gemarkeerde topics opmerking

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Denk niet dat veel mensen deze optie gebruiken.. Ik had gisteravond een paar topics gemarkeerd, vandaag ff die topics bij langs gelopen en mij vervolgens bezig gehouden met nuttiger zaken.

Als ik nu bij de gemarkeerde topics kijk staan deze topics er (uiteraard) nog steeds. Misschien zou het handig zijn om op die plek een checkbox te maken waarmee ik de topics kan un-marken.
Nu moet ik weer ieder topic apart gaan aanklikken om het te kunnen un-marken. (ja ik weet dat ik dat had kunnen doen nadat ik ze had gelezen)

Misschien beetje gezeik en ik zal ook niet in staking gaan als het niet wordt doorgevoerd maar als het een kleine moeitje is dan gaarne..... *D
 
Ik denk niet dat het gaat lukken.

Het zou misschien wel makkelijk zijn, maar het is niet zo heel veel moeite om ze zelf te \'unchecken\'.

Het is veel meer moeite om het forum daarop aan te passen.

Let wel, er komt een update aan (de laatste van de forum-bouwer), en als die goed draait, dan wordt het forum (flink) aangepast naar onze wensen...
 
Ja, dat is dus niet bekend :(

De bouwer wil daar geen uitspraken over doen, omdat hij zich dan gelijk aan zijn woord moet houden. (Wel slim natuurlijk :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan