genaaid door forummember

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand met naam en toenaam hier noemen lijkt mij echt veel te ver gaan, ook al heeft deze persoon misschien gedacht een slaatje te slaan. Het zal onderling opgelost moeten worden, en als dat niet lukt, is het, hoewel zeer oneerlijk, vette pech. Het is het risico van handelen via internet. Meestal gaat het goed, en heel soms niet...

Ik blijf het ook een vreemde zaak vinden, en volgens mij is er een vies spelletje gespeeld, maar als je nu een naam vrijgeeft krijgt deze persoon waarschijnlijk een heleboel problemen doordat medeforummers het (hoewel goedbedoeld) menen op te moeten nemen voor de topicstarter, dat kon wel eens gigantisch uit de hand lopen en staat niet in verhouding tot wat er is gebeurd.

daarom ook dat ik de naam hier niet zet, wilde gewoon men frustratie uiten :)

nuja, zullen zien, heb ondertussen een mail gekregen met excuus, hoop dat er op een normale manier tot oplossing gekomen kan worden.
 
vind het wel een mooie, ik koop een pak van iemand voor 200 euro, zeg dat ie niet past en dat ik me geld terug wil en krijg, ondetussen verpats ik het pak aan een kennis voor 50 euro en....

ja, leuke theorie :P

hoe haald ie het in z'n botte hoofd om iets te verkopen wat niet van hem is.

nu ie het wel verkocht heeft heeft ie dat dus gedaan alzijnde zijn eigendom welke gekocht voor X bedrag, dat hij het dan met verlies door verpatst is dikke pech voor hem!

(of het had echt duidelijk moeten zijn dat er van terug storten geen sprake meer zou zijn, dan had HIJ hier een postje kunnen plaatsen en alsnog zelf zijn verlies genomen wsk)

ergo, misschien het verschil delen, allebij pech, moet de koper wel kunnen laten zien dat ie het pak daadwerkelijk heeft verkocht voor 170 euri, kan wel van alles zeggen.

edit >
nuja, zullen zien, heb ondertussen een mail gekregen met excuus, hoop dat er op een normale manier tot oplossing gekomen kan worden.

hmzzz, lekkere timing mr X ;)
 
Daarbij vind ik het zoiet zo eenvaagtopic, geen id wat de TS wil bereiken,iig niet dat het op een normale manier wordt opgelost volgens mij
:N
over vaag gesproken... :z
zal ik het nog even voorschotelen dan? ;)
mja, is gewoon voor men frustratie te uiten, wil het liever gewoon oplossen, daarvan dat ik er ook geen naam wil bij zetten

daarom ook dat ik de naam hier niet zet, wilde gewoon men frustratie uiten :)


en waarempel, opgelost :}
 
Laatst bewerkt:
Tja, had net zo goed andersom kunnen gaan hoor:

Beschuldigde opent een topic:

"Ik heb vorige week een pak gekocht bij een forumlid, maar hij past niet.

Ik stuur nu al een week mail naar hem, om hem terug te sturen zoals afgesproken, maar hij reageert niet meer, volgens mij wordt ik genaaid"

Topic had net zo geloofwaardig geweest en had waarschijnlijk net zo verlopen als deze.

Ben bang dat dit gewoon een typisch geval van jammer is en dat de schuld een beetje bij beide ligt
 
daarom ook dat ik de naam hier niet zet, wilde gewoon men frustratie uiten :)

nuja, zullen zien, heb ondertussen een mail gekregen met excuus, hoop dat er op een normale manier tot oplossing gekomen kan worden.

hij zat dus mee te lezen O-)

komt goed.

weer een probleem uit de wereld.






next.
 
Tja, had net zo goed andersom kunnen gaan hoor:

Beschuldigde opent een topic:

"Ik heb vorige week een pak gekocht bij een forumlid, maar hij past niet.

Ik stuur nu al een week mail naar hem, om hem terug te sturen zoals afgesproken, maar hij reageert niet meer, volgens mij wordt ik genaaid"

Topic had net zo geloofwaardig geweest en had waarschijnlijk net zo verlopen als deze.

Ben bang dat dit gewoon een typisch geval van jammer is en dat de schuld een beetje bij beide ligt

:^

Conclusies kunnen pas getrokken worden als we het verhaal van 2kanten hebben gehoord :Y
 
Gelukkig lijkt alles nu opgelost.

Om verdeeldheid binnen onze hechte motorrijdersgroep O-) verder te voorkomen....

Slotje.
--> :+ <--


Sorry Appie, wie weet mailt ze je nog ?? O-) :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan