Genaaid door particulier

Status
Niet open voor verdere reacties.
te veel eerlijke mensen hier in het topic :W :W :W :W :W :W :W

alsof jullie een verlies van weet ik hoeveel euro's accepteren :N :N :N

zoja dan ben je mooi een loser of een kantoorpikkie :X :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
te veel eerlijke mensen hier in het topic :W :W :W :W :W :W :W

alsof jullie een verlies van weet ik hoeveel euro's accepteren :N :N :N

zoja dan ben je mooi een loser of een kantoorpikkie :X :X :X :X

En jij bent stoer :Y :Y :} :}

Lees het topic nog eens door. De schade zelfstandig verhalen kost je nog meer dan de schade die je al hebt, want zie je poen ooit maar eens te krijgen :N Gezien je reactie schat ik jou in als een soort van Ernesto Hoost, dus jij regelt het wel ff :Z

I'm proud to be a kantoorpikkie
:} :Y 8-) :+
 
te veel eerlijke mensen hier in het topic :W :W :W :W :W :W :W

alsof jullie een verlies van weet ik hoeveel euro's accepteren :N :N :N

zoja dan ben je mooi een loser of een kantoorpikkie :X :X :X :X

Tering jij hebt het topic slecht gelezen zeg! De hele essentie is (sorry ik kan het niet laten het helemaal voor te kauwen) dat TS zn verlies niet wil accepteren. Daarop hebben andere MF-ers weer gereageerd met suggesties hóe TS zn knaken het beste kan terughalen..

Met de meest vriendelijke groeten van een kantoorpikkie,

Karl

(Wat voor baan heb jij eigenlijk? Misschien bestaat er een verband tussen wat voor werk iemand doet en hoe diegene kiest te reageren op een Forum.. :? |( )
 
Heeft iemand al gezien dat TS al 1 post geplaatst heeft en
wel 4 minuten op 't forum heeft doorgebracht.

Gewoon weer iemand die niets met M-F heeft en alleen maar loopt te schoppen.


Van mij mag er een slotje op.
 
Heeft iemand al gezien dat TS al 1 post geplaatst heeft en
wel 4 minuten op 't forum heeft doorgebracht.

Gewoon weer iemand die niets met M-F heeft en alleen maar loopt te schoppen.


Van mij mag er een slotje op.

Het hele verhaal is uit zijn duim gezogen,
en lezen wat de reaktie's zijn, succes heeftie.
 
:^

Ik kan me tenminste niet voorstellen dat iemand twee weken met een scheef inmekaar gelaste krukas in een scheef in meaar gezet blok rijdt.
 
:^

Ik kan me tenminste niet voorstellen dat iemand twee weken met een scheef inmekaar gelaste krukas in een scheef in meaar gezet blok rijdt.


Maar zijn rijleraar had er toch een proefrit op gemaakt? :+
 
Slotje vind ik wat voorbarig. Het heeft wel veel aspecten van een reltopic, maar laten we nog even afwachten. Niet iedereen zit dag en nacht op MF.
 
En jij bent stoer :Y :Y :} :}

Lees het topic nog eens door. De schade zelfstandig verhalen kost je nog meer dan de schade die je al hebt, want zie je poen ooit maar eens te krijgen :N Gezien je reactie schat ik jou in als een soort van Ernesto Hoost, dus jij regelt het wel ff :Z

I'm proud to be a kantoorpikkie
:} :Y 8-) :+

jij ging toch voor de optie van loser[/big]
:+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Typische reactie van een R1-sjonnie :Z Een echte winner dat zie je zo :z


zo nog ff rellen op de zondagmorgen :+

hoe kom je erbij dat ik een zo'n uber R1 heb }) }) }) }) })


(ik vind het trouwens wel een geweldige reaktie "R1-sjonnie'' _O- _O- _O- _O- _O- _O-

uiteindelijk moet je in zo'n topic met weinig inhoud ook weinig waarde hechten aan de reakties , ik typ ook maar wat om nog meer reakties op te wekken
:W :W :W :W :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen,
ik ben nieuw op dit forum en heb me aangemeld voor het volgende:
ik heb net mijn rijbewijs gehaald en na lang zoeken heb ik een r6 gekocht uit egmond.
na 1 week en 2 dagen deed hij raar, ik ermee naar de garage: krukas doormidden.
het blok scheef en aan elkaar gelast, er is gekloot met de deksel. 2 jaar gespaard, kon hem net betalen..

iemand nog tips? deze man wilt geen cent terug geven.( de kosten lopen rond de duizenden..) hij heeft hier ook niet opver gesproken en zegt hier niks van te weten
ik klaag hem aan, volgens de dealer wist hij hier zeker van. ik heb dus een bewijs. ook is dit erg gevaarlijk, stel dat hij breekt als je 120 rijdt..

groeten van een telleurgestelde nieuwe motorrijder, die voorlopig niet meer kan rijden :(

zijn gegevens: zijn naam volgt nog, die heb ik niet bij de hand.

\[Edit Spider]
Het plaatsen van zulke gegevens is niet de bedoeling...
Geen idee of het al gepost is (6 pagina's teveel om te lezen).
Er is (volgens mijn zus) een wet, over het volgende: wanneer iets ernstige gebreken toont (niet direct bij de aankoop) kun je diegene deels of geheel aansprakelijk stellen voor de (extra) kosten. Doe ermee wat je wilt, ze heeft toga/notarieel recht gestudeerd, dus volgens mij weet zij er wel eea over.

@ die anderen: net alsof jij het zou accepteren, ik zou desnoods nog wekelijks een baksteen door diegene zijn voorruit gooien, puur uit principe.
 
Laatst bewerkt:
@ die anderen: net alsof jij het zou accepteren, ik zou desnoods nog wekelijks een baksteen door diegene zijn voorruit gooien, puur uit principe.

Ik heb het meegemaakt en dus ook aan een collega ( mr ) van mij bij de rechtsbijstand voorgelegd. Kans van slagen .... weinig ....... kosten ...... hoog ..... risico dat je er financieel nog meer bij inschiet ....... nog groter. Kortom .... baksteen in jouw geval een goede optie. :+ ;)
 
:+ Andreas Lefevre opleiding Pabo, heeft dit verhaal als werkstuk
op MF gezet, en zit nu achter zijn PC zich te verkneukelen hoe wij
reageren, en gaat straks gewoon nog even een stukje rijden
op zijn super R6 *O*
 
:+ Andreas Lefevre opleiding Pabo, heeft dit verhaal als werkstuk
op MF gezet, en zit nu achter zijn PC zich te verkneukelen hoe wij
reageren, en gaat straks gewoon nog even een stukje rijden
op zijn super R6 *O*

Dat gaat toch helemaal niet met een gebroken krukas? ;)


Martell gaat naarstig zoeken wat een krukas eigenlijk is.... :+
 
~[edit]oops er waren meerdere pagina's..... ~[edit]
 
Laatst bewerkt:
Hee mensen twee weken geleden heb ik een Thundercat gekocht. Hij deed het 2 weken goed en na twee weken waren de wielen vierkant, was het stuur rond, knippert mijn koplamp gelijk met mijn knipperlichten, is de remvloeistof verdampt, rijd hij nog maar op 1 poot en is de kleur blauw helemaal omgegaan naar rood. Ik heb deze thundercat gekocht voor 4000 euro en twee weken terug was hij nog in nieuwstaat en gewoon goed.

Ik heb het idee dat er iets mis mee is en ik wil mijn geld nu terug. Iemand? :P
 
Laatst bewerkt:
Hee mensen twee weken geleden heb ik een Thundercat gekocht. Hij deed het 2 weken goed en na twee weken waren de wielen vierkant, was het stuur rond, knippert mijn koplamp gelijk met mijn knipperlichten, is de remvloeistof verdampt, rijd hij nog maar op 1 poot en is de kleur blauw helemaal omgegaan naar rood. Ik heb deze thundercat gekocht voor 4000 euro en twee weken terug was hij nog in nieuwstaat en gewoon goed.

Ik heb het idee dat er iets mis mee is en ik wil mijn geld nu terug. Iemand? :P


Waarschijnlijk de krukas door midden, een typische Yamaha kwaal.
 
:+ Andreas Lefevre opleiding Pabo, heeft dit verhaal als werkstuk
op MF gezet, en zit nu achter zijn PC zich te verkneukelen hoe wij
reageren, en gaat straks gewoon nog even een stukje rijden
op zijn super R6 *O*

In zijn Suzuki Alto. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan