gelezen:

PSG-1 Corse rijd volgend jaar Kawa's rijders Martin en Walker
Chili is behoorlijk pissed over deze beslissing, wil een Honda
Xerox Ducati verlengt het contract niet met McCoy Xerox zou kampioenschapssponsor kunne worden
Corser zou in gesprek zijn met Batta/Corona Suzuki evenals Toseland
Laconi lijkt zijn plek te behouden
Het HM plant team zou na een jaar afwezigheid weer een terugkeer maken.

Hier kun je in een uitzending melding van maken... en de opmerking wel jammer dat ze niet even op Vermeulen wachten, maar ja het is Italie.(oftewel Ducati land) is buitengewoon zielig.
 
Ach, ik vind die jongen van Eurosport helemaal zo beroerd nog niet. Ik denk dat het niet meevalt in je eentje zo'n hele wedstrijd aan elkaar lullen.

I'm with stupid ^ (waar staat dat icoontje?)

Die commentator deed het zo slecht nog niet. Frank Weeink is ook okee. Jan de Rooij daarentegen....
 
Nou sorry hoor maar ik ben zo blij dat als de BBc de wedstrijden uitzend... Steve Parrish en Charlie Cox(motogp) en James Haydon en nog zo'n andere gast hebben echt wel meer verstand ervan dan de heer Weeink. Ik vond het commentaar zondag heel slecht. als je eerst een verhaal ophangt dat Chili met de ouwe duc rijd, en als er dan een nieuwe 999 met nummer 27 Laconi feliciteerd dan moet je niet gaan roepen Chili feliciteert hetm ook. Of McCoy word vierde, terwijl het zijn teamgenoot is
 
[daargaanweweermodus]
Zet dan ook het engelse eurosport commentaar erop, dat is wel goed!
(Bij de SBK met Jack nogwat en Jamie whitham :} ) [/daargaanweweermodus]
 
Ach, ik vind die jongen van Eurosport helemaal zo beroerd nog niet. Ik denk dat het niet meevalt in je eentje zo'n hele wedstrijd aan elkaar lullen.
:^
Ik heb de Vries (commentator) inmiddels twee maal ontmoet toen hij in de Yamaha VIP room live commentaar gaf bij de wedstrijden en niet onverdienstelijk. Af en toe ging hij de mist in, maar werd toen meteen door Wilco Zeelenberg gecorrigeerd. Ik denk dat hij Wilco mistte dit weekend.
 
hoe kan je engels commentaar erop zetten? wij hebben alleen nederlands :P

en ja ik kom uit limburg, en nee daar lopen we niet achter ;) ;) ;) ;)

Voor engels commentaar, gaat het bij mij als volgt.
Je TV moet (geloof ik) STEREO zijn.
Ik heb "dual" op mijn TV. Daarmee kun je dus 2 talen kiezen bij eurosport.
Ik kijk nu altijd via mijn stereo video recorder. Daar zit ook zo'n knop op.
Daarmee kun je kiezen: Links, rechts (weet niet waar dat voor is...wellicht speakers ofzo...) en mono, stereo en zelfs gemengd. Dan hoor je ze engels en NL door elkaar lullen, nou das fijn :X
Via die manier luister ik altijd het engels commentaar met J.Witham en die Jack nogwat......
Echt klasse. Toch wel prettig zo'n ex WSB en WSS600 rijder erbij want die gasten weten toch vaak echt wat er met een rijder aan de hand is, als ie zit te klungelen op de motor. J.Witham heeft het vaker bij het rechte eind als het om details gaat, dan Jack. Maar dies ook goed hoor!!!!

Nederlanders moeten OPLETTEN en er een "kenner" als commentator bij zetten.
Wilco Zeelenberg of een andere WSS600/onk600 rijder bijvoorbeeld... :9
 
Voor engels commentaar, gaat het bij mij als volgt.
Je TV moet (geloof ik) STEREO zijn.
Ik heb "dual" op mijn TV. Daarmee kun je dus 2 talen kiezen bij eurosport.
Ik kijk nu altijd via mijn stereo video recorder. Daar zit ook zo'n knop op.
Daarmee kun je kiezen: Links, rechts (weet niet waar dat voor is...wellicht speakers ofzo...) en mono, stereo en zelfs gemengd. Dan hoor je ze engels en NL door elkaar lullen, nou das fijn :X
Via die manier luister ik altijd het engels commentaar met J.Witham en die Jack nogwat......
Ideaal, ook eens proberen dit. })
 
beetje gaar als de kabelboer hier al 2 jaar Eurosport niet meer in stereo uitzend, kan je nog zon mooie tv hebben die dat kan.
Maar als die kabelboer t niet uitzend zitten we met die NLers opgescheept....
De BBC is enige andere mogelijkheid, maar dat miniatuur beeld is wel jammer daar weer...altijd wat lijkt het wel...
Hebben wij niet hier nog een motorheld die weet waar ie t overheeft over??
Voor MGP en SBK, ipv die jopies die ze nu hebben die nog geen motor kunnen starten als ik het zo hoor *D
 
Leuk Eurosport en BBC te kunnen ontvangen maar de spannendste WSB finale sinds jaren wordt dus gewoon niet of nauwelijk uitgezonden door deze zogenaamde sportzenders :(
Of is een samenvatting van een uurtje genoeg volgens Eurosport voor 2 WSB manches en de SS600 :X .
De BBC zendt het pas rond 0:00 uur uit....kortom zwaar K&$^$&**^%$@ :(
 
Leuk Eurosport en BBC te kunnen ontvangen maar de spannendste WSB finale sinds jaren wordt dus gewoon niet of nauwelijk uitgezonden door deze zogenaamde sportzenders :(
Of is een samenvatting van een uurtje genoeg volgens Eurosport voor 2 WSB manches en de SS600 :X .
De BBC zendt het pas rond 0:00 uur uit....kortom zwaar K&$^$&**^%$@ :(

Dat kun je wel stellen ja!!!!!

Wat trekt veel/de meeste kijkers zou je denken?? :? :? &^%#@(!@#$
 
Zie net op internet Live Timing dat LACONI vere weg de snelste was in de warm-up van heden ochtend. Dat zegt een hoop voor de race van vanmiddag.
Net afgelopen want was van 9:20 tot 9:45 uur.

Ben zeer benieuwd of Jurgen nog potten kan breken vanmiddag :? :? :?
 
Zie net op internet Live Timing dat LACONI vere weg de snelste was in de warm-up van heden ochtend. Dat zegt een hoop voor de race van vanmiddag.
Net afgelopen want was van 9:20 tot 9:45 uur.

Ben zeer benieuwd of Jurgen nog potten kan breken vanmiddag :? :? :?

Ben bang dat wij dat moeten ontdekken op internet want meegenieten voor de buis zit er niet in :( . Tering wat word ik hier pissig om zeg. Ronde van Italie op Eurosport en Snooker op de BBC terwijl er een brit wk kan worden :? :? Schiet mij maar lek ik snap er echt geen ... van :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan