GELUKKIG. Ze hebben er weer 1

En nog een paar!

Las zojuist op teletekst dat ze een bende hebben opgerold die zeker 10 Harleys hebben gestolen. Werkterrein lag voornamelijk rond Amsterdam.
 
vuurwapenbezit wel of niet toestaan heeft niet zoveel met dit topic te maken maar wapenbezit is hoe dan ook slechts een opstapje in de geweldspiraal en zal nooit reden zijn voor minder geweld in een samenleving.
Hoho, alleen de goeien krijgen natuurlijk een wapen.
:+
 
Wat vuurwapens betrefd is het nog altijd zo dat er meer mensen worden neergeschoten met illegaal wapentuig dan met geregistreerde wapens. Nee hoor laat mij maar schieten op een club vergezeld met eensgezinde sportschutters. Daarna gaan mijn wapens in de kluizen en de sleutels zijn zo weggeborgen dat er niemand zomaar bij kan. Mijn dochter zal nooit weten waar de sleutels liggen hoe slim ze ook is. mocht ze wel te weten komen waar de sleutels liggen dan zal ze nog veel slimmer moeten zijn wil ze in het sleutelkluisje komen want die is afgesloten met en vijf cijferige combinatie. De combinatie zit in mijn hoofd en ik heb nergens een briefje met de code. Er zijn ook geen reserve sleutels.


zal een aardige kluis wezen...gezien je mailadres .... wist niet dat je voor een houwitzer ook al een verlof tot voorhanden hebben kon aanvragen tegenwoordig 8-) :+
 
zal een aardige kluis wezen...gezien je mailadres .... wist niet dat je voor een houwitzer ook al een verlof tot voorhanden hebben kon aanvragen tegenwoordig 8-) :+

Ik denk alleen dat je bij de schietclub niet echt welkom bent met dit speelgoedje. :+
 
Hmm, als hier iemand komt klagen over z'n snelheidsovertreding voor het zigzaggen tussen kleuters door met 60 km/u teveel op een woonerf dan regent het hier suggesties voor bezwaarschriften, maar iemand die alleen een "materiele misdaad" begaat moet gelijk opgeknoopt worden. Lekker hypocriet...
Het is hier het Motor-Forum, géén dieven-forum.
 
zal een aardige kluis wezen...gezien je mailadres .... wist niet dat je voor een houwitzer ook al een verlof tot voorhanden hebben kon aanvragen tegenwoordig 8-) :+
_O- Een houwitzer hoeft niet in een kluis die staat gewoon op het dakterras, gericht op de kerktoren. Ik slaap zondags graag uit.

Ach het verlof, het is gewoon een verzamelaars ding getest op zwartkruit die vroegah gebruikt is voor de jacht. Hoeft dus geen verlof voor uitgegeven worden.

En wat mijn kluisje betrefd, het is een martens LxBxH 50x50x80 cm ongeveer 500kg uit 1842 geschiedenis is bij mij bekend.

Ik denk alleen dat je bij de schietclub niet echt welkom bent met dit speelgoedje. :+
Maar ze durven me ook niet te weigeren bij de deur })







FF ON-topic

weer een bende gepakt van meerdere personen waarvan bekend is dat ze 10 H-D hebben gejat?
Gaat de goeie kant op toch? Misschien word mijn droom werkelijkheid *O* *O* *O*
Ik hoop dat ....

Ach laat maar '(
 
_O- Een houwitzer hoeft niet in een kluis die staat gewoon op het dakterras, gericht op de kerktoren. Ik slaap zondags graag uit.

Ach het verlof, het is gewoon een verzamelaars ding getest op zwartkruit die vroegah gebruikt is voor de jacht. Hoeft dus geen verlof voor uitgegeven worden.

En wat mijn kluisje betrefd, het is een martens LxBxH 50x50x80 cm ongeveer 500kg uit 1842 geschiedenis is bij mij bekend.Maar ze durven me ook niet te weigeren bij de deur })

Ik zie wel mogelijkheden van een lok HD en een houwitzer die per ongeluk afgaat als iemand aan de HD rommelt :9~

En dat die HD ook mee de lucht ingaat who cares, op een beperkte club na wil toch niemand die dingen hebben :+







FF ON-topic

weer een bende gepakt van meerdere personen waarvan bekend is dat ze 10 H-D hebben gejat?
Gaat de goeie kant op toch? Misschien word mijn droom werkelijkheid *O* *O* *O*
Ik hoop dat ....

Ach laat maar '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan