Genaaid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat de frame/bloknummers een controleren door ome agent, als het om weggehaald spul gaat, dan gaat het iig om heling.

;)
 
Sorry maar wat zijn hd,s en ja wat moet je met zon gozer ik denk me niet berlagen tot zijn nivo O-)

HD's zijn motors waar the village people op reed, je weet wel, lekker strak leer met leren sliertjes eraan. Het type motor wat je bij elkaar moet binden... een Harley Davidson
 
Waarom dat andere topic ineens een slotje Viccie? Beetje laat nadat ie al zijn post's weggehaald had niet? :(
 
ik zou die fiets bij hem naar binnen rijden :r

Niet alleen die motor :(
Als particulier doe je hier helemaal niks meer aan, zeker niet omdat belgie wat dat betreft andere regels heeft m.b.t. wetgeving.

Misschien een leuk idee om de mega-meeting naar belgie te verplaatsen O-)
 
Hij woont dus in Nederland.

Quote van xx via email

het lijkt me sterk dat de voorvork krom is, ik heb er zo ook zelf mee
gereden.

De papieren die je erbij hebt zijn belgisch, dus het is een belgische fiets.
daar heb ik de motor zelf ook gekocht.
Het is heus niet mij bedoeling om de boel op te lichten zoals jij
vermeldt.
gr. xxx

Einde Quote

Blijft de km stand.
Als hij dus zonder de kennis van blok en frame de motor doorverkoopt, kan ik hem alleen daar op aanklagen. Hij zegt dat de motor goed is...

Ik heb de motor trouwens voor 2650 gekocht, maar volgens Ott was 2000 een reeele prijs geweest met wat er nog allemaal aan moet gebeuren. Dus uiteindelijk geen verlies van 3000 euro, maar 650 euro.

Ik ga geen 2 uur rijden om iemand op zijn bek te timmeren, zo zit ik niet in elkaar. Ik moet hem alleen niet op een beurs of ergens anders tegen het lijf lopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja je bent genaaid. Al was hij wel erg goedkoop.

Niet eerlijk geweest.

[edit]: in het verkooptopic is alles weggehaald zie ik net. Twijfel je nog over je vraag? -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan