gelul over MXstream en ADSL

Rustig rustig.... het eiland is zeker nog niet op de kabel of ADSL aangesloten? :+ :+ :+ :+
 
dat gedeelte van het forum is juist BEDOELD voor algemene praat...

Voor alle onderwerpen die niet in de andere forums passen. Het hoeft niet persé over motoren te gaan. De mods houden dit forum goed in de gaten om de kwaliteit te waarborgen.

dus ik houd jouw nu ook in de gaten frank!!! :)




_________________
Yamaha YZF600R Thundercat | getuned door Mobu | 105 PK | hardrijden = 70% bermstaren :(

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-07-11 22:24 ]
 
De historie van de tostandkoming van dit motor-forum was mij niet bekend. Ik vindvond een motor-forum dan ook geen direct forum voor praatjes over providers etc. Maar goed de historie ligt er.
Mea maxima culpa aan degene die zic iets hebben aangetrokken van mijn reactie over gel*l. :} :} :} :} :} :}

We kunnen ook over voeding hebben want indirect noodzakelijk om te kunnen motorrijden en internetten etc.
Beetje flauw van mij.

Verder een prima forum! (Dat even voor alle organisatoren die e.e.a in de lucht houden (met MX-stream, ADSL natuurlijk)) ;)

En prettig dat ik even in de gaten gehouden wordt!! Ben ik inmiddels aan gewend met al die flitspalen verdekte surveillancewagens etc.

Keep it going! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan