Gelukkig nooit meer een achtje draaien..

gruwelijk gefeliciteerd en proost, die achtjes blijven oefenen dan komt het vanzelf wel.
Ik heb het laatst met mijn eigen motor s ff geprobeerd(soes srad)een 8tje te maken,maar dat is technisch helemaal niet mogelijk,ik heb les gehad op een soort chopper waar je stuur veel hoger staat,dat ging makkelijk,maar het stuur van mijn suzuki komt bijna gelijk tegen de tank aan,een bochtje draaien wil nog wel maar zo ver insturen als voor een 8 tje is niet mogelijk...

Maar voor de rest gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs!!!

Groeten FIASCO2003
 
Ik heb het laatst met mijn eigen motor s ff geprobeerd(soes srad)een 8tje te maken,maar dat is technisch helemaal niet mogelijk,ik heb les gehad op een soort chopper waar je stuur veel hoger staat,dat ging makkelijk,maar het stuur van mijn suzuki komt bijna gelijk tegen de tank aan,een bochtje draaien wil nog wel maar zo ver insturen als voor een 8 tje is niet mogelijk...

Maar voor de rest gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs!!!

Groeten FIASCO2003


Dat dacht je!
Ik beweerde dat ook tegen een instructeur. Mooi dat-ie het wél kon!
Maar ja hij kon het ook met een K1200LT :}

@ Kratje: gefeliciteerd!
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!!
Ik heb sinds vrijdag ook mijn motorrijbewijs :} , en ben nu ook erg blij dat ik nooit meer een achtje hoef te doen! In de lessen ging die bij mij altijd fout en op het examen .... in 1 x goed O-) ! Stond gewoon van mezelf te kijken! Naja nu maar sparen voor motor!! En dan lekker rijen!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan