Geniet nog maar, zolang het nog kan....

F2ride2001

MF veteraan
20 jul 2004
3.677
1.720
Oudenbosch
Hebben jullie dit gelezen?

www.ad.nl/auto/motorrijder-wordt-paria-van-de-weg-verzet-groeit

Het wordt steeds gekker hier in NL.....
|:(
|:(


Rokers hebben we al verbannen, nu de motorrijders, zwarte piet laat ik er maar even tussenuit.
8)7

Who's is next
:(


Dit is niet meer het Nederland waar ik van houd.
 
Laatst bewerkt:
Ja, las het ook net. Elke Nederlander ergert zich wel ergens aan. Motoren, (race)fietsers, hondenpoep, harde muziek, en ga zo maar door. Men heeft kennelijk te veel vrije tijd....
 
Dit gaat idd de " verkeerde" kant op . Kwestie van tijd voor geluid controles of enerlei maatregelingen.

Veel Alie express akra`s of open slash cut uitlaten

 
En ik dacht juist dat de wielrenners het stokje als paria's van de weg van ons aan het overnemen waren. Ik snap alleen niet zo goed waarom er dan wegen afgesloten moeten worden. Dat is de makkelijkste weg. Maar dan straf je wel alle motorrijders. Terwijl het een relatief klein groepje is dat asociaal rijdt en ook een kleine groep is die echt met teveel herrie rijdt. Pak dat dan aan.
 
"Als ze op elektrische motorfietsen zouden rijden, klaagt er niemand." - Dan gaan ze over een paar jaar wel klagen over snelheid of het aantal elektrische motorfietsen :+. Er is altijd wel iets om over te klagen.
 
Word het ook wel een beetje zat dat diverse gemeentes en overige door GroenLinks gesteunde pannekoekverenigingen zich gaan roeren met enkel als doel een algemeen verbod en hiermee ook de goeden onder de kwaden gaan lijden.
Zijn wij dan de volgende groep die zich meldt op het Malieveld?
 
Word het ook wel een beetje zat dat diverse gemeentes en overige door GroenLinks gesteunde pannekoekverenigingen zich gaan roeren met enkel als doel een algemeen verbod en hiermee ook de goeden onder de kwaden gaan lijden.
Zijn wij dan de volgende groep die zich meldt op het Malieveld?
Een paar 1000 motorrijders op het Malieveld zal tegen ons werken vrees ik, er zal altijd zo'n 1% zijn die lekker gaan revven, stunten en burnouts draaien. Dat wordt dan weer uitvergroot door de media.
 
Ach het maakt toch niet uit of je wel of niet veel herrie maakt in dat artikel je wordt toch over een kam geschoren heb m'n ingekorte Knalpot weer op m'n blade gezet vanavond en morgen ochtend maar even een paar keer de begrenzer aantikken.
 
En ik dacht juist dat de wielrenners het stokje als paria's van de weg van ons aan het overnemen waren. Ik snap alleen niet zo goed waarom er dan wegen afgesloten moeten worden. Dat is de makkelijkste weg. Maar dan straf je wel alle motorrijders. Terwijl het een relatief klein groepje is dat asociaal rijdt en ook een kleine groep is die echt met teveel herrie rijdt. Pak dat dan aan.

Electrische fietsen met daarop bejaarden die daar niet mee om kunnen gaan, nog een graadje erger....
 
"Als ze op elektrische motorfietsen zouden rijden, klaagt er niemand." - Dan gaan ze over een paar jaar wel klagen over snelheid of het aantal elektrische motorfietsen :+. Er is altijd wel iets om over te klagen.
Wie denkt dat een elektrische motor stil is vergist zich,er zitten er bij die flink geluid produceren en als
daar een groep van voorbij rijd klagen mensen geheid ook.
 
Boeiend, dan moeten we aan de mp3. Zijn we opeens automobilisten met pauperuitlaten. :')

Al heb ik een relatief stille motor met stockuitlaat en voel ik me verder eigenlijk niet aangesproken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan