GELUKKIG. Ze hebben er weer 1

En als het mijn motor was geweest...??
Weet niet, was iig nooit in de krant gekomen dan... }) :P
[/quote]

Mee in de "come along"' :Y

Bijlage: images.jpg
 
hij zal wel een dagje blaadjes moeten vegen. aanvullende gepaste maatregel lijkt me een foto met naam en adres publiceren. weten we tenminste wanneer we op moeten passen als we hem in de buurt van een motor zien O-)
 
en als het jou kleuters zijn :)

Bier; tjek
Chips; tjek
Sjeik; tjek

Het woordje ALS wordt weer gebruikt :X

kom op mierenneukerts , wees blij dat ze er weer eentje te pakken hebben
*O* *O*

vangen ze boeven is het weer niet goed :+
 
Hij reed zonder helm!

Hij steelt een motor en rijdt ermee zonder helm. Dan vraag je er toch om, om gepakt te worden.
Ik ben bang dat de dader het geestelijk vermogen van een amoebe heeft. Een helm heeft hij dan ook niet nodig. Het feit dat hij nerveus was geeft wel aan dat hij wist dat hij "iets fout" deed. Een straf kan dus wel helpen in zijn geval.

En bij recidive:
Drie maal daags een nekschot!
















(niet echt natuurlijk)
 

De electrische stoel is onmenselijk!














guillotine.jpg



Doe deze maar.
:Y *O* :W
 
Een echte (stoere) dief gaat naar de angelsplace te A,dam om daar wat te jatten


In de buurt van Angelsplace wordt niet gejat. Ik was daar afgelopen voorjaar vlakbij aan het werk en ik hoefde de auto niet af te sluiten.
Zouden ze geen concurrentie dulden :? :X
 
Gewoon z`n naam met foto hier neerzetten en dan volgend jaar op de MEGA MEETING
bij de de mac in venendaal droppen met een bord om z`n nek IK HEB DIE MOTOR GEJAT!!
 
Ik vind dat de politie zo iemand zwaar zou moeten kunnen bestraffen. Maar ook degene die veel te hard door woonwijken rijdt. Ook vind ik dat het neerschieten
van een op heterdaad betrapte dief mag. Sterker nog het zou verplicht moeten worden. Gewoon iedereen een geladen wapen op het nachtkastje.


dag vader en dag moeder
dag zuster ursula
ik zie het hier niet zitten
ik ga naar amerika



*O*
 
Ik vind dat de politie zo iemand zwaar zou moeten kunnen bestraffen. Maar ook degene die veel te hard door woonwijken rijdt. Ook vind ik dat het neerschieten
van een op heterdaad betrapte dief mag. Sterker nog het zou verplicht moeten worden. Gewoon iedereen een geladen wapen op het nachtkastje.


dag vader en dag moeder
dag zuster ursula
ik zie het hier niet zitten
ik ga naar amerika

Amerika is idd HET land waar ze goed weten om te gaan met dit soort dingen, vandaar dat daar ook weinig tot geen criminaliteit is. Het is een goed en vredelievend volk

*O*
:Y Amerika is idd HET land waar ze goed weten om te gaan met dit soort dingen, vandaar dat daar ook weinig tot geen criminaliteit is. Het is een goed en vredelievend volk
 
In Belgie wordt zo iemand als hij bekend heeft gelijk vrijgelaten; omdat motordiefstal evenveel prioriteit heeft als fietsdiefstal wordt de zaak meteen geseponeerd; want het parket heeft teveel werk met de écht zware jongens nl. snelheidsduivels en foutparkeerders. De motor wordt ergens weggezet want men heeft geen tijd om eens te gaan zoeken wie de rechtmatige eigenaar is. Als je, zoals, ik geluk hebt komt het in een kroeg uit waar je motor de laatste vier maanden was; politiebureau in Brasschaat.
 
toch is het wel leuk om heel even wat dieper na te denken over wat hij schrijft... :Y

Ok! denk.....denk.........ja best leuk eigenlijk :)


Dat nadenken heb ik in andere topics ook al gedaan en daar worden mensen die te hard rijden door de gemiddelde "moraalridder" mag dat woord nog gebruikt worden hier? :X ook de grond in geboord.

Bij te hard rijden zijn begaan mensen niet zo'n daad om anderen bewust schade toe te brengen. Dat ze bewust de grens overgaan, ok...maar voor veel mensen heeft te hard rijden niet direct nadelige gevolgen voor anderen. Bij het stelen zorg je er bewust voor dat anderen direct schade oplopen.

Ik heb geleerd dat je met je p*ten van andermans spullen moet afblijven en lekker zelf voor je geld moet werken.

Van enige hypocrisie is dit forum uiteraard niet gespeend, ben ik met em eens, maar zo'n topic is toch ook goed voor de moraal van de motorrijder?
 
Terug
Bovenaan Onderaan