Gelukkig nieuwjaar!!!

En dit was mijn oud en nieuw..
vuurtje.jpg


Straatvuur, politie, brandweer en drie kapotgeslagen ramen.. LEVE DEN HAAG !! :( :(

Ik was blij dat mijn motor niet hier was, maar veilig bij mijn ouders.. :)

Hier gelukkig rustig dit jaar, vorig jaar \'tig\' ruiten ingeslagen bij het gemeentehuis, zoveel mogelijk telefooncellen, bushokjes, etcetera gemold, verschillende straatvuren, en nog brand in een grote fabriek. En dit alles met bijhorende \'opstootjes\'. Dat heb je als alle café\'s dicht moeten van de burgevader...
 
Het duurt effe maar ook van mij een een gelukkig nieuwjaar gewenst met veel, veilige, droge en bekeuringsvrije :] -kilometers!
 
Op woensdag 02 januari 2002 02:56 schreef Ohjajoh het volgende:
[foto van vuurtje]

Dat vuurtje valt nog mee! Werd om half 5 \'s nachts wakker, hadden een stel jongens van een jaar of 18 zonder toekomst de hele speeltuin voor het huis van m\'n vriendin in lichterlaaie gezet. Wat een vuur!!! Werd wakker, loop naar beneden en ik kijk door het raampje van de deur en ik zag alleen maar vuur, en die speelplaats was zo\'n 15 meter van het huis verwijderd.

De schuren van de woningen zaten tussen speelplaats en de huizen, dus die waren hardstikke warm geworden van de brand, ben blij dat m\'n motor toen niet in de schuur stond, maar de hitte van het vuur was gewoon binnen in huis te voelen.

Brandweer en politie wilden niet komen, die geloofden het niet, pas na een half uur kwamen ze langs om de boel te blussen. Jammergenoeg had ik geen digitale fotocamera bij me, anders had ik mooi wat foto\'s genomen uiteraard ;)
Ook mooi dat die jongens de glijbaan in 2en hadden gebroken en \'m op straat hadden neergezet voor een auto. \'s morgens vroeg (lees : vroeg in de middag) toen ik wakker werd, zag ik hoe verbaasd alle buurtbewoners keken toen ze langsliepen.. schitterend, die blik op hun gezicht. iedereen lag bijna te maffen toen die zooi in de fik stond, allemaal stomdronken ;)
Viel me trouwens nog mee dat er geen schade aan auto\'s was, de daders gooiden namelijk ook astronauten en strijkers op de geparkeerde auto\'s... ach, we weten precies wie het zijn, dus ze hoeven zich niet meer te laten zien..

Beetje kinderachtig om een speelplaats voor kinderen gewoon tot de grond toe af te branden. Als ze nou hun eigen spullen in de fik steken..
 
Bla bla bla......

Beetje kinderachtig om een speelplaats voor kinderen gewoon tot de grond toe af te branden. Als ze nou hun eigen spullen in de fik steken..

Zo iets hadden wij ook, maar dan met konniveren (van die ontzettende bomen!).
Ik lag ik bed, en rook iets dat naar rook rook ;)
en hoorde gekneter buiten.
Ik zag ook een oranje gloed door mijn gordijnen heen.
Ik wist het meteen. \"Vuur..!!!\"
Natuurlijk werd er al een melding gemaakt en
de brandweer was binnen drie minuten ter plekke.
Boompjes helemaal plat gebrand en een stukje van
een schuur erbij.

Inderdaad, grandioos kinderachtig van dit soort
mensen. Je kunt er alleen weinig tegen doen.
Het recht in eigen handen nemen mag weer niet... |( |( |( |(
Maar wat doe ik tegen een groepje van 20 personen.. :r :r :r
 
De foto is dus zo\'n 5 meter van mijn huis gemaakt.. :(

En het vuur was een stuk hoger, maar ik kon niet eerder een foto maken, want de buren waren erg aggressief en gooiden dus drie ruiten bij ons in..

Vandaar.. :r

Tssss.... Wat een eikels...
 
De foto is dus zo\'n 5 meter van mijn huis gemaakt.. :(

En het vuur was een stuk hoger, maar ik kon niet eerder een foto maken, want de buren waren erg aggressief en gooiden dus drie ruiten bij ons in..

Vandaar.. :r
Wat een \'fijne\' buren zeg... :r

Maar ja, dat het nieuwe jaar maar beter mag verlopen dan dat het begonnen is....

De beste wensen... :)
 
Ach volgend jaar weer hetzelfde denk ik. Mensen moeten nou eenmaal altijd een fikkie steken met nieuw jaar, of gewoon agressief doen doordat ze al dronken worden van 1 flesje bier.

Naja het ligt er natuurlijk aan in welke stad/wijk je gaat wonen ;) Ben blij dat er niets is gebeurd met mijn brommert en nieuwe auto.

Maar iedereen die spullen van een ander in de fik steekt wens ik gewoon hetzelfde toe, maar dan dus aan hun eigen spullen.
 
Iedereen nogmaals een fijn nieuw jaar, vol motorrijplezier toegewenst!!!!!!!!!
(ook al eerder gedaan op; Index / Algemene praat / Happy Christmas and a Happy New Year, maar nog een keer is niet erg). Hou het heel motorvrienden! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan