GELUKKIG. Ze hebben er weer 1

yepmihW

MF veteraan
9 dec 2002
2.688
1
Bron BNdeStem
Oosterhouter rijdt rond op gestolen motor
Van onze verslaggeefster

Vrijdag 25 augustus 2006 - TETERINGEN – Een 19-jarige inwoner van Oosterhout is aangehouden, omdat hij volgens de politie op een gestolen motor over de Oosterhoutseweg reed.
De man reed hier woensdag rond 18.50 uur. Hij droeg geen helm en bij de controle kon hij ook geen identiteitsbewijs laten zien. De man gedroeg zich volgens de agenten erg nerveus. Hij moest mee naar het bureau om zijn identiteit te achterhalen. Al snel bleek dat de motor gestolen was. De man zit vast.

Als dit soort eikels nu eens flink aangepakt werden
 
Fry him!

Kentucky.jpg
 
En dat op zijn 19e al B|
5 jaar gevangenis, 3 jaar TBS en dan onder toezicht weer in de maatschappij toelaten B|
 
Hmm, als hier iemand komt klagen over z'n snelheidsovertreding voor het zigzaggen tussen kleuters door met 60 km/u teveel op een woonerf dan regent het hier suggesties voor bezwaarschriften, maar iemand die alleen een "materiele misdaad" begaat moet gelijk opgeknoopt worden. Lekker hypocriet...
 
Hmm, als hier iemand komt klagen over z'n snelheidsovertreding voor het zigzaggen tussen kleuters door met 60 km/u teveel op een woonerf dan regent het hier suggesties voor bezwaarschriften, maar iemand die alleen een "materiele misdaad" begaat moet gelijk opgeknoopt worden. Lekker hypocriet...

en als het jouw motor was geweest? :Z
 
Hmm, als hier iemand komt klagen over z'n snelheidsovertreding voor het zigzaggen tussen kleuters door met 60 km/u teveel op een woonerf dan regent het hier suggesties voor bezwaarschriften, maar iemand die alleen een "materiele misdaad" begaat moet gelijk opgeknoopt worden. Lekker hypocriet...
:^ snap best de frustraties van mensen, maar eigenlijk zijn deze reacties beetje extreem.
 
toch is het wel leuk om heel even wat dieper na te denken over wat hij schrijft... :Y
Zojuist even gedaan.
Voorbeeld is uit zn verband getrokken en is naar mijn mening appels met peren vergelijken.

Dit soort mensen horen bestraft te worden, net als mensen die met 60 kmpu te rap langs kinderen slaommen en naar mijn weten heeft hier om mf nog niemand daar een bezwaarschrift voor willen indienen
 
Zojuist even gedaan.
Voorbeeld is uit zn verband getrokken en is naar mijn mening appels met peren vergelijken.

Dit soort mensen horen bestraft te worden, net als mensen die met 60 kmpu te rap langs kinderen slaommen en naar mijn weten heeft hier om mf nog niemand daar een bezwaarschrift voor willen indienen
:^

@Baksteen: wat krijgt zo'n gast nou voor straf als dit bijv. zijn eerste (ontdekte) diefstal is?
 
Tuurlijk, als het jouw bike was geweest had je em.....maar aan de andere kant is meneer natuurlijk niet zo slim om zonder helm op de fiets te kruipen.
Dan wordt je natuurlijk een groot uitroepteken *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan