Geniet nog maar, zolang het nog kan....

Ik vind dit ook allemaal onzin. Het probleem is niet de motor, het probleem zijn de mensen zelf. Ze hebben allemaal wat te zeuren, maar diezelfde mensen staan wel de hele zondag met een hogedruk spuit te blazen en gaan 3x per jaar met het vliegtuig op vakantie etc.
Verder ben ik wel een voorstander van een ce markering. Dan ben je de trechters en open kachelpijpen kwijt(not for street use etc.) Mijn auto maakte meer herrie dan mijn 600rr met leovince pijp. Maar daar zit wel een ce verklaring bij. Heb ook nog nooit klachten gehoord over mijn uitlaat. Zou 't wel scheef vinden als ik straks met mijn motor bekeurd word terwijl menig gti of cupra meer herrie maakt. Dus hoop dat dit allemaal mee valt. Vind een sportief geluid altijd wel leuk. Maar vrees voor het ergste.
Voor het vetgedrukte ga ik met je mee, de rest absoluut niet. Voor je het weet heb je namelijk dezelfde bureaucratie waar DLD onder gebukt gaat, zelfs een scheet moet daar een CE normering hebben. Kut volk die Duitsers :r
 
Valt wel mee met het volk, het zijn de leidinggevenden die er, net als hier, een puinhoop van (willen) maken lijkt het.
 
oh nee he' , komen die fohn liefhebbers zo ook nog hier, @frank_b kom er maar in *O*

1615303331494.png


:+:+:+
 
Tja, daar verschillen we van mening.
Ik drink ook hier in nl ook, indien mogelijk, het liefst hun bier.
Reinheitsgebot he dus geen/minder troep erin.

Pis dus!! Er is maar een land ter wereld waar ze verstand van bier hebben en dat is België. Geen discussie!!
 
  • Haha
Waarderingen: JPi
Ik ben 't niet altijd met @Toktok eens, maar vwb bier heeft ie helemaal gelijk.

Goed dat ik 't nu weet.
Volgende keer naar België gelukkig geen krat bier meer achterop.
Maar die mud piepers die gaat nog wel mee. Je weet maar nooit?
 
Ik ben 't niet altijd met @Toktok eens, maar vwb bier heeft ie helemaal gelijk.

Goed dat ik 't nu weet.
Volgende keer naar België gelukkig geen krat bier meer achterop.
Maar die mud piepers die gaat nog wel mee. Je weet maar nooit?
Ook culinair ligt België lichtjaren op ons voor...geloof me...
 
Als iemand die rondrijdt met full akra systrm zonder killers en kat is dit echt slecht nieuws :-(
 
Mee eens mbt belgisch bier. Is me echter te zwaar om daar lekker van te gaan innemen.
 
In Heerlen kweken ze geen borsthaar. Dat weet ik uit eerste hand, kom er vandaan vandaar :t
Heeeeeeeeeeel vaak in Belgie geweest en ook hun bier gedronken dus weet wel een beetje waar IK over praat :9:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan