gemarkeerde topics

nevergrowup

Die hard MF'er
11 feb 2005
253
0
Hoe kan ik mijn lijst gemarkeerde topics updaten, oftewel topics verwijderen die niet meer actueel of interessant zijn eruit gooien???
 
even naar het betreffende topic gaan en nog een keer op "markeer topic" klikken, dan is ie weer weg.
 
En als je ze allemaal ineens kwijt wilt, kun je één van ons even mailen met de vraag of wij ze voor je weg willen halen.
 
Jammer, maar ik spreek uit ervaring...

Ik heb écht eens aan één van de uwen gevraagd om al mijn mailnotoficatie uit te zetten... not, dus...
Nou, geeft niet -O- ...


Wat doen jullie met de notificatie van verdwenen mailadressen van verdwenen Users??? Handmatig cq Automatisch uitzetten of lekker laten bouncen... Ach was ik maar Mod
 
Jammer, maar ik spreek uit ervaring...

Ik heb écht eens aan één van de uwen gevraagd om al mijn mailnotoficatie uit te zetten... not, dus...
Nou, geeft niet -O- ...


Wat doen jullie met de notificatie van verdwenen mailadressen van verdwenen Users??? Handmatig cq Automatisch uitzetten of lekker laten bouncen... Ach was ik maar Mod

Rob RD voor mod *O*
 
Jammer, maar ik spreek uit ervaring...

Ik heb écht eens aan één van de uwen gevraagd om al mijn mailnotoficatie uit te zetten... not, dus...
Nou, geeft niet -O- ...


Wat doen jullie met de notificatie van verdwenen mailadressen van verdwenen Users??? Handmatig cq Automatisch uitzetten of lekker laten bouncen... Ach was ik maar Mod
Dan moet je mij ook mailen Rob, dat weet je toch :+

Geen idee, dat is iets voor de admins ;)
 
Dan moet je mij ook mailen Rob, dat weet je toch :+

:Y :Y


msnred_smile.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan