genezen van een afknapper

Kaboom

MF'er
1 jul 2001
144
0
Alweer 6000 op de teller en met |( elke keer d'r opstappen kent u dit?
M'n laatste keus heb ik laten bepalen door te kiezen voor rijgemak en aanpassing in het spitsverkeer (A13). Uiteindelijk gekozen voor de Caponord, twas wel achteraansluiten in de rij, want daarvoor waren de BlackBird en Hayabusa m'n gangmakers. Maar terug naar die Capo. sorry maar dit was dus eens en nooit weer. Ik ben volledig afgeknapt op deze bak! 6mnd oud, roestende plekkies, spaakwielen,
goedkope materialen, gewoon kl*te. Zo dat is eruit!
als genezing heb ik nu mijn oog laten valen op een Yamaha FJR1300 ik denk dat deze het dichtst bij de BlackBird komt, waar ik overigen het meeste plezier van heb gehad. Wat is de mening van Forum lezers over deze sportieve toerfiets?
 
NIx mis mee zo'n FJR 1300. Sterker nog een uiterst snelle fiets ook + voelt licht aan. Is goed wendbaar en dat allemaal met cardan!! In mijn ogen nog de beste sportieve toerbuffel ooit gemaakt...
 
Ja wat is dat voor een motor :? :?

Aprilia Caponord:
CaponordLg2.jpg
 
NIx mis mee zo'n FJR 1300. Sterker nog een uiterst snelle fiets ook + voelt licht aan. Is goed wendbaar en dat allemaal met cardan!! In mijn ogen nog de beste sportieve toerbuffel ooit gemaakt...
voelt licht ja maar is zwaar :?
dacth iets van 240 kilo droog gewicht
rijd super alleen een 5 bak :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan