Gendarme: FUCK YOU!!!!!

Zo diezelfde brief ook naar de ANWB sturen, denk dat die iets meer pushen dan de ambassade die hem volgens mij gewoon naast hun neerleggen.

ANWB :? Pfff, heeft toch geen zin, die vinden 150 al een onverantwoorde snelheid. Tenzij je achtervolgd werd natuurlijk })
 
Ik heb niet voor niets een hekel aan Fransen, Frankrijk, Frans (de taal) en ALLES wat daar mee te maken heeft.

Geef mij de bom en ik weet nu al waar die terechtkomt.... :j
 
F*cking Eikels... niet normaal meer...
Maar er moeten toch meer van dit soort gevallen zijn??? :? :?

Klote voor je van die Mille.
Ik had nog gehoord van een schade-Mille met alleen schuifschade (slechts kuipdelen) voor €7800,--. Interesse?
 
Ik heb de vorige zomer in Finland doorgebracht voor een stage. Wat boeit dat nou zul je denken ;) , maar er zaten daar ook een aantal Fransen met wie ik veel contact had.

Zij vertelden ook mooie verhalen over de Franse politie die behoorlijk corrupt is :j . Inderdaad boetes worden overdreven en het extra geld wordt in eigen zak gestoken. Dus een boete voor 150km/u wordt uitgeschreven maar ze laten je voor 190km/u betalen en het gros van de mensen stinkt erin.

Jij niet, maar je bent een uitzondering dat is zeker :} ...
 
Kan ook, maar mijn idee erachter is dat de NL ambassade in Parijs Nederland en dus Nederlanders in Frankrijk vertegenwoordigt. Daar zitten ze dicht bij de bron waar je dit soort misstanden moet neerleggen.

Stuur het naar allebei de Ambassades en zoek eens uit waar het hoofdbureau van de snelweg politie in het desbetreffende district is, stuur daar ook maar eens een kopietje naartoe tav Monsieur le Commisaire
 
Bwah, in luxemburg is het even erg, een boete gekregen voor inhalen langs doorgetrokken streep (euhm, alle auto's stonden stil en ik ga echt niet achteraan sluiten met de motor)

ze wilden contant geld zien en geen bon uitschrijven, pas nadat ik het geld liet zijn en het doodleuk terug in mijn portemonnee stak en ze vertelde dat ze het geld mochten hebben na het uitschrijven van een bon beenden ze boos weg en schreven ze alsnog een bon...

drie keer raden waar dat geld anders terecht was gekomen??
 
Terug
Bovenaan Onderaan