Geniet nog maar, zolang het nog kan....

Als je de weg een beetje weet in de Eifel zijn er nog heel veel wegen waar je gewoon 100 mag rijden, alleen heel veel mensen rijden alleen maar rond de Ruhrsee en richting Cochem. Ik kom gemiddeld 20 keer per jaar in de Eifel en geniet er nog elke keer van. Prachtige wegen, geen drempels een een heel mooi gebied, en vaak helemaal niet druk.:]*D

Precies. Allebei de locaties is bijna ieder weekend 'file rijden". Niet veel meer aan. En veel controle op snelheid en dB.
 
10 jaar geleden vond ik een open uitlaat ook machtig. Hoe harder hoe beter. Nu vind ik een standaard uitlaat prima, lekker naar de eifel zonder zorgen. Het gaat mij om het rijden. Valt mij ook op dat er vooral in de stad veel jongeren op quads en off road motoren rijden met veel te hard geluid. Maar misschien word ik ook wel een oude burgerlul.
 
Ach als je jong bent dan denk je dat iedereen moet weten dat je eraan komt.
Dat niemand dat ene bal interesseert, dat weet je dan nog niet.

Gelukkig ben je ook inmiddels volwassen geworden.
Helemaal niet nodig om met veel tering-herrie te rijden. Tijd voor meer controle en stevige boetes!
 
Ik heb de db-killer er vorig jaar in geschroefd ,t helpt weinig , om maar van t zure gezeik af te zijn
Heb ik al 10 jaar ofzo, alleen liep de 888 geen 270 meer op de teller maar slechts 250 ofzo....eprom is afgesteld op ‘open uitlaten’, niet dat je iets van hoort boven de 200....8-)

Verder hou het netjes nu op mijn leeftijd, en ik wil nu gewoon geen gezeik meer...genoeg andere commotie.
 
Als we allen electrische motoren gaan rijden en dan met 2000 man over de dijk.... dat zoemt als een wespennest.🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝
 
Gelukkig hebben wij er hier in het verre oosten geen last van. Dat zijn niet van zulke jankerds.
Geen jankers in het verre oosten.....................?
Hierbij een link van de overlast in Beek (Ubbergen) Verder oostwaarts kan niet in NL, want je zit daar op de grens.
zie: overlast in Beek

Er zijn nog steeds teveel motorrijders die denken dat rijden alleen leuk kan zijn, door een flinke bak herrie te maken.
De weerstand van buurtbewoners vanwege ervaren overlast wordt groter en groter.
Straks gaan er wegen dicht waar ook het overgrote deel goedwillende motoren last van gaat krijgen.
Dan zeg ik: En nog bedankt!
 
Geen jankers in het verre oosten.....................?
Hierbij een link van de overlast in Beek (Ubbergen) Verder oostwaarts kan niet in NL, want je zit daar op de grens.
zie: overlast in Beek

Er zijn nog steeds teveel motorrijders die denken dat rijden alleen leuk kan zijn, door een flinke bak herrie te maken.
De weerstand van buurtbewoners vanwege ervaren overlast wordt groter en groter.
Straks gaan er wegen dicht waar ook het overgrote deel goedwillende motoren last van gaat krijgen.
Dan zeg ik: En nog bedankt!
graag gedaan :t
 
Geen jankers in het verre oosten.....................?
Hierbij een link van de overlast in Beek (Ubbergen) Verder oostwaarts kan niet in NL, want je zit daar op de grens.
zie: overlast in Beek

Er zijn nog steeds teveel motorrijders die denken dat rijden alleen leuk kan zijn, door een flinke bak herrie te maken.
De weerstand van buurtbewoners vanwege ervaren overlast wordt groter en groter.
Straks gaan er wegen dicht waar ook het overgrote deel goedwillende motoren last van gaat krijgen.
Dan zeg ik: En nog bedankt!
Idd, graag gedaan. :W
Heb zelf ook echt een hekel aan motoren met veel lawaai en open uitlaten maar ja, SC Project heeft het zwaar in deze tijden en ik wil wel mee lopen met de rest dus dat verklaart mijn keuze, super sorry.

image00003.jpeg
 
Dus ze gaan geluidsmeetpalen neerzetten? Als men weet waar die staan dan ff gashendel dicht en weer verder.
Wordt moeilijker voor de blerpijpen als ze mobiele gadgets gaan inzetten.
 
Geen jankers in het verre oosten.....................?
Hierbij een link van de overlast in Beek (Ubbergen) Verder oostwaarts kan niet in NL, want je zit daar op de grens.
Grapjas. _O-

Nijmegen? Dat ligt toch ergens anderhalve kilometer naast Rotterdam? Ik heb het over het échte oosten des lands.
 
Berg en Dal... een stap verder naar het oosten en je staat in Duitland.
Ja, in letterlijk het meest westelijke puntje van Duitsland. Dat zegt niets over het verre / verdere / verste / meest verre oosten waar wij wonen.

En hou maar op, want eigenwijzer dan ons vind je ze alleen in Drenthe. :+
 
Ja, in letterlijk het meest westelijke puntje van Duitsland. Dat zegt niets over het verre / verdere / verste / meest verre oosten waar wij wonen.

En hou maar op, want eigenwijzer dan ons vind je ze alleen in Drenthe.
Als je nog raardere mensen wilt zien moet je naar het echte verre oosten gaan: China, Korea, Japan. En ze schenken er koppijnbier.;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan