Genaaid zonder te zoenen

kale70

MF'er
23 feb 2002
68
0
Hoofddorp
Naar aanleiding van één overnachting op camping Wittezomer in Witten wil ik u graag het volgende mededelen.

Op vrijdag 25 -06 zijn wij met drie motorrijders op weg gegaan naar de enige officiële camping nabij het motorcicuit Assen om daar te overnachten alvorens wij naar de races (de TT) op zaterdag bij te wonen.
Nat aangekomen melde wij ons bij de receptie alwaar de nodige administratieve handelingen werden verricht, na onze kentekens te hebben opgegeven en de handtekening van één van ons gezet was werd het bedrag duidelijk, wij moesten per persoon 3 overnachtingen betalen .


3 overnachtingen ?? dus de twee overnachtingen die ik thuis heb gehad moet ik hier betalen!!
Als ik 1 achterband voor mijn motor krijg hoef ik er nooit 3 af te rekenen, als ik één keer door rood rij hoef ik zelfs bij oom agent geen drie overtredingen af te rekenen.


Na een verklaring te hebben gevraagd voor deze onbeschofte actie van camping Wittezomer was het antwoord van een van de beveiliging medewerkers dat het te maken had met de APV (Algemeen Plaatselijke Verordening) wat mij wel heel erg vreemd in de oren klonk, nooit geweten dat camping prijzen hier ook onder vallen. Toen ik vroeg om nadere uitleg liep deze medewerker van mij weg.

Normaal krijg je voor dat geld een plaatsnummer toegewezen, nu niet, alles stond op en in elkaar gepropt, motoren, auto’s kleine tentjes, campers enz. Ik ben erg benieuwd hoe de brandweer hier tegenaan kijkt

Wittezomer heeft een monopoly positie in de omstreken als ANWB en Recron Camping en weet dit flink uit te buiten tijdens de dagen rond de TT.
De camping is met nog enkele medestanders TEGEN het circuit omdat dit te veel geluidsoverlast zou geven, maar als het laatste weekend van juni in zicht is schuift men de principes aan de kant en ziet opeens schepen met Euro’s binnen stromen.

Wittezomer, wij waren er voor het laatst !! en er zullen er vele zijn die er ook zo over denken.
Dit zijn asociale praktijken!

By the way, Het eten voor de hoofdprijs in die vreetschuur was al helemaal niet te haggelen.
 
preach it, preach it!

maar je bent dus behoorlijk genaaid...
klacht indienen bij de ANWB? misschien verliezen ze een ster bij de ANWB ofzo, of worden ze op de fikken getikt :P
 
Tja, beetje dom zegt mijn vrouw, maar inderdaad blijven slapen, mijn maat had al getekend, en we waren zeiknat,
Volgende keer camping aan de weg naar de weilanden waar het wel gezellig en betaalbaar is.
 
Hier moet toch een klacht tegen in te dienen zijn. Dit is pure afzetterij. Schrijf eens naar De Telegraaf. Doet ook nog wel eens wonderen. En laat dit topic vaak naar boven getrapt worden, en zeker volgend jaar half juni nog eens, zodat niemand dit vergeet. Wat een afzetters zeg.

Mogelijk dat je ook bij Recron je beklag nog kunt doen. Laat afbranden die club.

Als je verder maar hebt genoten van het spectakel.
 
Het verhaal ligt al bij de redacties van de ANWB, Recron, Moto73, Kicxstart enz. ik hoop dat er veel over geschreven wordt en er iemand is die voor ons een andere optie heeft voor volgend jaar, niet te rustig hoor }) .
 
Nat of niet, ik had nog liever op straat geslapen B| dit zijn waardeloze praktijken.
Mooi, weet ik het voor volgend jaar dat ik daar niet naar toe hoef :)

inderdaad, je hebt je dus gewoon laten naaien ipv. dat je genaaid bent zonder dat je het in de gaten had, genaaid met toestemming :)
 
Ik ben taxichauffeur in Assen, 'sjoofie' volgens de brabanders :+ Er zijn circa 25 campings, dus dat van die monopoly positie, dat valt wel mee... Wat niet wegneemt dat dit kloten voor je is!

Wie wel is genaaid, dat ben ik! Een ander groepje brabanders (sorry, bedoel er niks mee, maar was gewoon zo) heeft mijn Damen motorjas uit de taxi gejat :( , wat was ik Pissig, niet normaal!
 
herken het verhaal pcies!!!,

vorig jaar op wittezomer gestaan en mij viel hetzelfde op.

Een flink slaatje slaan uit het TT weekend maar ondertussen wel tegen het circuit zijn.....stelletje huigelaars.

Ook zo vervelend dat die "bewaking" bij elk klein wissewasje komen waarschuwen en dreigen met je van de camping te verwijderen. Ben er ook klaar mee, en dit jaar stond ik bij een boer wat PRIMA is bevallen.
 
Ook zo vervelend dat die "bewaking" bij elk klein wissewasje komen waarschuwen en dreigen met je van de camping te verwijderen. Ben er ook klaar mee, en dit jaar stond ik bij een boer wat PRIMA is bevallen.
Weet precies wat je bedoelt, kom ik rustig daar aanrijden, begint er zon bullebak te zeiken over, dat we niet te hard mogen rijden, anders houden ze alle, maar dan ook alle taxi's tegen Right, dat lukt je echt niet, dat zijn van die momenten waar op ik serieus denk; Get a life! :+ Dan ben je pas triest
 
herken het verhaal pcies!!!,

vorig jaar op wittezomer gestaan en mij viel hetzelfde op.

Een flink slaatje slaan uit het TT weekend maar ondertussen wel tegen het circuit zijn.....stelletje huigelaars.

Ook zo vervelend dat die "bewaking" bij elk klein wissewasje komen waarschuwen en dreigen met je van de camping te verwijderen. Ben er ook klaar mee, en dit jaar stond ik bij een boer wat PRIMA is bevallen.


Dit was mijn eerste TT en heb me prima vermaakt. Samen met mijn vriendin heb ik ook bij de boer gecampeerd, en dat beviel prima :} iets langer dan 30 minuten lopen van het cicuit, en lekker rustig.
 
Ik ben taxichauffeur in Assen, 'sjoofie' volgens de brabanders :+ Er zijn circa 25 campings, dus dat van die monopoly positie, dat valt wel mee... Wat niet wegneemt dat dit kloten voor je is!

Ik bedoel de positie die deze camping heeft als ANWB en Recron camping, je denkt dan toch goed te zitten, toch ??
Nou niets is minder waar, de camping heeft 5 sterren en als ik het wc hok in loop weet ik niet welke kleur de bril nou echt had, "hoort ie nu zo bruin te zijn ?? " :r

Oké bij nader inzien snap ik best dat ik mezelf heb laten naaien, maar ja wat moet je dan, zeiknat, je maat heeft er al voor getekend en dan moet ik weglopen zodat hij ook mijn strop erbij krijgt ?
Dat maar gedeelde smart is halve smart.
 
He ik woon zelf in Assen, en inderdaad zoals de taxichauffeur al zei, er zijn hier meerdere campings tijdens de TT. Of het er 25 zijn weet ik niet...maar in ieder geval meer dan 1.
 
Volgende keer eerst vragen wat het allemaal gaat kosten voordat je ergens een krabbel onder zet.

Wel een stelletje afzetters! :(
 
Volgens had je voor dat geld ( 3 nachten )een lekker hotelletje kunnen nemen

Elly
Klopt helemaal Elly, maar in een hotel echt ff lekker never NOOIT he, je hoort geen toeren begrenzers, ruikt geen rubber, geen foute duitse muziek, geen bier over de velden, geen...geen...niks van dat alles, slapen doe ik thuis en rust pas als ik de 65 ben gepasseerd
 
Een paar jaar geleden heb ik daar ook gestaan en me er net zo druk om gemaakt als jij. Echt vuile afzetters zijn het :r
Twee jaar geleden had je, als je de uitgang uitgaat een klein stukje naar links, een boerderij zitten aan de overkant waar je voor een prikkie kon staan. Veel gezelliger, veel goedkoper, net zo dicht bij het circuit. Onderweg naar het circuit kan je dan nog effe gebruik maken van het pleehuis van camping Wittezomer...
 
jaja dick zei het al. ;)
de koffie was wel lekker en dick kon ff schijten voor dat bedrag :X
greets volgend jaar lig ik in je tent :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan